« dnia: Sierpień 31, 2011, 16:17:19 »
System: grupy + DE
Ilość rund: do 2 wygranych
Ilość walk: do 3 wygranych i w DE, do 5 wygranych w wielkim finale
Kontrolery i przejściówki: uczestnicy są zobowiązani zabrać swoje pady/sticki razem z przejściówkami; organizatorzy nie zapewniają kontrolerów ani przejściówek
Aktualizacje: Gra powinna być zaktualizowana do najwyższej możliwej wersji i posiadać wgrane aktualne hotfixy (PS3).
Postacie: Dopuszczane jest użycie każdej postaci - w tym DLC - za wyjątkiem Kratosa. Jeśli jest problem z ustalaniem swojej postaci pod postać przeciwnika, należy skorzystać z zasady "blind pick", wedle której jeden z graczy podaje nazwę swojej postaci sędziemu, po czym drugi gracz wybiera swoją postać, a sędzia mówi, kim będzie grał ten pierwszy. Zwycięzca zostaje przy postaci i nie zmienia stroju.
Plansze: Zbanowane plansze - Kratos Stage, Street, Hell, Wastelands.
Preferowane plansza to The Courtyard (Day)
Ustawienia przycisków: przed walką, należy wykonać tak zwany button check
Kombat Kodes: Kody wprowadzamy tylko przy porozumieniu obu zawodników. Dozwolone kody to No Blood, Explosive Combat i Klassik Music - w przypadku nieumyślnego wprowadzenia innego kodu mecz powinien zostać powtórzony.
Faza grupowa:
Gramy systemem każdy z każdym.
O kolejności zawodników w grupie decydują (w następującej kolejności):
1) bilans: wygrane <minus> przegrane
2) (w przypadku równego bilansu) bezpośredni pojedynek pomiędzy graczami
3) jeśli taki sam bilans ma więcej niż 3 graczy i np. A > B, B > C i C > A, to należy rozegrać pomiędzy nimi dogrywkę
Faza DE:
W tej fazie biorą udział najlepsi zawodnicy fazy grupowej (łącznie 16, 32 lub 64 - zależnie od frekwencji). Po pierwszej walce w DE zawodnicy są przydzieleni do dwóch drabinek: wygranych i przegranych. Przegrana w LB (Drabinka Przegranych) oznacza odpadnięcie z turnieju. Z kolei po przegranej w WB (Drabinka Wygranych) gracz zostaje przeniesiony do LB.
Zwycięzca finału WB awansuje do wielkiego finału, zaś przegrany do finału LB, którego zwycięzca również awansuje do wielkiego finału - musi on jednak wygrać dwukrotnie do pięciu (po pięciu wygranych przez zwycięzcę finału LB walkach wynik meczu powraca do stanu 0:0).
Dodatkowe informacje:
- programowanie kontrolerów (makro) jest zabronione
- kontrolera bezprzewodowego można używać wyłącznie z kablem USB po wyjęciu baterii; po zakończonej walce należy niezwłocznie wyłączyć go (chyba że uczestnik będzie rozgrywał kolejną walkę na tej samej konsoli); za złamanie tej zasady grozi wymazanie wyniku poprzedniej walki i wpisanie rezultatu 3:0 na korzyść przeciwnika
- nieuzasadniona pauza w trakcie gry = utrata rundy (chyba, że przeciwnik zgodzi się, by nie było owej utraty rundy)
- w przypadku braku porozumienia w sprawie strony, decyduje rzut monetą
- zawodnicy nie mogą rozpraszać siebie nawzajem; naruszenie tej zasady grozi utratą rundy lub walki, a w skrajnych przypadkach walkowerem
- po rozpisaniu grup zostaną wybrani liderzy, którzy będą mieli za zadanie wpisywać wyniki rozgrywanych walk; dostaną oni również zadanie losowania numeru grupy
- jeśli zawodnik nie zgłosi się po 10 minutach od głośnego 3-krotnego wyczytania jego nicku, automatycznie przegrywa
- walki muszą zostać rozegrane do końca (nie ma rzucania monetą)
- należy pamiętać o grze fair-play; podanie ręki przed walką i po jej zakończeniu oraz podziękowanie za grę pomaga utrzymaniu miłej atmosfery
- organizator ma prawo do decyzji o zmniejszeniu ilości walk potrzebnych do wygrania pojedynku na danym szczeblu rozgrywek, jednak decyzja ta musi mieć swoje uzasadnienie
« Ostatnia zmiana: Marzec 16, 2012, 11:01:15 wysłana przez Dae »
Zapisane