JS - Jolly StanceGS - Gloomy StanceNATURAL COMBOS - JS:AA (16)BB (26)4B+K (22)66AA (37, 35 gdy zrobione jako 33_99AA)4A:A, AA (44)3B, 66K (34)1A, 22_88B (41)88K, 22_88B (35)33_66_99B, 66AA (45, trzeba minimalnie opóźnić)4KB: - 22_88B (53, z bliska lub przy ścianie, inaczej 42) - 44B (50, przy ustawionym ukemi nie zalicza jako combo ale wygląda na gwarant)COUNTER HIT COMBOS - JSA+B (27)2AB (24)6AB (34)CH 11_44_77B, BT B+K, B (62, ale wydaje mi się że można uniknąć drugiego hitu stringa przez AC:tył-lewo, tył-prawo)CH 7_8_9K, <UPD> B (56)*NA CZERWONO ZAZNACZYŁEM ILOŚĆ PUNKTÓW ŻYCIA, KTÓRE STRACI TIRA WYKONUJĄC DANE COMBO - NIE LICZĄC STARTERA!*NATURAL COMBOS - GS:AA (22)BB (32)6Aaaaa (45) 5 HP3Ka (32)4A:A: - AA (51) - 44444K, 1B (62) 8 HP - 44444K, 66666B (70) 16 HP1A: - 1B (35) - 66666B (57) 8 HP88K: - FC 2B (25) - 66666B (51) 8 HPWS B: - 1B (39) - 66666B (50) 8 HP - 22B (59, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć) 2 HP4KB: - 1B (49) - 2A+B (53, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć) - 66666B (63, pod ścianą wchodzi całe za 68) 8 HP4A+B_[A+B]: - 2A+B (36) - 66666K (70) 4 HP22_88A: - 2A+B (48) - 66666K (55) 4 HP - 66666B (65) 8 HP44_44444K: - 1B_3B (32) - 66666B (51_55) 8 HP3B: - 22B, 1B (54 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 50) 2 HP - 44444K, 66666B (57) 16 HP - 22B, 66666B (75 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 58) 10 HP88B: - 3Ka (47) - 22B, 1B (55) 2 HP - 66666K (66) *HARD* 4 HP - 44444K, 66666B (70) 16 HP - 44444K, 44444K, 66666B (78) 24 HP44444B: - 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (81) 22 HP - 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (85) - 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 66666B (89) 20 HP - 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (93) 28 HP - 4B:B:B, 22B, 1B (103 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 81) 2 HP - 4B:B:B, 22B, 66666B (126 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 86) 10 HPCOUNTER HIT COMBOS - GS:CH 88B: - 2A+B (44) - 66666K (66) 4 HP - 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP - 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (89) 28 HPCH 4B:B:B: - 3A_3Ka (66) - 4A:A, 44444K, 66666B (80) 16 HP - 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP - 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (85) 20 HP - 22B, 1B (88 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 2 HP - 22B, 66666B (109 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 78) 10 HPCH 2A+B: - 3Ka (53) - 22B, 1B (67 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 61) 2 HP - 66666K (68) 4 HP - 4A:A, 44444K, 66666B (75) 16 HP - 22_88A, 44444K, 66666B (83) 20 HP - 22B, 66666B (86 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 10 HP - 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (88) 28 HPCH WS K: - 33_99B (62) - 88B, 22_88A, A+B (67) 6 HP - 3B, 44444K, 66666B (72) 16 HP - 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (72) 22 HP - 88B, 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (75) 22 HP - 88B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (76) 30 HP - 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (76) *NIE WCHODZI NA MAŁE POSTACI(Amy, Talim)* - 66666K (78) 4 HP - 3Ka, 44444K, 66666B (79) 13 HP *NIE WCHODZI NA MAłE POSTACI(Amy, Talim)*Nieopłacalne okazuje się robienie dwukrotnie 44444K w combosach - cios ten zabiera Tirze 8 HP, zas damage rośnie o 4-5 punktów. Tak więc lepiej zrobić raz i oszczędzić sobie kawałek energii!