Przeniosłem posty nt. meczapów do odpowiedniego tematu.
@Wombat
Tak, chodzi o hitbox, ale również zasięg. Część postaci niewiele przeciw temu zrobi, a w zasięgu "na obcas" to jest kosmos, bo ten cios działa wtedy jak PJ i np. przebija XR Cage'a. Przykładów jest bardzo dużo. To jest jeden z najlepszych ciosów na teleporty, o ile nie najlepszy (nie licząc BLK ^_^'). Niektórzy żeby podejść do Mileeny muszą skakać z JK, a wtedy przy jego błędzie możemy zrobić AA rolla lub EX rolla (bezpieczniejszy, bo JK może przebić zwykłą kulkę). Co taki Nightwolf zrobi? d+4 kucnie pod strzałą oraz pod barkiem, a i XR indianina spudłuje. Szkoda, że jego reflect nie odbije dół+kółko...
Jeśli nie możesz ukarać d+4, to ja sobie wtedy na bloku nabijam pasek, a na dodatek Ty masz ograniczone opcje, bo zasięgiem d+4 zjada na śniadanie wiele z nich. Trzeba przy tym pamiętać, że po dwóch zrobionych d+4 pod rząd trzecie spudłuje.
@Nevan
Mileena po zablokowaniu dive kicka zada ponad 1/3 paska, bo karze to u+4.
Jeśli chodzi o "zepsute" d+4, to do Mileeny oraz Sonki trzeba jeszcze dodać Barakę