Autor Wątek: Dan The Man - Czyli O Co Kaman o_O  (Przeczytany 6296 razy)

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Dan The Man - Czyli O Co Kaman o_O
« dnia: Marzec 14, 2010, 00:56:24 »
Ok jako ze jestem chyba jedynym graczem w Polsce który kosi na poziomie  8) Pozwolę sobie na rezerwacje miejsca i zacznę pisać krotki Faq do Dana będzie to coś objaśniającego właściwości ciosów oraz lista Combosów które są użyteczne w walce ...

Faq bedzie regularnie updatowany w miare mozliwosci

Dash - Dan jako jedyna postać w SF potrafi biegać  8) Swietny i przezabawny sposób poruszania się ;p Nadużywać zwłaszcza jako Backdash

Podstawowe ciosy

Close LP - Poke jak poke w porównaniu do innych postaci slaby ale co poradzić

Far LP  - troszkę lepiej ale patrz powyżej

cLP - jeden z najważniejszych poke Dana otwiera drogę do Tick Throwow

jLP - Przyzwoita opcja do ściągania z powietrza postaci które maja słabe Jump In-y

Close MP - CHOLERNIE WAŻNY !!! Cios szybki poke otwierający drogę do qcb+HK

Far MP - MP jak każde inne szczerze można używać ale będzie lepsza opcja

cMP - Kolejny ważny cios z gatunku M można linkować jak u każdego Shoto w Fireballa albo Srk

jMP - Niezły priorytet jak na Dana jeżeli ktoś skacze na ciebie z jakimś kickiem to powinna być twoja odpowiedz

Close HP - W miare szybkie HP można pociągnąć co się tylko podoba od Fireballa/Srk az po qcb+HK

Far HP - Wolne beznadziejne nie da się w nic cancelowac używać od biedy jak się nie ma pomysłu

cHP - Kolejny ważny cios otwiera drogę do qcb+HK co oczywiście daje spory damage jak na Dana

jHP - Dobry cios do kontrowania Jump Kickow w powietrzu ...

Close LK - Podstawowy poke nadużywać mieszać z qcb+MK/HK oraz Tick Throwem

Far LK - to samo co powyżej

cLK - Jak wyżej

jLK - Kolejny średni cios w powietrzu z braku laku ...

Close MK - Szybki 2 Hitowy poke używać kiedy się da

Far MK - Najważniejszy poke Dana największy zasięg z wszystkich ciosów pozwala kontrolować dystans najważniejszy Kick Dana

cMK - Podobnie jak wyżej można kontynuować w qcb+KK

jMK - Twój Cross-Up jest jaki jest ale innego nie mamy ^_^

Close HK - (pipi)nia

Far HK - Jeszcze gorzej brak zasięgu i powolność likwidują ten cios z repertuaru zagrań

cHK - Wolne beznadziejne widoczne ... Używać jedynie kiedy trafisz Focusem a nie zrobiłeś Dasha o_O

jHK - Wolny Jump-In z słabym priorytetem ale otwiera drogę do największego Damage bez uzycia paska Supera

Ciosy Specjalne

Focus Attack - Jeden z najważniejszych ciosów Dana bez umiejętnego używania Focusa daleko nie zajdziesz zasady użycia jak u każdej innej postaci tyle ze ... no właśnie Focus nadrabia za braki w każdej innej materii i otwiera drogę do "Srogiego" Damage ;p

Srk - Kazda wersja karalna na Bloku używać jako Anty-Air oraz nabijania paska Supera ;p
EX Srk - Leci daleko do przodu ma w (pipi) klatek nietykalności daje 2 Hity

Hadouken - Tragedia używać jedynie dla beki i nabijania paska Supera
EX Hadouken - Lepiej daje 2 Hity i można cancelowac Focusem w Stuna co pod ścianą daje całkiem niezły damage jeżeli chcesz użyć fireballa użyj właśnie tej wersji

Tetsu - Najlepszy Specjal Dana daje spory Damage da się linkować po prawie wszystkim daje lekka przewagę na bloku otwierającą drogę do zgadywanek poke/Srk/rzut wersja LK ma spory priorytet i daje 1 Hit świetnie nadaje się na leżących jako przeskok na druga stronę wersja z MK 2 Hity lekka przewaga na bloku + przeciwnik spodziewa się trzeciego Hita za co zostaje zazwyczaj rzucony oraz wersja HK mieszać z MK wymieniać z rzutem i kończyć nią combosy
Dodatkowo Danowe Tetsu można odpalać w powietrzu z czego najważniejsza jest wersja z LK która przebija prawie wszystko i jest twoim najważniejszą kontra podczas skoku   
EX Tetsu - Plusem jest to ze linkuje się prawie po wszystkim wiec pakuj kiedy możesz po cMP czy cMK

