Ale na początku nie napisałeś o podziale na dwie serie, tylko o tym, że mało kto może ukarać d+4,(2:1+2) za 1/3 wartości obrażeń d+4,2:1+2 (choć nie dosłownie). Potem z kolei napisałeś o tym, że ta seria jest low-risk, high-reward - tylko gdzie?* (patrz: ostatni akapit tego postu)
tym bardziej, że kroi więcej niż dowolna podobna kombinacja w grze (podcinka jina etc).
d+4,2:1+2 - 42 dmg (d+4,2,1+2 zadaje 40). 65 punktów to zadaje ta seria wtedy, gdy nie jest naturalem
Przyjrzyjmy się karaniu:
d+4,2:1+2 z cleanem:
dmg: 42
kara: prawie każda postać ukarze to za pół paska
d+4,2:1+2 bez cleana:
dmg: 12
kara: Panda - 51/52, Bryan - 38, Bruce - 30 (pewniejsze f+1+2 za 25).
Zgadza się, wiele postaci tego nie ukarze, ale pisanie o 1/3 dmg z demo na karze to jakieś nieporozumienie, bo 42/3 = 12. Poza tym sposobem na unikanie zgadywanki z udziałem demo jest backdash - owszem, jest on w tej części zbiedzony, ale jeden bdc wystarczy, żeby wyjść z zasięgu d+4 na cleanie.
* - Low-risk, high-reward? Tak można nazwać mixupy, które są mało karalne, gdy przeciwnik zgadnie. d+4 jest high-risk, mid/high-reward z bliska i low/mid-risk, low-reward ze średniego dystansu. Stosowanie tej zgadywanki zależy od tego na jaką postać gramy oraz od tego, na jakiej odległości gra przeciwnik.