tip-range 3B_33B_WS+B, 66B, FC 1B [63/64]
tip-range 11B, WS+B, 66B, FC 1B [73]
tip-range 11B, 6BB [69]
tip-range CH 3A, 66A+B [54] 44A+B [58/61]
max-range 3B, 8A+B [51]
max-range CH BB, 3B, 66B, FC 1B [78]
CH 6K, A+B [47]
CH 4KB, 3KK, 3B [62]
CH 4KB, 3KK, 2B [62]
CH 4KB, 3KK, 6K [64]
CH 4KB, 3KK, 8B+K [62]
CH 4KB, 33KB, 2K [56]
CH 66KKK, 6B+K, 3B [56]
CH 66KKK, 6B+K, 6K [58]
CH 66KKK, 6B+K, 8B+K [56]
6K, 6AK [49]
44K, 2K [34]
by vince.
od siebie dodam:
6K
6B+K [48] nie siada na Talim/Amy
3bK [46]
3B [43]
4B [40]
1B [41]
3K [39]
CH 6K
1BK [49]
1BA [47]
A+B [47] => fajne bo siada absolutnie zawsze i nie potrzeba do tego żadnego timingu :]
8A+B [46]
4BK [44/45] nie siada na Talim/Amy
6K [44]
3KK [43] => nie siada przy AC tył/lewo
1BB [42/43]
3B [42]
6B+K [42]
8B+K [42]
66A [42]
33_99 KB [41/45] => jeśli przeciwnik robi AC do tyłu możliwe posadzenie jeszcze jednego 33_99 KB [49/50]
66B [40] nie siada na Talim
4B [39]
ściany
3bK [W!] 66K 6K 6K [53/79]
3bK [W!] 66KKK 6B+K [58/59]
3bK [W!] 66K 66KKK [75/78] ostatni cios obraca przeciwnika więc można się pokusić o rzut [+58]
3bK [W!] 66K 6K 6K 6K [84]
3bK [W!] 66K 6K 66KKK [87/88] + ew rzut [+58]
A+B [W!] 6K 6K [75/79] - jeśli postać po trafieniu w ścianę będzie w pozycji BT [95] - jeśli będzie przodem
A+B [W!] 6K 1BK [79]
A+B [W!] BBB [82]
A+B [W!] 6A+B 33_99 KB 6AK [92]
A+B [W!] 6A+B 6K [90][/b]
A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 3B [89]
A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 33_99KB 1B [95/124]
akcję ostatecznie udało mi się przeciągnąć do [97/131]
A+B [W!] 6K 66KKK 6B+K 33_99KB 3B
A+B [W!] 6K 66K 66KKK [107]
A+B [W!] 66K 6K 66KKK [110] + ew rzut [+58]
A+B [W!] 66K 6K 6K 3B [110]
A+B (z dalszej odległości) [W!] 66K 6K 6K 8B+K4BB [138/139]
z wyjątkiem sytuacji gdy przeciwnik zrobi ukemi w lewo - wtedy wchodzi 8B+KBB
*stun z 66K jest wyrywalny