Autor Wątek: Soul Calibur 5 - news & info  (Przeczytany 676771 razy)

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1365 dnia: Styczeń 08, 2012, 15:49:11 »
Jak porównać jej pięciokąt do siegfrieda, to nawet Sieg a Asta mają większy zasięg, lol.


Jesteś GRZYBIORZEM.

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1366 dnia: Styczeń 08, 2012, 16:21:45 »


kukuryku
A wiedzieliście, że Voldo ma clean hit na tym ataku dupą z BS?


Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1367 dnia: Styczeń 08, 2012, 16:55:44 »
Czyli co to oznacza? Ż będzie wybijał w powietrze, czy 10 % dmg więcej? Własnie przeczytałem  cały Voldo thread na 8 Wayrun, i też będzie nerf na niego ale nie taki bolesny jak w przypadku innych postaci. Dalej parę ciosó ma przegiętych ale bardzo dużo inpotuów się pozmieniało.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2012, 16:59:28 wysłana przez Bolgan »


Jesteś GRZYBIORZEM.

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1368 dnia: Styczeń 08, 2012, 20:39:29 »
tira jest najtrudniejsza postacia w grze (wg nich ofc)

« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2012, 20:48:03 wysłana przez suuusuuu »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1369 dnia: Styczeń 08, 2012, 20:52:52 »
No Tira zawsze była wsrod takich postaci. Dwie postawy, random no i fakt, że ogólnie była jedną ze słabszych postaci w grze czyniło z niej takie niewiadomo co którym trudno coś ugrac. No ale tu właśnie pojawia się dylemat czy ta trudnosc polega na "hard to master" czy "hard to play", a to są dość odmienne rzeczy. To pierwsze odnosi się głównie do bardzo rozbudowanych typu Ivy albo Maxi w SC4, albo manualnie trudnych jak Setsuka. To drugie raczej do tych, które są slabe i ciężko nimi coś ugrac. Rzadko może sie zdarzyć, że obie te rzeczy dotycza jednej postaci.

Jak dla mnie to najbardziej rozbudowana postać obecnie w SC5 to Viola no i wydaje sie dosc slaba pod wzgledem dmg ale to jeszcze o niczym nie swiadczy.

suuusuuu

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 157
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: ephemeralm
  • Skąd: music box
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1370 dnia: Styczeń 08, 2012, 21:24:26 »
w sc4 tira byla bardzo up, podobno teraz ja poprawili. ale zgadzam sie z toba, nie wiadomo czego konkretnie to "ease of use" dotyczy i dlaczego u niej jest najmniejsze ;s chociaz pewnie chodzi o to, ze jak wezmie ja taki nubek to pozniej gra jak na tym filmiku z gamespot lol

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1371 dnia: Styczeń 08, 2012, 21:29:49 »
Tam takie pierdu, pierdu. W identyczny sposób można by opisać każda postać w dowolnej bijatyce.

Boje się tylko tego jaka to jest postać z maksimum "ease of use" w grze, która została uproszczona względem gry, która wcale wymagająca tak naprawdę nie była (chyba, że grało się Setską ale to też zależy od tego czy mówimy o graczu taki jak ja czy takim jak Liberti).

Gdyby te statystykę robili przez pryzmat "hard to win" to znaczy, że umyślnie osłabiali by konkretne postacie a to już była by głupota. Raczej więc chodzi o "hard to master".
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1372 dnia: Styczeń 08, 2012, 21:46:56 »
W SC4 Tira była zdecydowanie "hard to play" (zdecydowanie dół stawki) i z kumatym przeciwnikiem z ledwością można było coś ugrać. Obserwując ją w SC5 z początku myślałem że zmian jest mało, ale teraz widzę że jednak sporo pozmieniano. Nie ma już chyba 5-ciokrotnych inputów, niektóre stare ciosy z GS nie zabierają HP jak kiedyś, doszło parę nowych ciekawych zagrań, wygląda też na bezpieczniejszą niż w poprzedniej odsłonie. Zapowiada się ciekawie, na pewno będzie to pierwsza postać którą sprawdzę w SC5, poza tym interesuje mnie jeszcze Xiba i Voldo. Mam nadzieję, ze skill zdobyty na Tekkenie pomoże, by coś ugrywać w tej grze! :P Fajnie, że Warszawa niedaleko!

