Problem w tym że namko to lenie i pewnie nie chciało im się wypisywać framedaty do 5000-6000 tys ciosów i kombinacji. Tym bardziej że niewiele by z tego mieli:P. Inna sprawa że nie musieliby tego wydawać gdyby dali command record, bo to na tym zawsze sprawdzało się takie rzeczy:).
fc3 nie ma jednak 18 klatek? No to faktycznie lekko utrudnia sprawdzenie tego, mimo tego parę osób między innymi ty siedziało nad tym i sprawdzało czy to siedzi:). Na drugi raz polecam włączenie hit analysis, bo niby mówią żeby nie wierzyć practisowi, ale prawda jest taka, że jeżeli będziesz wiedział na co patrzeć to będzie to naprawdę precyzyjne i wiarygodne narzędzie przy niektórych testach, jak na przykład ten. Osobiście, od t5 nie spotkałem się jeszcze z sytuacją taką że hit analysis mówi mi że coś wchodzi kiedy tak naprawdę to nie wchodzi:).
Aha, i spoko, nikt tu nie umniejsza twoich zasług:D, tylko musisz pamiętać że tutaj niewiele jest Asuka playerów a dla tych którzy nimi nie są a znają ten patent, jak np ja, jest on powszechnie znany. Tyle że nie wiedzieli o tym, że Asuka playerzy od t6 nie wiedzą o tym, że to siedzi, bo framedata mówi że to nie siedzi. I tak sobie trwali z tą świadomością że to siedzi:P.
Tak parafrazując to troszkę tak jak byś Ty nigdy nie grał Kaziem i wiedział, że od czasów TTT ma on ch df2 ewgf bo czasem byś to gdzieś zobaczył czy o tym usłyszał. I tak byś sobie o tym wiedział kilka ładnych lat aż w końcu zobaczył byś topic "Kaz can launch with ewgf after ch df2 !!". Nie powiedziane że byś nie pomyślał "Wtf? A kiedy on tego nie miał??"
.