Jest dokładnie tak jak pisze Wombat, to po prostu inna gra niż pozostałe obecne duże bijatyki, i dobrze, bo gdyby wszystko było takie samo to byłoby bardzo nudno ;] Ja naprawdę nie kumam co w tej grze jest takiego chujowego (tzn. chodzi mi o ogólny system, wiadomo że są jakieś character dependent bullshity które przydałoby się naprawić). Ja nawet nie gram w to na poważnie i raczej nie zamierzam, więc nie jestem biased ;p
@Furb - priorytet rzutu nad atakiem występuje w większości gier (nawet w tekkenie) ;] I co jest takiego op w jumpinie dającym przewage na bloku? Tak też jest w praktycznie każdej grze z jumpinami ;p Jedyna różnica to to, że w takim sf'ie jest to trochę mniej generic, ciosy z naskoku mają inną animacje, inny hitbox i różną sytuacje na bloku/hicie, ale to naprawde taki problem że cios jest taki sam u każdej postaci? To tak jakby powiedzieć że op jest +1 po generic jabie w tekkenie. :p