Na początek chyba naprostsza wersja death combo, później wrzucę jakieś staple.
Skróty:
GP - Ground Pound (d,b+3, d,f+3, d,b,f+3)
GG - Gotcha Grab (d,f+1)
AAGG - Anti-Air Gotcha Grab (d,b+1)
OH - Overhead Slam (d,u+4)
DP - Dash Punch (d,f+2)
Basic combos:
f+4,1~GG -17%
b+1,2,4~DP - 23%
2,f+2,b+1~AAGG - 26%
j,k~air throw - 17%
Midscreen juggle:
Close GP, njp, dash 1, dash 1, dash 2,1~GG - 28%
Close GP, njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 28%
Close GP, njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash f+4~GG - 28%
Mid GP, dash njp, dash 1, dash 1, dash 2,1~GG - 31%
Mid GP, dash njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 31%
Mid GP, dash njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 31%
Mid GP (max range), dash, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 29%
Mid GP (max range), dash, dash 1, dash 1, dash1, dash f+4~GG - 29%
Far GP, dash, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 35%
Far GP, dash, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1, dash f+4~GG - 35%
Far GP (max range), dash, DP - 21%
njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 2,1~GG - 29%
njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1,2~DP - 29%
njp, dash 1, dash 1, dash 1, dash 1, dash f+4~GG - 29%
Jak widać szału nie ma. Można prawie wszędzie dorzucić jeszcze jedno dash 1 za 2% więcej i na koniec dash 1,2~GG za 1% więcej, ale nie warto - Trzeba bardzo przecyzyjnie dashować i generalnie częściej whiffuje niż trafia.
Ściana:
f+4,1,3, d+1, 1,2, 1,2, 1,2, 1,2~GG - 37%
Death Combo
Startery:
b+1,2,4~DP, 1,2, 1,2~OH (34%)
njp, njp, 4, 1,2~OH (30%)
GP (close lub mid) - njp, 4, 1,2~OH (28% close, 31% mid)
f+4,1,3, d+1, 1,2~OH (29%)
I później: EX GP, 1,2, 1,2~OH (25%) EX GP, 1,2, 1,2~OH, EX GP (25%) I tutaj w sumie cokolwiek, np. 1,2, 1,2, f+4,1~GG (27%)
Można tu i tam dorzucić jakieś zwykłę 1-ki, pytanie tylko po co, skoro i tak zadaje 100%.