Mu – 12
1)Info ogólne
2)Ataki normalne
3)Ataki specjalne, DD
4)Drive
5)Przykładowe comba
1) INFO OGÓLNEMu(μ) – 12 to postać stworzona specjalnie dla wersji konsolowej BlazBlue Continuum Shift. Fabularnie jest to Noel, która za sprawą manipulacji Terumi (Hazamy) przejęła „prawdziwy” BlazBlue oraz jednostkę Murakumo (w jej przypadku nazywaną Kusanagi). Mu ma za zadanie doprowadzić do zniszczenia świata, i w związku z wpływem transformacji bezmyślnie dąży do totalnego excidium.
Odblokowanie Mu odbywa się przez przejście story mode dla: Ragny, Jina, Hazamy, Tsubaki, Rachel, Hakumena, a następnie odblokowanego w ten sposób true ending. Gdy Skończymy oglądać (lub przełączymy) napisy końcowe, Mu będzie dostępna.
Ilość życia: 10 000
Guard Primers: 52) ATAKI NORMALNE(SC – Stein Cancel. Atak można cancelować w stawianie Steinów)
Atak i uwagi | Damage | Blokowany | Frame advantage |
5A - Typowy, prosty Jab - Whiffuje kucających - SC | 130 | Dowolne | -1 |
2A - Niski jab - Blokowany dowolnie - SC | 150 | Dowolnie | -2 |
6A - Air unblockable - Head invincibility - AA - SC | 620 | Dowolnie | -7 |
5B - Dobry zasięg, szybki, „ukośny” hitbox - Whiff na kucających z daleka - Do ¾ odległości trafia kucających - SC | 450 | Dowolnie | -6 |
2B - Podstawowy poke - Low - +1F na bloku - SC | 350 | Low | +1 |
6B - 2 hitowy, oba liczą się jako overhead - tylko Special / Overdrive cancel. | 680+472 (1152) | High | -3 |
5C - Brutalny zasięg - Stosunkowo wolny - SC | 650 | Dowolnie | -9 |
2C - Air unblockable - Head invincibility - Solidny AA - SC | 650 | Dowolnie | -20 |
6C - Posiada minimalny zasięg, jaki musi dzielić Mu od przeciwnika, żeby trafił - Jest traktowany jako projectile - Fatal Counter - SC - Air untechable (przeciwnik może techować dopiero po upadku - Długi recovery. | 820 | Dowolnie | -26 |
3C - Sweep - SC | 600 | Low | -16 |
j.A - Szybki air jab | 180 | High | |
j.B - Stosunkowo bezpieczny - Hitbox osłania przód Mu - Może Crossupować | 440 | High | |
j.C - Najdłuższy zasięg - Stosunkowo szybki - Whiffuje kucających - SC | 600 | High | |
j.2C - BARDZO karalny na bloku - Hitbox trafia za Mu - SC
| 750 | High | |
B+C / 4B+C | 1000 | B+C | |
j.B+C | 2000 | B+C | |
3) ATAKI SPECJALNE, DDAtak i uwagi | Damage |
236D - Może być wykonany w powietrzu - Mu po załadowaniu wystrzeliwuje laser, długi startup - Laser odbija się od wszystkich Steinów w odwrotnej kolejności ich postawienia (od ostatniego do pierwszego) - Po wystrzeleniu Laser nie znika nawet, jeśli Mu zostanie trafiona | 500 podstawowo |
214D - Wszystkie steinery eksplodują - Powolne, sytuacyjne użycie - Eksplozje liczone jako projectile | 1485, 3Hit |
236A - Można wykonać w powietrzu - Projectile - Wersja naziemna leci po łuku do góry, powietrzna po łuku w dół. - Leci powoli, z czasem przyspiesza | 672, 3Hit |
