Ok ja gram Żółwiem więc mogę napisać coś. Wszystkie sensowne tech trapy.
W zasadzie u niej prym wiedzie jeden cios w tym temacie - 66B + wersja z BE, którą się prościej trapuje bo trackuje wstającego przeciwnika (do 66B wymagany jest często timing).
Gównianym elementem jej trapów jest to, że przeciwnik często widzi kiedy będziemy trapować, a kiedy nie, bo po trafieniu danym ciosem musimy odczekać z reguły chwilkę aby odpalić to 66B (są drobne wyjątki).
Aha trapy z 66B i wersją BE i ten z 3B siedzą jako gwaranty po tych ciosach więc trap jest miłym dodatkiem.
Jedziemy:
66B_66B BE trapuje po:
CH 6K
CH 3K,K
22_88A
66B
33_99B
CH 66B+K,A,B
A+G (nie jest to prawdziwy trap - można z tego co pamiętam zablokować - zbiera tylko ludzi którzy chcą szybko wstać i zapominają o bloku).
66B BE trapuje po:
CH 1K (bardzo dobra opcja tutaj)
22_88K (zwykłe 66B też potrafi ale ten cios jest dziwny i robią się czasami dziwne kąty trafienia i lepiej polegać na wersji BE bo trackuje wstającego)
22_88kK (j.w)
44B+K (ale tylko blisko ściany bo inaczej nie sięgnie)
WS A złapie po:
1A
3B złapie po:
CH 44K
2A złapie po:
3A+B (blisko ściany pod jej dobrym kątem)
To by było na tyle z tych sensownych trapów które i tak po 3 walkach w nikogo nie siądą bo przeciwnik widzi że nie robimy gwaranta tylko żulimy na trapa a Zółw nie ma jakiejś uber-o-jejku opcji na normalnie leżącego aby zmusić ich do zgadywania w stylu Asty i jego 22B BE więc kumaty gracz i tak będzie leżał na glebie;].
Aha sprawdziłem tego gwaranta Solo, mi nie siedzi, ale nie wykluczam, że da się coś takiego posadzić po 22_88K (idealny zasięg i kąt) - po wersji na low odpada raczej bo tam postać jest traktowana jako stojąca tylko chyba przez te 13 klatek na CE bo nic innego normalnego nie siedzi.
Aha taki fajny find:
22_88K, 66K + ćwiara / CE - zawsze wybija, nieważne jaki kąt - good shit.
No teraz Aragh niech tylko zrobi listę tych kar i tych przerwań i będzie wsio;].