Ta, niektorzy krzycza jaki to z niej top, a poprostu nie ogarniaja jej ciosow, jak grasz z kims, kto zagral juz te 1k gier na Lili, jest znacznie ciezej, cos o tym wiem - nie masz praktycznie zadnych uzytecznych string-mixow - pokujesz, wrzucasz safe ciosy i to w zasadzie tyle; ). No ale tak jest z wiekszoscia postaci, nie znasz postaci - lykasz rzeczy. Dla mnie to taka top10 postac (poziom Niny czy Julki).
Plusy:
+ niezle poki: db+3, df+1, db+1/2, f+1+2 (KND na CH) i kilka innych
+ dobre juggle
+ latwa sciana (jednoczesnie skraca to jej mozliwosci - zawsze robimy to samo praktycznie). przy krzywym splacie - SS i df+2 i drugi juggle
+ niezle oki
+ sporo juggli po CHs (DF+3, SS+1+2, d,f,3, BT 2 itp)
+ df+3+4 - jedna z ciekawszych wybitek w grze - dalekim zasiegu, z malym trackingiem
+ dobry low ff+4 (z mixem ff+3, to drugie jednak ma tracking 0, wiec nie raz nie dwa zostajemy wyminieci, jezeli ktos sie rusza zamiast stac)
Minusy:
- najwazniejszy: brak sensownego punishera -12, -14. 2,4 ma zasieg zerowy, wiec nie ukaramy wiekszosci ciosow, 1+2 rowniez nie ma dobrego zasiegu i mozna zaliczyc wiffa. sensowny punisher na 12 to np. f+2,4 u larsa
- bezuzyteczny low db+4 (cos jak u Brytana), powiedzmy mozna sie nim pobawic, dobry gracz zablokuje i wybije nas. poprzedni low byl swietny - ciezej blokowalny, dajacy juggla na CH. Stary z DR byl lepszy.
- nowa mechanika gry automatycznie znerfowala troche f+3+4, stalo sie mniej uzyteczne i mniej uzywalne (co widac takze u azjatyckich Lili w T6)
- 3+4 jak w DR byl praktycznie nieuzywalny (chyba tylko ja to uzywalem na swoich trapach), tak w T6 stal sie juz kompletnym lolem i randomem - zmiejszony hitbox powoduje, ze upadamy najczesciej przed lub za postacia
- bezuzyteczne stringi typu d2,2,3 / d2,3,4 - i pomyslec, ze to prawie to samo co larsowe b2,1,3 / b2,1,4