Autor Wątek: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011  (Przeczytany 42815 razy)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #135 dnia: Październik 05, 2011, 15:28:31 »
To zależy od recovery po konkretnym KND - jeśli przeciwnik który walnie ci KND ma recovery o 3 kaltki dłuższe od twojego... Damn ciężko to wytłumaczyć pisemnie :/
W systemie wakeupów w MK jest nadal dużo niewiadomych...

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #136 dnia: Październik 05, 2011, 15:35:33 »
Brady w jednym ze swoich podcastów łądnie wytłumaczył jak działa invulnerability na Łejku ;)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #137 dnia: Październik 05, 2011, 15:45:28 »
Wiem jak działa system, mam na myśli praktyczne zastosowanie tej wiedzy - nie wiemy najważniejszego - jak sytuacja "klatkowa" wygląda po danym KND




Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #138 dnia: Październik 05, 2011, 16:35:49 »
Kiedy ten pacz bedzie w koncu?

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #139 dnia: Październik 05, 2011, 20:24:42 »
Cytuj
pakostevens Paulo Garcia
#MK9 patch on PSN-EU should be up now or very shortly. Notes can be found here bit.ly/n3NQEJ
Z Twittera Paulo Garcii. Tweetnięte koło 19 naszego czasu - patch może pojawić się dosłownie lada chwila!


EDIT: PATCH WŁAŚNIE MI SIĘ ŚCIĄGA! :D :D :D :D

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #140 dnia: Październik 05, 2011, 21:39:37 »
Kabalowi dash zbytnio nie przeszkada - overall jakis taki troche wolniejszy i execution sie jak by zmienilo. Ex gas blast ma mniejszy hitbox tak jakos. Zjebali mi dobrego AA i b2 NDC :(
Mam nadzieje, ze to ostatni patch.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #141 dnia: Październik 05, 2011, 22:15:46 »
Po raz kolejny znerfiono damage Ermakowi - oficjalnie to pierdolę, biorę się za Sajraksa.

oskar

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: >_<
  • Skąd: wroclaw
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #142 dnia: Październik 05, 2011, 22:17:40 »
sektor ma -2% na dmg. nic tam da sie grac. wolniejszy dash hym po co i dlaczego, ale da sie przyzwyczaic. a co mnie cieszy mihihihih to cancele up rakiet w kazda strone mihihihih

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #143 dnia: Październik 05, 2011, 22:20:41 »
Moga byc lepsze footsies dzieki temu - nic innego do glowy mi nie przychodzi. Moze, gra bedzie ciu wolniejsza...aczkolwiek watpie.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #144 dnia: Październik 05, 2011, 22:25:48 »
Po raz kolejny znerfiono damage Ermakowi - oficjalnie to pi****lę, biorę się za Sajraksa.

Shit, nie robi juz po haku 30%+, czy moze juggle nie wyciagaja 40%+ bez paska?
What a fucking loss!

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #145 dnia: Październik 05, 2011, 22:48:16 »
Po raz kolejny znerfiono damage Ermakowi - oficjalnie to pi****lę, biorę się za Sajraksa.
Sprawdziełem jego podstawowe comba i ma tyle dmg ile miał, co nie zmenia faktu że i tak go rzucam. Znajdę sobie inną lepsza i bardziej kapiarską postać 8)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #146 dnia: Październik 05, 2011, 22:52:56 »
Czuć poprawione hitboxy - niektóre comba łatwiej się klei - zwłaszcza te z dashami.
Zmiana dasha nie jest tak duża jak się obawiałem.
Największą zmianę odczułem w wake up'ach.

Poprawiony TeleSlam Nooba ma bardzo fajny hitbox - zbiera praktycznie z ziemi.
OH Charge... nie wiem. IMO wcale tego nie potrzebował.
Brak dmg boosta na mid screenach to dla mnie jak nerf - nadal mogę zrobić max 24% bez paska - ża-ło-sne....
Normale trwają tyle ile trwały, EX UpKnee nie ma armora.


Chyba Sajraksik...

oskar

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 128
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: >_<
  • Skąd: wroclaw
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #147 dnia: Październik 05, 2011, 23:05:53 »
Chyba Sajraksik...

biorę się za Sajraksa.

ambitnymi postaciami ześta graly, a teraz co?? musztarda po obiedzie...??  mihihihihihi ale lamusy.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #148 dnia: Październik 05, 2011, 23:10:39 »
Na szczescie nie ma juz shit tier i kazdy moze sobie wybrac postac ktora mu odpowiada, ale patrzac na haslo "sajraksik" odrazu odczuwam rzadze zniszczenia a nie bardziej zainteresowania w kierunku postaci ;]
W takim wypadku nastepny w kolejce jest chyba RAIN xD.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #149 dnia: Październik 05, 2011, 23:55:35 »
Jakos nie odczuwam tych wakeupow... z kolei jakos latwiej mi wlozyc 2,4,3+4,2 kung pało. Raiden jakos moze wlozyc juggle z TP normalnie. Czas posiedziec nad Rainiem.