1. d/f+2 - świetny js bezpieczny zgarnia czasem zwykłe ss, jedyny minus to to, że nie wybija kucających.
2. d/b+3 - świetnie zgarniający z ss low bardzo słabo karalny.
3. 3,4 - znakomita kara na -12 dająca wallsplata
4. f,f+2,3 - hit confirmowalna seria wrzucająca na ścianę, bez opóźniania jailuje, maxymalnie opóźniony 2 cios może czasem nie trafić...
5. 4,3 DSS - znakomita seria zmuszająca przeciwnika do zgadywania, jednak tylko na hicie..., na bloku ograny przeciwnik przerwie nam większość kontynuacji, mimo to warto od czasu do czasu użyć.
6. b+2+4 DSS - parry na większość ciosów mid, high - świetna rzecz
7. ws+1,2 - kara z ws na -13 bądź zgadywanka z fc po której mamy 2 mocne możliwości oki
8. 1,1,2 - nc na hicie zostawia nas w dogodnej sytuacji - jednakże z maksymalnej odległości ostatni hit potrafi zostać zablokowany (kilka razy mi się tak zdarzyło, że po hicie pierwszej 1 seria nie zostało potraktowana jako nc cóż tekkenowy random...), zawsze można zamiast tego grać na 2,f+2,2, ale przyzwyczajenia z T5 zostają...
9. f+1+2 - przewaga, na bloku, na nh dobre oki, na ch mocne juggle
10. b+2,2 - dobry punisher z dużego zasięgu z możliwością przejścia do dss
No i bym zapomniaj już tak poza listą d/f+1 !!