Autor Wątek: Move List Leo  (Przeczytany 9442 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 08, 2010, 12:15:24 »
Dzięki. Teraz już sobie przypomniałem że gdzieś już była dyskusja o tym f,f robi się tak naprawde f,F przez co dochodzi 1 klatka ;)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 08, 2010, 12:17:54 »
Cytuj
f,n można bufforować w recovery, więc w pierwszej klatce po recovery wpisane jest f+2 które zainicjuje animację od f,b+2

No nie bardzo tak. Prawidłowo to powinno się pisać że całe f,n,b+2 jest w pełnie bufforowalne, gdzie na ostatnie b+2 mamy jakąś tam ilość klatek przed końcem recovery. Gdyby było tak że bufforować można tylko f,n a w pierwszej klatce po recovery trzeba by było wpisać b+2 to karanie -14 takim JU bryana byłoby w sumie JF'em.

I nie wiem czemu piszesz na końcu notacji ff+2 coś takiego "F4 - puszczamy F i 2". Przecież to nic nie robi, bo czy puścimy w pierwszej klatce czy będziemy trzymać do końca rundy to i tak wyjdzie nam ten sam cios. No i to jest niepraktyczne bo nikt ci nie będzie robił 1 klatkowych złożonych inputów (nawet na practice) od których nic nie zależy:P.

Libez kiedyś powiedziałeś że f i n można zbuforować w jednej klatce, a potem że jednak chyba nie, to jak to jest w końcu?? Bo ja jako prosty człowieczek już się w tym gubie :P
Ogólnie to kiedyś myślałem że system pozwala na wpisywanie rzeczy typu f~f, b~b, b~f i innych wariacji dwukierunkowych z neutralem po środku, w dwie klatki. Raz że to wydawało się całkiem spójne i logiczne (choć to rozumowanie wprowadziło parę nowych pytań), dwa że takie wyniki wychodziły mi w t3 (w tym temacie mechanizm inputów w ogóle się nie zmienił od tamtego czasu) po spowolnieniu prędkości gry do 10fps, trzy że mashter tak twierdził od bardzo dawna a jak wiadomo znał się na systemie. No ale wraz z T6 przyszły pierwsze dokładne strzałki w practice mode, pojawił się koleś z programowalnym stuffem i można było sprawdzić co nieco. Okazało się że masta się mylił, a spowolnienie gry do 10 klatek wprowadza małe anomalie do systemu inputu przez istnienie małych klatek więc wyniki nie zawsze się pokrywały z tym co się działo w 60 klatkach.
Ogólnie dzisiaj można powiedzieć że jakby nie licząc przypadków 1 na 100 to wklepując f~f w dwie klatki system zawsze zgubi nam po drodze neutrala i zaliczy to jako F. Robiąc np f~b+2 w dwie klatki będzie podobnie i zrobi nam po prostu b+2
No ale są i przypadki w których można olać to N i wpisać to w małą klatkę wraz z innym inputem i zadziała. Najprostszym przykładem tutaj jest 13 klatkowy ewgf bez specjalnej klatki na neutral czyli f,d,d/f+2 ewgf wyjdzie bo neutral zostanie wpisany w klatce razem z f lub d.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2010, 12:20:58 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 08, 2010, 12:45:33 »
Cytuj
f,n można bufforować w recovery, więc w pierwszej klatce po recovery wpisane jest f+2 które zainicjuje animację od f,b+2

No nie bardzo tak. Prawidłowo to powinno się pisać że całe f,n,b+2 jest w pełnie bufforowalne, gdzie na ostatnie b+2 mamy jakąś tam ilość klatek przed końcem recovery. Gdyby było tak że bufforować można tylko f,n a w pierwszej klatce po recovery trzeba by było wpisać b+2 to karanie -14 takim JU bryana byłoby w sumie JF'em.

Spoko, wiem że na f,b+2 mamy sporo czasu na bufor przed końcem recovery, ja zapisałem tu idealną, zaprogramowaną sytuację tylko po to żeby wytłumaczyć dlaczego jest ta różnica między f,b+2 a f,f+2

I nie wiem czemu piszesz na końcu notacji ff+2 coś takiego "F4 - puszczamy F i 2". Przecież to nic nie robi, bo czy puścimy w pierwszej klatce czy będziemy trzymać do końca rundy to i tak wyjdzie nam ten sam cios. No i to jest niepraktyczne bo nikt ci nie będzie robił 1 klatkowych złożonych inputów (nawet na practice) od których nic nie zależy:P.

Tu też zapisałem po prostu jak zaprogramowałem makro, napisałem to puszczenie żeby było jasne że F to nie typo tylko rzeczywiście chodzi o hold f przez jedną klatkę
W praktyce nie ma to najmniejszego znaczenia, ale może się przydać jeśli ktoś chce odtworzyć makro.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 08, 2010, 14:18:36 »
Jeszcze raz dzięki chłopaki! Teraz już czaje o co kaman 8). Tylko myśle że duskusje jak tak dalej pójdzie trzeba bedzie przenieść gdzie indziej ;)