Nie wiem czy to odpowiedni temat, jak by co to przeniosę tego posta gdzie trzeba...
Chciał bym podzielić się wynikami mojej analizy move listy Steve'a.
Sporządziłem listę sposobów na przerwanie jego kombinacji.
Notacja jaką stosuję to:
1,1[d]2 - oznacza to że w kombinacji Steve'a 1,1,2 można się schylić po drugim ciosie i ukarać go WS'em.
Analogicznie inne sposoby oznaczam następująco:
[ss] - side step
[rev] - reversal
[hc] - high crush
[lc] - low crush
[i10] - można wciąć się ciosem, w tym wypadku maksymalnie dziesięcio-klatkowym. Kara wejdzie na CH, warto o tym pamiętać.
UWAGA!
Ponieważ robiłem tą listę głownie dla siebie, jako high crusha testowałem d/b+2 Asuki a za low crusha jej d+3+4, oba te ciosy crushują bardzo wcześnie, w pierwszych klatkach animacji (bodajże od 3f). Jeżeli wasze postacie nie mają podobnych crushy korzystać można z [d] i WS'a jako kary.
Chętnie wyjaśnię wszelkie ewentualne niejasności.
No to jedziemy:
1,1[d]2
1,1[rev]d+1
1[rev]d+1
1,2,1[lc]d+2
2,1[ssr_rev]2
3,1[rev]1
3,1,f+1[d]1
3,2[rev]1
f+2[d]1
f+2[i16_rev]1~2
PAB d/f+1[rev]1,2,1
PAB d/f+1[d]2
PAB b+1[d]1,2,1
d/f+1[d]2
d/f+1[d_i11]2~1 - i11 jest dość ryzykowne.
d/f+1[i18_ssr]2~2
d/f+1[i15_hc_d_swr]2~f+1+2
d+2,1[hc_d]2
d+2~1[hc_d]f+2
b+1[lc]2,1
FLK 1,1,1[rev]2
Sporo się nauczyłem robiąc tą listę i mam nadzieję że może przyda się ona także innym graczom, także operatorom Steve'a.
Dobrze by było gdybyście przetestowali to samodzielnie, swoją postacią. Możliwe że popełniłem gdzieś błąd albo coś pominąłem, wspólnie będzie dużo łatwiej tą listę uzupełnić.