Movement jest bardzo prosty bo możesz cancelować podstawowe dashe i rodzaje stepów w dowolnej klatce, nie ma ograniczeń jak w calibie że naciśniesz 452545254 i postać ci zrobi tylko jednego bakdasza i stepa w dół bo robiłeś zbyt szybko. Tutaj to co wciśniesz to ci wyskoczy na ekranie.
Ale bardzo dobry movement jest jedną z trudniejszych rzeczy w tekkenie do opanowania bo wymaga szybkości i precyzji żeby nie wpisywać niepotrzebnych kierunków, jest wystarczająco trudne że normalką jest to że jakiś koleś gra od roku jakimś Kaziem czy DJ'em i potrafi się poruszać tylko z jednej strony.
Bezpiecznego cofania jako tako nie ma. Najbezpieczniejsze jest przytrzymanie tyłu ale tutaj to praktycznie jak stanie w miejscu.
BDC (back dash cancel czyli cancelowanie backdasha w croucha (d/t_d) lub SS) jest o tyle bezpieczny że cofa się do tyłu najszybciej. Ale to też zależy od inputu (patrz pierwsze zdanie).
Jak zrobisz to wolniej to będziesz miał długie backdashe i mało przerw, czyli będziesz poruszać się do tyłu szybciej ale będzie dłuższy okres czasu w którym będziesz narażony na cokolwiek.
Jak zrobisz BDC szybciej to będziesz poruszać się do tyłu wolniej bo będzie więcej przerw dzięki czemu będzie większa ilość miejsc w których będziesz bezpieczny.
Jak zrobisz to mało precyzyjnie i będziesz nadpisywać d~d/t_d/t to postać będzie miała dłuższe przerwy między poszczególnymi bakdaszami gdzie przerwy te będą micro crouch?ami a skoro crouch to high crush od 1 klatki to będzie większe prawdopodobieństwo że co każdą przerwkę schylisz się pod ewentualnym ciosem na high.
Nie wiem o co chodzi z tą nauką poszczególnych stepów, mógłbyś sprecyzować.