NH= Normal Hit
CH= Counter Hit
Combos
3B Normal Hit
- 8A+K~ 4B, K
- 8A+K~ B2 (Back Hit)
- iGDR ~28B
- 214:B+K
3B CH
- 8A+K x3
- 8A+K~ 214:B+K
- 8A+K x2~ iGDR
- 214:B+K
iGDR
- 22B~ 8A+K~ iGDR~ 28B
- 214:B+K
- iGDR
- 8A+K~ aB
2A+B CH
- 11B
- WS A~ 3A+B~ iGDR
- WS A~ 4K, K to Wall Combos
- WS A~ 4B, K to BT mix ups
- WS A~ aB
- WS A~ Back Throw (Only at wall)
4A CH or 4[A]
- 2A+B, WS A ~ Combo of choice (Refer above)
- iGDR ~ Combo of choice (Refer above)
3A:B
- 8A+K~ aB
- B2
11B CH
- 11B
- iGDR
44aB Attack Throw
- 8A+K~ iGDR~ 28B
- B2
8A+B CH
- 9B+K~ iGDR or 33B
- 8A+K~ iGDR~ 28B
1A
- 33B
9B
- aB
bA CH
- 3A+B~ iGDR
88A
- 11B
DC K
- 2B
DC A+K
- 2B+K
4B+K
- 33B
8[B+K] Back Hit
- Back throw
4A+K
- 33B
Slide Kick
- 33B
11A,A CH
- aK
- iGDR
- 3A+B
- B2
3B iTS - 76 dmg
CH 3B 8[B+K] 11_77B - 81
66B (przeciwnik stoi plecami do nas) w! rzut w plecy - ?
8A+K blokuje AC, więc można się pobawić w fajne kombosiki.
3B 8A+K B2 (54) - ostatni cios trzeba chyba trochę opóźnić
3B 8A+K 3A+B
3B 8A+K aB
3B 8A+K iGDR
22_88B (na leżącego) 8A+K i to, co po 3B 8A+K (nie sprawdzałem, czy siądzie taka akcja jak 22_88B iTS)
44aB 8A+B (starusieńki gwarant)
8[B+K] (wchodzi w plecy) aB - możliwe, że siądzie coś innego, jak np. 3A+B zamiast aB
1A 2K_FC 2B(?)
DC K BT 2K (będę musiał jeszcze sprawdzić)
iGDR iTS
iGDR 2[B+K] (chyba wciąż siedzi, ale trzeba uważać na odległość)
--------------------------------
1K lub 11_77K a potem FC 363B+G - ten sam setup, co w SC3, ale motion rzutu został zmieniony