Moja lista 10 najlepszych ciosów:
d/f+2 - 16 klatkowa wybitka, prawie nie karalna, można w razie potrzeby kontynuować poprzez 1,2...
1 - trwa 12 klatek, daje przewagę na bloku +3, na trafieniu +9
f+1+2 - kara na -13, a także szybki whiff punisher z dobrym zasięgiem, dający spory damage
d/f+2+3 - szybki low z gwarantowanym dobiciem, zablokowany pozostawia na -14 klatkach
d/f+1 - mid, na bloku ok. - 5, na trafieniu ok. +6
b+1+2 - trwa 10 klatek, służy jako kara, a także jest to dobry cios na przerwanie ofensywy przeciwnika, na CH gwarantowane f+3+4
u/f+2 - niekaralny homing move, na trafieniu pozwala na gwarantowane dobicie
d/f+3 - low dający przewagę na trafieniu ok. 5 klatek
d+1+2 minimalna przewaga na bloku, na CH kontynuacja w postaci rzutu (wyrywalnego)
f,f+1+2 - 13 (14?) klatkowy juggle starter, niekaralny na bloku
Zapraszam do tworzenia własnych list najlepszych 10 ciosów Ganryu.