Autor Wątek: Zmiany T6->TTT2  (Przeczytany 1834 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Zmiany T6->TTT2
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 19:22:28 »
Zmiany jakie zaszły na przełomie T6->TTT2

Nowe zagrania:

d/b+2 - ogólnie ten cios jest tym czego zawsze brakowało Mardukowi: mid, i16, -9 na bloku, daje wall splata, na CH juggluje, ma całkiem niezły zasięg. Niestety, jest bardzo, ale to bardzo liniowy. Stare d/b+2 zostało mu zabrane nad czym raczej nie należy ubolewać. :)

f+1+2,2 - zastąpiło stare f+1+2. 3 hitowy string. Pierwsze dwa to NC, zaś całość nie jest nawet NCc. Ostatni hit ma -12 na bloku. Przydatne jedynie w jugglach po TA.

d/f+3+4 - przejście do VTS z małym stepem do przodu.

VTS f+1,2 - mid, mid. NC z -12 na bloku. Pierwszy hit na bloku bezpieczny. Przydatne głównie w jugglach.

Zmiany:

d/b+2+4 - GT za główę i nogi. Teraz nie juggluje. Zadaje za to stałe 40 dmg.

d/f+1 - zmiana animacji. Teraz zbiera bardzo nisko. Niestety wbrew temu co pisano na TZ od samego wyjścia TTT2 na automaty nie jest i15 tylko wciąż i16. j**AĆ TZ!!! angryrazz

WS+3 - teraz kroi więcej i poprzez TA umożliwia juggle za ponad 80. Nareszcie!!!

d/f+4,2 - teraz +4 na trafieniu! :)

u/f+3 - teraz -2 na bloku

WS+2 - już nie schodzi lekko w lewo podczas tego ciosu. Stun  na CH

f,f+1+2 - teraz wyjściowo zadaje 20 dmg zamiast 30. Robiony jako AT tylko 22 dmg. :(

AT 2+4_1+3 - teraz tylko 18 dmg zamiast 22

WT (wall throw) - spadek z 35 do 28 dmg >:(
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 17, 2012, 19:30:05 wysłana przez Cambion »