z sc.com:
Natural Combo:
A,A
A,B
A,B,6A+B~A
While Rising AA
B,A
B,B
2B,A
3bK
K,K
3K,K
6K,A
PO A
66B:A
WR B,K,B
RWR A
Natural Counter Combo
A,A,B
While Rising AAA
33A,B,B,B
B,K
B,A,K
WR B,B,B
While Rising B,B
K,K,K
22K,A
B,A,6K (!)
A,B,K
FC A+K,K
Basic Sh*t
Staple = 1BA, PO K, 6A, PO B+K
(z <PO> K niestety da sie wyrwać... z 6A też... ale mimo to ciekawy komplet. Zamiast 6A warto kombinować z rzutami lub bomblami)
legenda:
Bomb - A+B
Double Bomb - 4A+B,B
Air Grab - A+K~B+G
Back Air Grab - BT A+K~B+G
Bomb, Air Grab
Double Bomb, Back Air Grab
Double Bomb, G, Air Grab
CH While Rising K, Staple (max 61 dmg.)
PO K, Bomb, Air Grab
Ch 22A, BT A+B, 6A~WR B
CH 6A, 3K,K, WR B
CH 6A~PO B+K
44K~PO B+K
44K, 6A, Staple
Teleport A, 1A
Teleport A (single hit), Staple
Teleport B, FC A+K,K, Staple
Tech Traps
CH WS K_FC (A+K) K, 44K~PO B+K
a teraz by TasTer:
CH 33_99A,<PO>A (pomimo zmienionego <PO>A nadal wchodzi...)
CH 22_88A,BT A+B, A6~B+K, <WR>B
CH 22_88A,BT A+B, 33_99B
inne warjacje stample'a:
1BA<PO>B - tylko 9 dmg mniej ale przynajmniej gwarantowane.
czyli np. WS K,1BA, 214B
4A+B,HCF B - Gwarant (wchodzi tylko po 4A+B)
CH WS K,3KK~B+K,B
CH WS K,1BA ,K2
Po jf wersjach A6 (a~a~6?) oraz 33_99A:B:B:B
niestety nic nie siedzi na gwarancie nawet 2B można tech rollować w jedną stronę.
EDIT: po obu wersjach A6 można klepnąć B+K~B lub jakiś mixup z windrolla
Tech Trapy:
A+K~A,4A+B,B
22_66B,4A+B
CH 22_88K 44K