Autor Wątek: Testowanie FrameDaty - Zamówienia  (Przeczytany 52748 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 18, 2010, 16:24:30 »
zapytalem o te ciosy bo ta frame data mnie przeraza

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 19, 2010, 16:48:43 »
A ja w miare mozliwosci prosze o :
 Eddy
RLX (d+3+4 ) 4 ile trwa ile na bloku ?
oraz RLX (d+3+4) f+3+4 ile trwa ile na bloku ?

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #63 dnia: Luty 20, 2010, 15:09:59 »
Ja jeszcze prosiłbym o:
Marduk:
b+1+3_2+4 - reversal, jakie są jego aktywne klatki

Wang:
b+1 - parry, od której klatki paruje i ile ma klatek aktywnych
WS+1+2 i b+1+2 - od jakich klatek parują

Z góry serdeczne dzięki!!! :-*

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 25, 2010, 01:11:03 »
manieq_TLT

AK

WS+1 - i16, -10 na bloku

blaugrana20

Edek

RLX 4 - i14, -13 na bloku
RLX f+3+4 - i18, -13 na bloku

Furb

To są podstawowe wybitki więc na Inatekken na 90% wszystko jest dobrze, nie chce mi się tego sprawdzać, więc ufając Japończykom po prostu "przetłumaczę" Ci to na naszą notację:

d/b+1+2 i18, -16 na bloku
d/f+3+4 i18, -13 na bloku
WS+2,1 i14, -16 na bloku

Pozostałe sprawdzę w wolnej chwili.


blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 25, 2010, 15:11:11 »
Dziekuje bardzo :)  bo w fr Eddego pisze  rlx f+3+4 13~28 ( prawdopodobnie )

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 26, 2010, 09:09:56 »
Możesz sprawdzić qcb+3 oraz qcb+4 Bryana? W ile realnie można to zrobić?
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #67 dnia: Luty 26, 2010, 09:28:17 »
Realnie? Ja myślę że można sobie doliczyć 4 klatki jeżeli chodzi o takie statystyczne zrobienie tego w VS.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #68 dnia: Luty 26, 2010, 20:45:25 »
Dadrot

Hmmm realnie...

qcb+3 (w zasadzie powinno się to zapisywać jako qcb~3, bez plusa bo jeśli zrobimy d,d/b,b+3 wyjdzie zwykłe b+3, tak samo jest z qcb+4)

F0 - d
F1 - d/b
F2 - b
F3 - 3
F22 - cios trafia

wychodzi więc w 22 klatek

qcb~4

F0 - d
F1 - d/b
F2 - b
F3 - 4
F20 - cios trafia

wychodzi w 20 klatek


Z testowania tego "ręcznie"wychodzi mi że należy doliczyć od 1 do 4 klatek (jak pisał Cheese), tyle mniej więcej traciłem na zbyt długim inpucie poszczególnych kierunków. Oczywiście nie jestem autorytetem a mój qcb motion nie jest najlepszy, ale właśnie takie były MOJE wyniki...

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #69 dnia: Luty 27, 2010, 19:16:33 »
czyli realnie ~ 26 klatek na qcb3, ojojo :(
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #70 dnia: Luty 27, 2010, 23:02:15 »
Dadrot

W wberw pozorom nie jest to aż tak wolno, jak na tego typu cios.

Np. cd+3 Bruce'a w najszybszym wykonaniu trwa 27 klatek

F0 - f
F1 - n
F3 - d
F4 - d/f+3
F27 - cios trafia

I w tym przypadku można doliczyć śmiało te 4 klatki a nawet sporo więcej, bo przejście z f do d trwa w wykonaniu człowieka dość długo. Wychodziło mi że około 10 klatek zajmował mi sam motion od cd... (Ale podkreślam że jestem w tym dość słaby >__<' )

Pamiętać trzeba że w polu te kilka klatek więcej na inpucie jest w zasadzie nie odczuwalne (chyba że ktoś bardzo przedłuża input kierunków, jak np. w mocno opóźnionym deathfist'cie) bo animacja, a więc to co daje hinta jak cios blokować zacznie się i tak dopiero po wprowadzeniu ostatniego elementu (w przypadku cd+3 chodzi o d/f+3)


Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #71 dnia: Luty 28, 2010, 01:36:02 »
ale jaki ma cd3 bruca zasięg! zupełnie inna historia.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 02, 2010, 16:33:31 »
mam zamówienie nowe, ogromna prośba! :-*
Jak robimy dowolnego juggla Bryanem i skończymy go po B! przez uf+3 możemy zrobić ultra szybkiego dasha do przodu i jeśli przeciwnik nie zrobi techrola zgarniemy go po tym dashu d+2 do małego pickupa. Pytanie:

Ile mamy klatek od momentu recovery po uf+3 do ostatniego momentu w którym możemy zebrać d+2?
Inaczej mówiąc jakie mamy okienko aby zebrać tym ciosem??

Dzięki!
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 03, 2010, 06:33:20 »
a ja prosze o Eddy Hsp ( p+1+2 ) 4

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Testowanie FrameDaty - Zamówienia
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 04, 2010, 11:35:50 »
Od jakich klatek paruje f+1+2 Armor Kinga, i jego reversal?