623C - DP Mu, full invincibility kiedy pole jest rozstawione - Combo tylko po RC - Neguje jednohitowe projectile - Bardzo szybki | 500 |
63214C - Można ładować (trzymając C) - Trzy levele, przy trzecim wallbounce i Air unblockable - Rozbija odpowiednio 1, 2, 3 guard primery przy ładowaniu - Fatal Counter | 920 Lvl 1 1520 Lvl 3 |
632146C - Distortion Drive - Dużo invincibility - Minimum damage około 1.7K | 3063, 9Hit, Auto Combo |
632146D - Distortion Drive - Wystrzeliwuje laser z MU i każdego postawionego Steina
| ok 800 za 1 Hit; 5028K max |
222D - Astral Heat - Hitbox przed Mu | Zabija |
4) DRIVE – STEIN GUNNERxD/j.xD- Stawia Stein Gunnera – kryształ (?), który po chwili wystrzeliwuje pojedynczy laser oraz zostaje w miejscu postawienia
- Jump, special cancel możliwe
- Możliwy cancel xD > xD (tylko raz, cancel tylko z innym kierunkiem, niż pierwszy)
- Około 1.5 sekundy ładowania xD i 2 sekund ładowania xDD
- xDD niszczy 1 guard primer
- x oznacza dowolny kierunek spośród: 56248
- Do 4 Stein Gunnerów naraz w polu, po postawieniu 5 pierwszy postawiony znika
- Laser xD zadaje 300 damage, xDD 1015
Steinery stawiane są wg następującej zasady:
Mu stoi:
5D - tuż przed Mu
2D - nieco do przodu i znacznie do góry
4D - nieco do góry i znacznie do przodu
6D - maksymalnie do przodu (długość ekranu), minimalnie do góry
Schemat: (Mu stoi w miejscu X)
|....2D
|
|...............4D
|..............................6D
X------5D-----------------
|
Mu w powietrzu:
j.5D - Tuż przed Mu
j.2D - Nieco do przdu i znacznie w dół
j.6D - znacznie do przodu
j.4D - nieco do przodu i do góry
Schemat:
|..............j.4D
|
X--j.5D---------------j.6D
|
|..............j.2D
5) Przykładowe comba
5B > (2B) > 3C > 2B > 5C > 6C > 5D/6D > 63214C (2.2k, 1.9K with 2B, + 1 stein)
Crouching CH 6B > 2B > 5C > 6C > 5D/6D > 63214C (2.5k, +1 stein)
5B > 3C > 2B > 6A > j.2C > 2B > 6A > j.C > j.2C > 2B > 6A > j.C > j.2C > Steins
3C > 2B > 5C > 6C > 2D > jc > j.C > j.2C (2.4k, can start from 5B, +1 stein)
3C > 2B > 6A > 6C > 214D > Dash > 6A > 6B > Dash > 6A > j.2C > Dash > 2B > 6A > 6C > 214D > 5C > 63214C (5.2k Damage, 50% heat)
3C > (2B > 6A > j.C > j.2C)x3 (5.2k, +32 meter)
2C (CH) > Dash > 6B > Dash > 6A > j.2c > Dash > 2B > 5C > 6C > 2D > j.C > j.2C > Steins (3k)
6A > 2C > j.C > j.2C > 2B > 6A > j.2C > 2B > 6A > j.C > j.2C > 2B > 5B > 623C (Przy narożniku, 3k)
j.C > 2B > 3C >2B > 5C > 6C > 5D > 6D (2K, +2 steins)
j.2C (CH) > Dash > 6B > 5C > 6C > 6D > 632146D > Dash > 6B > 5C > 2C > j.C > j.2C > 2B > 5B > 623C (3996 damage, 50% heat)
B+C > Dash > 2B > 5C > 6C > 214D Whiff > Dash > 6A > 6B > 5C > 2C > j.C > j.C > j.2C (3.2K, opuść j.C do oki)
6C (CH) > 63214C (Charged) > Dash > 6B > Dash > 6A > 6B > Dash > 6A (JC)> j.C > j.2C > 2B > 6A (JC) > j.2C > 2B > 6A > 2C (JC) > j.C > j.2C > 2B > 632146C (7.2k, +48% heat, kosztuje 50% heat)
To be continued.