Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 150065 razy)

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #585 dnia: Styczeń 02, 2012, 12:10:13 »
Dosyć prosty jest, wystarczy delay między 5C i 2C, wtedy odpowiednio wysoko podniesie przeciwnika. Dodatkowo TK hiren łatwiej mi wchodzi jako 8214B niż 2147B. Dla mnie loop jest łatwiejszy niż relaunch (j6D~D 6C po trzecim łańcuchu nie wychodziło mi zbytnio więc z czasem olałem i pozostałem przy innych opcjach).
Believe what you want to believe~

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #586 dnia: Styczeń 02, 2012, 13:10:39 »
Ja pozostanę przy 2147B bo już tak działałem w cs2. Lekkie zdziwko ludzie łapali jak waliłem im to na CH i kąbo za 4k, tak samo to +rc i kąbo to moje magic zagrania były których nikt inny nie używał.

eh dobre czasy

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #587 dnia: Styczeń 02, 2012, 20:30:16 »
Samodzielne TK hiren też tak robię, ale akurat w tym combie wygodniej mi robić 8214B, sprawa preferencji. I przyznam, nagłe TK hiren z zaskoczenia przydaje się, tak samo hiren rc i kontynuowanie combosa. Dlatego lubię oglądać walki ADON'a/UDON'a, robi często niestandardowe, ale skuteczne akcje.

Dlatego też wieść że w EX znaleźli nowe zastosowanie 214B bardzo mnie uradowała, ten cios był dosyć niedoceniany póki co (podobno nawet w CS1 był TK loop)


EDIT - chyba najlepsze porady do loopa jakie póki co znalazłem, z DL:

"I think the most important visual cues are 'traces' and the position of the character you're hitting. I believe I've said this before, but every C move that Hazama has (besides 6C) has a 'trace' to it. It's mostly just for flare, but if you wait until these 'traces' disappear before your next move comes out, I guarantee you'll be getting the timing right. Also, by the time you input 2C after 5C, the opposing character should be airborne at about the height of Hazama's neck/shoulders. While doing 2C, you can advance input 9214 (I do it 963214 just to make sure I input the 2 correctly. It should feel like you're making a 'J' with the stick) and as soon as the 'trace' of 2C disappears, press B while holding back. As for connecting 5C after j.214B, just watch your landing. And for the dash, if you input it just as you land or a few frames after and then press C, it should come out right. Really, the loop is all about patience. Nothing about the loop is too particularly fast, so as long as you pay attention, you should get the timing down in no time at all. "
« Ostatnia zmiana: Styczeń 03, 2012, 05:57:39 wysłana przez Kamikaze17 »
Believe what you want to believe~

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #588 dnia: Styczeń 03, 2012, 08:51:10 »
Bawiłem się na treningu i już mniej więcej ogarnąłem, tzn wychodzi mi te 3-4 razy/5. Polazłem online zagrać z kumplem (3/4 kreski) i lipa. Hazama nie jest postacią na netplay niestety =/ Ja głównie tak właśnie gram więc nie wiem czy go nie dropnę ostatecznie w extendzie. Trochę szkoda ale szlag mnie trafia jak walą mi się kąba przez nawet bardzo mały lag. Zobaczymy.

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #589 dnia: Styczeń 17, 2012, 18:33:08 »
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B006VB2V7W/
Kto chce zakupić limitkę niech tu wbija, cena taka jak za zwykłą wersję, przy okazji tracklista bonusowego OST:

01 SOUKYU no HIKARI (nowy opening)
02 Shinsou
03 Gluttony Fang
04 Condemnation Wings
05 Sword of Doom
06 Alexandrite
07 Howling Moon
08 Active Angel
09 Plastic Night (motyw Reliusa)
10 Endless Despair
11 Nightmare Fiction
12 Memory of Tears
13 X-Matic (Relius vs Carl)
14 Cross Line (Jin vs Tsubaki, wersja instrumentalna)
15 Pandora Tears
16 Childish Killer (Jin vs Tsubaki, wersja wokalna)
17 Blue Bloom (nowy kawałek z napisów końcowych, wersja wokalna)
Believe what you want to believe~

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #590 dnia: Styczeń 18, 2012, 23:03:36 »
Na game.co.uk limita 40 funtów i taniej nie znalazłem póki co(eu wydanie)



W sumie dobrze,że ustalili premierę na eu 22 lutego, nie będe musiał znowu bawić się w import wersji us.


Pograłem sobie wczoraj jeszcze raz Hazem, loop już opanowałem ale dla mnie jest niewykonalny po onlajnie. Wkurza mnie to, zostawię go sobie chyba jednak na offline bo za bardzo postać lubię.

ps. fajny cover eu wersji imo

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #591 dnia: Styczeń 19, 2012, 09:44:42 »
Jar ... na thehut jest 32 funty + przesyłka, a ta u nich to chyba 2 funty do Polski... fakt, wysyłają pocztą :D

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #592 dnia: Styczeń 19, 2012, 12:32:58 »
Postoje, nie chce mi się czekać miesiąc na paczkę, która i tak się pewnie zgubi.

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #593 dnia: Styczeń 20, 2012, 12:07:30 »
Brałem u nich kiedyś SF4 .... dostąłem po 4 dniach :)

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #594 dnia: Styczeń 20, 2012, 18:49:19 »
Ja poczekam i tak na allegronbedzie
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #595 dnia: Styczeń 23, 2012, 22:19:59 »
Panowie, zdobyłem sprzęt do recordingu z ps3 także będe wrzucał nasze potyczki do internetu. Trza się będzie dobrze pokazać zagranicznym braciom i pokazać,że polacy nie ssą.

Jeszcze miesiąc, ja już chce ._.

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #596 dnia: Styczeń 28, 2012, 21:02:38 »
Wez idz sie przejdz sam wstyd bedzie jak ludzie zobacza jak sie w polsce gra :]
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #597 dnia: Styczeń 29, 2012, 11:20:03 »
Oj tam oj tam właśnie idzie nam całkiem nieźle w porównaniu amerikką, serio. Zresztą będe selekcjonował replaye więc luzik ;F

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #598 dnia: Styczeń 29, 2012, 15:09:50 »
Mimo wszystko zostaję przy amerykańskiej wersji, Song Interlude z limitki eu (5 kawałków) wymięka przy ost dodawanym do amerykańskiej limitki, a i większy artbook też jest in plus. Przynajmniej nie będę musiał importować z Japonii Song Interlude 1 i 2 jakbym chciał mieć na półce muzykę z BB.

Przy okazji mam nadzieję że uda się jakoś wypromować ten tytuł u nas.
Believe what you want to believe~

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #599 dnia: Styczeń 29, 2012, 16:03:20 »
Taki mam plan poprzez wrzucanie tych filmików-może akurat ktoś się zainteresuje jak zobaczy gameplay.

ad tych limitek i nie limitek mam w sumie gdzieś, nie chce mi się znowu bawić w karty na amerikkański psn i wezmę eu wersję podstawową. Problem solved.