Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 539633 razy)

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2445 dnia: Lipiec 24, 2013, 19:08:31 »
No właśnie, sens by to miało, gdyby wszystkie ultry dostały solidny nerf. Skoro jest tak, jak piszesz Garg, to pewnie faktycznie dwóch ultr na raz nie będzie. Bardziej bym się spodziewał U3;)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2446 dnia: Lipiec 24, 2013, 19:13:13 »
- dmg nerf na U1 i rzuty
Lel, o rzutach pierwsze słyszę. Nie ma to jak nerfić główne źródło damage'u u postaci. Wu/sre, dobrze że mam tą postać już w dupie. :jester:

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2447 dnia: Lipiec 24, 2013, 19:38:11 »
Na stronie EG był wywiad niedawno z Combo, tam o tym pisał.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2448 dnia: Lipiec 24, 2013, 21:23:47 »
U3 nie będzie, bo już zapowiadali, że to ma być "mały patch, jak AE a nie ogromny dodatek, jak Super".

Moje pięści krwawią śmiercią!

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2449 dnia: Lipiec 24, 2013, 23:10:00 »
"cl.hp pozwala na combo, gdy trafi skaczącego na ch"

Nie znasz szczegółów? Oba hity? Czy tylko jeden a drugi whiffuje? czesto jest tez tak, ze pierwszy whiffuje a drugi trafia. Jesli drugi whiffuje to kiepsko, bo spore rekowery ma ten atak. juggle state zwykle mocno ograniczone, wiec tu tez bym na totalna sobode nie liczyl ale zobaczymy. Cl.hp i tak jest kiepskim AA.
Feel the Rhythm!

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2450 dnia: Lipiec 24, 2013, 23:53:37 »
Pomyłka; chodziło o far HP - na filmie wszystko jest: http://www.youtube.com/watch?v=FktzGS3JzCM



Akuma

• Akuma has increased recovery on jump back air Hadouken.
• Can not FADC Shoryuken on 2nd hit.
• Can no longer option select crouching Heavy Kick into Ultra 1.

Dhalsim

• Dhalsim damage increase (reverted back to Super Street Fighter 4 damage output).
• EX Yoga Blast does not produce hard knockdown.

C. Viper

• C. Viper's crouching Medium Kick has better hit box.
• Burn Kick has increased recovery.
• If hit during start up of Burn Kick, C. Viper is considered grounded and is open to full combo.

CV ostro dostała po zadzie...
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2013, 02:38:15 wysłana przez Wacho_VHO »

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2451 dnia: Lipiec 25, 2013, 12:31:27 »
Przecież to nie jest nic nowego. Far HP miało juz takie wlasciwosci, tylko nie bylo latwo nigdy tym trafic. Tylko kucający nie frunął w powietrze po CH.  :P
Feel the Rhythm!

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2452 dnia: Lipiec 25, 2013, 12:34:50 »
Hm, po reakcji publiczności myślałem, że w jakikolwiek sposób to zmienili / buffnęli:P

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2453 dnia: Lipiec 25, 2013, 12:51:27 »
Nie no buffneli, bo widać. Wczesniej nigdy nie wiedzialem od czego to zalezy, dlaczego tak sie dzieje. bardzo wymagajace kryteria podejrzewam trzeba bylo spelnic; CH napewno, przeciwnik zdaje sie musiał być dosyc blisko ziemi, a w dodatku w ktorejs tam aktywnej klatce ciosu trzeba bylo sieknac. Ale tak by sie nie okazało, ze coś zmyslam,to na wszelki wypadek to sprawdze ;p

No ta full screen ultra mnie cieszy:)
Feel the Rhythm!

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2454 dnia: Lipiec 25, 2013, 20:32:51 »
No sprawdziłem. Zmiana polega na tym, ze nie trzeba juz trafic w pierwszej klatce i przeciwnik moze byc wyzej, ale to tylko moje obserwacje;) Follow up który w tym filmiku probowal ten koles- tj. up kicksy, byl mozliwy takze wczesniej.

..kurde sorry za double post. niechcacy.
Feel the Rhythm!

Stajsik

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Insert Coin.......
    • Zobacz profil
    • Email
  • CFN: Stajsik
  • Gamertag: Stajsik
  • PSN ID: Stajsik
  • Skąd: Kaszuby-Trójmiasto
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2455 dnia: Lipiec 25, 2013, 21:57:11 »
Orientujecie się, czy to prawda że pudełkowa wersja USF4 ma dawać dostęp do wszystkich alternatywnych strojów wydanych do tej pory? Coś tam przeczytałem niedawno o tym i nie pamiętam teraz, czy było to coś potwierdzonego, czy spekulacje. Druga sprawa, czy będzie to się tyczyło także e-wersji gry?
Pozdrawiam.
Witek

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2456 dnia: Lipiec 25, 2013, 22:19:30 »
Potwierdzone. Pudełkowa tak, digital nie w związku z faktem że będzie to tylko upgrade.
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2457 dnia: Lipiec 25, 2013, 22:56:05 »
digital nie w związku z faktem że będzie to tylko upgrade.
Tyle, że Digital nie jest tez samym upgrejdem, a DLC. Po prostu wersja cyfrowa ma kosztować tylko 15$, a retail 40, dlatego też w pudełko dodają stroje "za darmo".

Tuscan

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Okarin_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2458 dnia: Lipiec 30, 2013, 12:41:50 »
Ciekawią mnie zmiany Yanga i Yuna. Also Dudley i Ken. Patrząc na zmiany Goukiego, zaczynam się trochę bać kolejnego Buffa...

"Do bijatyk tylko pod krawatem."

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2459 dnia: Lipiec 30, 2013, 20:15:30 »
Zmian Yuna chyba jeszcze nie pokazali? Zmiany Yanga wyglądają spoko, ale jednak do brata nie będzie miał startu, capcom by sobie nie życzył :kejim:
Moje pięści krwawią śmiercią!