1+2 - Jedyna kara na 15
d/f4 - Nadaje się wyłącznie do setupowania jak przeciwnik się schyla df4 ma -15, df44 ma -16, a df443 SSesowalne w każdą stronę tak że 80% przeciwników wchodzi Ci na plecy. Ogólnie tylko df4 do czegoś się nadaje.
4~3 - Najlepszy wiff punisher, na pewno nie nadaje się do ataku. Sam ma -16, reszta jego kontynuacji średnia 4~3,3 ostatni high -3 dalej 4~3,4 ma -14, 4~3,1 -16 słaba opcja
qcf:2 - ma -13 gdzie qcf2 ma -17. Średnie, SSowalne ale jak potrafi się robić qcf2 to już działa dużo lepiej
qcf2~1 dobre ale z wyczuciem, sprawdza się wyłącznie z dużego dystansu. qcf2~b do mieszania w głowach
Szkoda tylko że cios mało przydatny na masherów co ciągle robią hopkicka
3,3 - bardzo dobry pok, 14 klatek -8 na bloku, 0 na trafieniu, kontynuacji Ch 3,3,4 też można używać, ale na ludzi który lubią przebijać.
d/b+2,1 - spoko opcja, wyłącznie na hit confirmation. Pod drugim można się bardzo ładnie schylić. Używane głównie do mixupów z bt. No i najlepsza kara Ravena na -14
d/f+2, 16 klatkowa względnie bezpieczna wybitka, posiada słabe kontynuacje. df2,3 nie przerywalny mid, high, z -5 na bloku oraz df2,4 mid, mid z -16 na bloku. Frame data sama wam podpowie do czego się cios nadaje
ws2 - 13 klatkowy bardzo bezpieczny mid z jugglem na Ch, świetna sprawa,
d/b4 - 20 klatkowy dobry low, 13-14 w zależności od zasięgu. Na trafieniu +1~3 klatki. Juggl na Ch
BT f+4,3 - dobry bezpieczny low z kontynuacją na high, można schylić się pod drugim na blok i przywitać niezłego juggla, oczywiście NC
BT f+2,4 - dobry bezpieczny mid z kontynuacją na high, to samo co w powyżej wymienionym. Tyle że lepiej używać BT f+2,3 z kontynuacją na mid i -8 na bloku
BT b+2 - znecydowanie najlepszy cios ravena z BT, 0 na boku +8 na trafieniu. Olbrzymi zasięg, high crash
f+2,3 - bardzo dobry wiffpunisher z olbrzymim zasięgiem, i chyba tylko do karania na dużą odległość. f+2 ma 15 klatek i samego używa się często do fallowupów