Autor Wątek: Poszukuję niedrogiego Sticka na prezent  (Przeczytany 1790 razy)

NN

• Newbie
  • *
Poszukuję niedrogiego Sticka na prezent
« dnia: Grudzień 17, 2013, 00:21:42 »
Witam,

Planuję kupić dobremu kumplowi drobiazg "pod choinkę". Jako, że nie mam pomysłu a gość totalnie amatorsko lubi sobie czasami pograć w bijatyki, wpadłem na pomysł Sticka.
Przyznam się szczerze, że kompletnie nie znam się na tym sprzęcie, a nie mogę sobie pozwolić na wydatek 600 PLN na jedyne dostępne w popularniejszych polskich sklepach internetowych Madcatz czy Razera.
Na mniej znanych sklepach widziałem pozycje typu Mayflash itp. ale oczywiście wszędzie niedostępne.

Planowałem zakup do 200 PLN ale jak wspomniałem wyżej, nie udało mi się znaleźć sklepu, gdzie takie coś mógłbym nabyć.

W związku z powyższym, będę wdzięczny za wszelką pomoc zarówno w kwestii doradczej, co w takim przedziale cenowym jest możliwie sensownym zakupem (zakładam, że szału nie będzie ale for fun powinno się nadać), jak i informacje gdzie taki sprzęt można kupić. Ideałem będzie coś w Polsce, żeby jeszcze zorganizować przesyłkę do świąt :).

Z góry WIELKIE dzięki za wszelką pomoc,

Pzdr,
Marcin

Qjon

• Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • dac zarobic ptak expo
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Poszukuję niedrogiego Sticka na prezent
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2013, 02:25:45 »
Za taką kwotę kup mu lepiej jakąś bijatykę, której nie ma, bo stick typu taniocha nie sprawi mu frajdy (skoro gra amatorsko masę czasu zajmie mu sama nauka używania gałki), a po czasie może się jeszcze po prostu zepsuć jak kolega postanowi jednak go pomęczyć :4d:

HiKrush

• Hero Member
  • Bagiety już jado
  • PSN ID: HiKrush
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 17, 2013, 08:52:58 »
Qjon dobrze gada, odkąd Datele wyszły z oferty Redcoonu, za dwie stówki po prostu nie ma czego kupić.
- To się nazywa obłęd.