Suprer Combo

Dan ma 2 Super Comba jako jedyna postac w Grze  8)

SC1 qcf,qcf+P - Powiem tak lepiej zmarnować pasek Supera na FADC cze EX Fireballa czy Tetsu

SC2 qcf,qcf+P+K - COMBO BREAKER !!!! Super Combo które jest Tauntem !!!! Używać jeżeli chce się kogoś zeszmacić do końca  8) dodatkowym bonusem jest to ze jest to jedyne Super Combo w grze które można cancelowac w Ultra Combo co jest kolejnym plusem bo resetuje Klatki opóźnienia i pozwala na posadzenie Ultra tam gdzie nie było by to w ogóle możliwe :D

Ultra Combo

qcf,qcf+PPP - Używać tylko po Focus Attack slaby priorytet nie przebija Shielda czy Focusa a po nie trafionym Dan wywala się na pysk jeżeli odpalasz to musisz być na 300 % pewny ze nim trafisz co oczywiście daje Solidny damage

Jest tez druga strona Medalu jeżeli jesteś sprawny manualnie i masz zajebisty refleks to ten Ultra przebija wszystkie pociski Super Combosy i Ultra Combosy co czyni go jednym z najlepszych reversali w grze magia polega na umiejętnym bufforowaniu qcf,qcf i wciskaniu PPP w odpowiednim momencie czyli kiedy kończy się freez ... Polecam TEN filmik

http://www.youtube.com/watch?v=0-olcFlqTdg

Ok tak to wygląda w skrocie po przeczytaniu tego zastanawiacie się pewnie czy Dan ma w ogóle jakieś pozytywne aspekty ... Tak ma xDDD Dan strasznie szybko nabija przeciwnikowi pasek stuna i jest zajebiście śmieszny ;p Gra nim opiera się na zasadzie " Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma " Poke poke poke poke Tick Throw od czasu do czasu Mix-Up z 2 lub 3 Hitowym Tetsu jakiś Cross-Up i znowu Poke poke poke i Tick Throw jak pisałem wcześniej Trzeba nadużywać Focus Attack i kontrować nim co się tylko da w celu zestunowania i posadzenia cHP,qcb+HK Dan wymaga cierpliwości znajomości dystansu oraz zasięgu ciosów w o wiele większym Stopniu niż jakieś śmieszne Ryu czy Keny

Podstawowe opcja na Tick Throwa

Close LP/cLP,Close LK,Throw
cLP,Throw
cLP,cLK,Throw
Cross MK,cLP,Close LK,Throw
Cross MK,Throw
jMK/Cross MK,MP,qcb+MK,Throw


Jeden wielki Mind Game


Combosy B&B oraz czego używać

FA,dash,cHP,qcb+HK 5 Hit
jHK,cHP,qcb+HK 5 Hit
cross jMK,MP,qcb+HK 5 Hit

Combosy troche trudniejsze i sytuacyjne

cMP/cMK,Hadu,FADC,MP,Srk/qcb+HK
Focus/cMK/cMP/cHP,Srk,FADC,EX Srk
jHK,cHP,exHadu,Focus,dash,cHP,qcb+HK 8
cMK,Hadu xx Super2 xx Ultra Stylowe wykończenie wroga  8)

Wiem ze śmiesznie to wygląda ale niestety taka jest prawda czego innego jako kompletów nie ma co używać ;p Da się lepiej ale sam nad tym właśnie pracuje ogólnie polecam TEN Filmik

http://www.youtube.com/watch?v=qpmT76CoT7Y

Oraz ten ktory przedstawia inne akcje :F

http://www.youtube.com/watch?v=cZ8xsbFUcM8

Na dzisiaj to tyle ;p

Czekam na komentarze sugestie i Kudosy
« Ostatnia zmiana: Marzec 28, 2010, 18:51:26 wysłana przez Ukyo_Tachibana »

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Dan The Man - Czyli O Co Kaman o_O
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 01, 2011, 00:04:43 »