Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676062 razy)

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 25, 2011, 10:37:30 »
No to chyba mamy Mitsa:



edit:



Scud dal linka do finalnego obrazka
« Ostatnia zmiana: Maj 25, 2011, 11:09:11 wysłana przez Ring »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 25, 2011, 14:08:23 »
Fajny ten Mitsu, kojarzy mi się z Musashim z Vagabonda.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 26, 2011, 20:32:53 »
ocho, no to już się pozbyli Seong Miny na zawsze ;( ale dobrze, że próbują odświeżyć serię choć ten uproszczony system gry to dość dziwny pomysł.
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 26, 2011, 20:49:07 »
Zależy - pod katem online to ok zmiana bo w 4ce mniejsze okno na buffering + randomowe warunki czasami były zbyt odczuwalne imo.
"Don't f%ck with a witch"

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 26, 2011, 21:08:19 »
buffering w sc4 jest ok, jeżeli przy karach/combosach sobie wciskasz guziczek w normalnie szybkim tempie i w 100% wychodzi ci cios od razu po recowery to buffering jest najdłuższy jaki powinien być. Gdyby ta gra jakoś chodziła online to nawet buffering z takiego BB (gdzie jest on mniejszy) byłby wystarczający.

Ja się właśnie boję że zrobią buffering jak w sc3 i znowu będą auto ukemi i kombinacje alpejskie z tym żeby cancelować croucha żeby nie dostać "gwaranta" na bloku xd.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 26, 2011, 22:25:02 »
Daishi opisal troche jak się "balansuje" CPU, miejmy nadzieje, ze ten z SC5 będzie na tym poziomie co BD:

Cytuj
Let me talk about CPU. SCBD has the best CPU in the series because a lot of the AI is manually inputted by the game balancers. I couldn’t check all characters due to time constraints so some are better than others. Like Setsuka; too strong after a certain difficulty.The CPU’s moves are inputted by the game balancers taking into account the distance, radius, properties etc.How the CPU reacts after a hit, a guard, a miss, a counter, in a downed state, in the air are all inputted manually.We then use probability to add just the right amount of random elements.So the CPU reacts more like a human, loses control, does horizontal attack against side steps, misses guard impacts etc.The more variation and patterns we add, the more deep the CPU becomes. So the more time we can spend on each character, the better.If we don’t have time, the AI will have inhuman reflexes or become one dimensional which makes CPU battles boring.

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 27, 2011, 20:19:07 »
Yyy no to chyba balansują zły element gry;p.
"Don't f%ck with a witch"

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #157 dnia: Maj 28, 2011, 19:21:21 »
Sonofadiva: Will the Soul Crush finishing moves return in SCV?
Daishi_CALIBUR:That spec is no good. Didn't turn out right. So instead this time round...

Ciekawe co znowu wymyślą

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #158 dnia: Maj 28, 2011, 19:27:40 »
Rage mode, wiedziałem :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #159 dnia: Maj 28, 2011, 20:55:38 »
serio rage-factor byłby 100x lepszym rozwiązaniem i ciekawszym niż te finishery przy systemie czwórki : p


Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #160 dnia: Maj 28, 2011, 23:37:43 »
Rejdża pewnie nie będzie, ale może coś w stylu BD. W SC4 można było sobie porwać ubranko ("zbroje") ale dużego efektu to nie dawało poza tym, że niektóre postacie były prawie nagie, w BD damage otrzymywany kiedy każdy element zbroi jest zniszczony rósł o około 25% więc nie takie to głupie, tym bardziej, że dodali opcje 222A+B+K, którą można było użyć raz na walkę, i która za cenę całej zbroi odnawiała nam SG (czyli można uniknąć CFa ale ma to konsekwencje)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #161 dnia: Maj 29, 2011, 00:04:13 »
heh zabawne ; ]. Generalnie myślę że najfajniej by się sprawdziło coś co się sprawdza już od dawna w wielu bijatykach. Czyli guard crush oznacza darmowe combo, 30-50% to wystarczająco duża nagroda za rozbicie i wystarczająco duża kara za blokowanie. No ale czegoś takiego nie zrobią bo w końcu to nie jest nic nowego a oni koniecznie silą się na nowe rozwiązania.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:48:30 »
Jutro pierwszy gameplay na gametrailers! A tymczasem Phyrra I Mitsu:


Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:51:51 »
mam deja vu. przecież to klon Cassandry tylko z dłuższymi włosami, nuda :(
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwiec 01, 2011, 10:56:15 »
No raczej tak, ale z drugiej strony ona pewnie zastąpi Cassandrę, więc musieli dać coś podobnego ;) inaczej fani Kaśki by dostali rejdża.