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1373 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:03:30 »
Gdyby te statystykę robili przez pryzmat "hard to win" to znaczy, że umyślnie osłabiali by konkretne postacie a to już była by głupota. Raczej więc chodzi o "hard to master".

O to to. Raczej na tyle głupi nie są by mówić "z tej postaci zrobiliśmy low tiera, dlatego trudno się nią wygrywa".

A Tira w sc4 była tak słaba że nawet nie trzeba było znać jej move listy żeby z nią wygrywać. Ale i tak nie była najsłabsza xD,

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1374 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:22:52 »
Raczej na tyle głupi nie są
Po tym jak francuzom powiedzieli, że nie naprawili w patchu buga Ivy w SC4 gdzie przy trzymaniu A+K/B+K nie wychodzi się z postawy bo myśleli, że gracze tego nie znajdą to już mnie nic nie zdziwi.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1375 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:32:23 »
xD

Szkoda że z VC tak nie zrobili, "bo może nie znajdą?"

nethemersis

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1376 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:49:07 »
To fajnie, bo ja to znalazlem jeszcze przed premiera. Pozdrowienia dla Namco.
aka Di

Heniek

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 357
  • Randomowy Jaskiniowiec i Niewidzialne Wilkołaki !
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Heniek_M
  • Skąd: Warszawa
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1377 dnia: Styczeń 08, 2012, 22:57:16 »
Wyobraziłem sobie tych ludzi machających do kamery pod koniec każdego odcinka Familiady
Woń przykrą rozsiewał, kiedy kończył jeść i gdy jego kąpanie ciężko było znieść

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1378 dnia: Styczeń 08, 2012, 23:28:32 »
... "hard to master" czy "hard to play", a to są dość odmienne rzeczy. ...

No na pewno są aczkolwiek ja bym to raczej rozbił na 3 kategorie:
- hard to master, czyli trudno opanować wszystkie myki i grać w pełni skutecznie (na pewno Tira, Ivy, Voldo, Setsuka, Sieg, Yoshimitsu, Mitsu, Kilik)
- hard to play to zdecydowanie Ivy z SC IV bo jak ktoś jej nie zna, to przechodzi mu między postawami, a człowiek nawet nie wie co się dzieje :) Po prostu nie da się nią grać jak się jej nie zna... W mniejszym stopniu, ale także podchodzą do tej kategorii Tira, Voldo, Sieg, Yoshi).  Po drugiej stronie barykady postacie z dobrym BB i 1A i takimi tam ^^ Większość postaci hard to play i hard to master się pokrywa, ale są wyjątki jak Kilik czy Mitsu, którymi można łatwo grać, ale wyciągnięcie z nich pełnego potencjału wymaga już dużo pracy. W SC V pewnie podobnie będzie z Siegiem.
- hard to win ^^ Wiadomo o co chodzi...

Po tym jak francuzom powiedzieli, że nie naprawili w patchu buga Ivy w SC4 gdzie przy trzymaniu A+K/B+K nie wychodzi się z postawy bo myśleli, że gracze tego nie znajdą to już mnie nic nie zdziwi.

Czyli te akcje z trzymaniem A+K/B+K/A+B to był bug ??? Bez tego ciężko by się grało Ivy... Myslałem, że po prostu taki super skomplikowany pro system wymyślili ^^ Ehh już całkiem do nich straciłem szacunek... Niech to NAMCO zdechnie w końcu xD
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2012, 23:32:04 wysłana przez PePe »

Bolgan

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 687
  • wydziedziczony Ojcosynopradziadownuk Volda
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bolgan
  • Skąd: Wroc�aw
Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« Odpowiedź #1379 dnia: Styczeń 08, 2012, 23:51:22 »
Panowie , przecież tam pisze jasno "ease of use"

W SC V pewnie podobnie będzie z Siegiem
Boje się że jednak będzie easy to use, easy to master, easy to win.

A z tym bugiem to też jestem w szoku.


Jesteś GRZYBIORZEM.