Autor Wątek: Dyskusja ogólna o Kazie  (Przeczytany 51035 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 12, 2010, 18:53:42 »
8 klatek to żaden HC, inaczej mielibyśmy do czynienia z ludźmi schylającymi się na refleks pod jabami lol ;)
b+1,2 Kaza można hit-confirmować. Mi się to czasem udaje. Nie trzeba nawet patrzyć na postać - wystarczy, że zauważysz, że po ciosie "coś" się stanie na pasku energii (czyli przeciwnik straci energię).

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 12, 2010, 18:56:53 »
6 fps - 100ms
8 fps - 133,(3) ms

Granica ludzkiej mozliwosci jest reakcja w 100ms, czyli jest realna. Niestety to czystoteoretycznie i watpie zeby ktos dal rade confirmowac to w ogniu walki.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 12, 2010, 19:20:25 »
8 klatek to żaden HC, inaczej mielibyśmy do czynienia z ludźmi schylającymi się na refleks pod jabami lol ;)
b+1,2 Kaza można hit-confirmować. Mi się to czasem udaje. Nie trzeba nawet patrzyć na postać - wystarczy, że zauważysz, że po ciosie "coś" się stanie na pasku energii (czyli przeciwnik straci energię).
Wiesz czasami to mi się dużo rzeczy udaje;].


Ja tam uważam że się nie da, chyba że na crt'ku ledwo ledwo ledwo i to przy fenomenalnym refleksie bo to wciąż będzie 8 klatek czyli w przybliżeniu 133 milisekundy.
Jeżeli ktoś nie potrafi w najprostszym testerze na reakcje zrobić 150-ki to tym bardziej nie ma szans na 133 w grze w której dzieje się "trochę" więcej.

Zresztą, gdyby to był w pełni hit confirm to by topowi azjatyccy gracze kaziem to robili. Ja nie widziałem żeby komuś to wychodziło na tyle dobrze by można było powiedzieć że robi w pełni na HC.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 12, 2010, 19:35:02 »
Nie no bądźmy realni, oglądałem z naszego kanału youtube walki devila - podobno pro gracza na poziomie "światowym". Dzieciak nie radzi sobie aby w trakcie realnej walki hit confirmować u/f 1+2, 1+2 bobem. Teraz ok, rozumiem, turniej, stres itp etc. Normalnie pewnie zawsze mu wychodzi, ale teraz porównaj to z b+1,2 kaza. Nawet jeśli masz koncentracje tybetańskiego mnicha nie ma bata aby w realnej walce to HC. 133ms!
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 12, 2010, 19:44:53 »
Jak wy k**wa śmiecie tak mówić. Di to największy pros jakiego znam i o jakim słyszałem !!! :-*
Skoro mówi że da się to hit confirmować to tak jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Widzieliście jak Hart latał przy nim, więc k**wa troche respektu i szcunku proszę... >:(

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 12, 2010, 19:50:42 »
No właśnie. Słuchajcie Łukasza :)


EDIT: Przetestowałem przed chwilą na PSP i... to naprawdę można confirmować.
« Ostatnia zmiana: Luty 12, 2010, 19:52:27 wysłana przez Di »

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 12, 2010, 19:55:37 »
To moze w takim razie okno ma wiecej niz 8 klatek ?
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 12, 2010, 19:57:32 »
Tak mi się zdaje.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 12, 2010, 20:54:13 »
Albo na psp ma więcej klatek, albo na psp nie ma input laga, albo źle sprawdzałeś;].
W T6 nie ma żadnej dobrej opcji sprawdzenia tego w pełni. Nie ma czegoś takiego jak random guard z SF4. Albo sprawdzisz na cpu i będziesz wierzyć że nie zablokował bo weszło a nie bo puścił blok. Albo sprawdzasz na nim i wierzysz że zareagowałeś na trafienie a nie na to że zauważyłeś przed tym jakiś ruch czy cios i nawet o tym nie wiesz bo działa twoja podświadomość. Wtedy to wciąż nie jest w pełni hit confirm.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 13, 2010, 00:28:28 »
Widzę że niesławny temat HC tu też się przewija...

Trzeba pamiętać że w przypadku próby HC nie jest to proste klikanie na refleks.

Sami inicjujemy pierwszy cios i przez całą jego animacje patrzymy co się dzieje.
Nie trzeba odróżnienia między prawdziwym HC a tak zwanym HC na intuicję.

To trochę tak jak z wyrywaniem się z rzutów, mamy niby 15 klatek na wyrwanie się, ale sama animacja rzutu trawa 12 klatek, a to właśnie podczas animacj dowiadujemy się jaki przycisk trzeba kliknąć do wyrwania się.


Przemówiłem, czekam na flame war :P



A tak na zaostrzenie sporu, moje wyniki testów b+1<2 Kaza

b+1 - F1-F11
2 - F21 - NC
2 - F22 - można blokować
2 - F25 - daje b+1,2
2 - F26 - daje samo b+1

Okienko dające NC to F11-F21

Testowane na wersji z PSP.
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2010, 00:34:08 wysłana przez DaeDraug »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 13, 2010, 01:23:28 »
No i niby tu wychodzi jeszcze mniej bo 11 klatek, odjąć minimum 4 wychodzi 7.

Od tego można jeszcze odjąć jedną klatkę bo może nie każdy wie ale pierwsza klatka przy trafieniu niewiele się różni od klatki poprzedniej. Co to oznacza? To oznacza to że postać trafiona nie dostaje w tej klatce stuna, stoi w pozycji w jakiej stała, jedyne po czym można poznać czy cios trafił, trafił na blok bądź nie trafił to leciutki czerwony dymek.
Zresztą sami zobaczcie jak to wygląda.




Więc tak naprawdę to czy trafiliśmy czy nie widać dopiero od drugiej klatki. Chyba że będziemy łypać na pasek energii.

Cezar

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 02, 2010, 10:01:46 »
witam jestem swieżym graczem kazuya wiec mam pytanie odnośnie tej postaci: Oglądałem na Youtube toturial Main Mana odnośnie EWGF a że jest on po angielsku duzo rzeczy nie rozumiem np tego EWGF  wykonuje sie go f,n,d,d/f a pozostałe ciosy czym sie róznia i jak je wykonac np ten WGF DEWGF DDEWF. Jak ktoś może niech podpowie wiem że macie doświedczenia w tekken ja sie dopiero ucze. dzieki

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 02, 2010, 10:42:23 »
DEWGF (dash EWGF) i DDEWGF (deep dash EWGF) to już troche wyższa szkoła jazdy przydatna chyba głównie w jugglach, więc narazie zostaw to. Jak już bedziesz siekał elektrony na prawo i lewo wtedy zacznij ogarniać pozostałe wersje EWGF'a, ale w sumie niech wypowiedzą się więksi znawcy Kaza, bo ja chociaż gram w tę grę już tak z 9 lat to dalej nie potrafie robić elektryków :P

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 02, 2010, 10:57:37 »
WGF - wersja "bez prądu"
DEWGF - dash EWGF (f,f~EWGF) -> przydatne w polu do karania z dużej odległości oraz w juggle'ach, gdy przeciwnik jest daleko
DDEWGF - chyba EWGF z większym dashem niż DEWGF ;)
aka Di

Cezar

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 02, 2010, 12:22:31 »
a przy ktorym z ciosów on mowi Doorya czy cos takiego bo nie zawsze mowi