Autor Wątek: Nash & Guile = BFF <3 Charlie Nash Dyskusja ogólna  (Przeczytany 1929 razy)

Non

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nonowicz
  • Steam ID: Non
Nash & Guile = BFF <3 Charlie Nash Dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 18, 2016, 22:46:45 »
W związku zapotrzebowaniem :kappa:

Prosy:
Świetny fajerbol typu rzucasz i niech dilują
Dobre narzędzia do karania fajerboli przeciwnika
Normale z dużym zasięgiem i poruszające do przodu
Proste frame trapy
Mocne antiery...

Consy:
... ale trzeba dobierać je zależnie od sytuacji
Brak solidnego reversala
Zwykły rzuć z dość małym zasięgiem
Mocno karalny na bloku overhead
4frejmowe jabiki
tragiczny walkspeed

Normale:
Połki
crmk - low, duży zasięg, niekancelowalny
fmk - high profile, przemieszcza do przodu
fhk - DAS BUT, przemieszcza do przodu, dobry counter poke
fhp - ogromy zasięg, ale mocno karalny i lowprofilowany, Crasz Kanter z małym kombiczkiem

Anti Air
air throw - podobno dobre, ja nie umiem chyba że przeczytam, ale tak serio bardzo mocno przeczytam.
crmp - podstawa, lowprofiluje, bije praktycznie wszystko, ale przegrywa z głębszymi jumpinami
smk - low dmg ciosek snajperek (nie lubię, bo często mylę inputy z bmk, które może antierować, ale słabiej niż crmp więc po co kombinować)
shk - dobry do głębszych jumpinów, ale sporo porusza do przodu, więc może nie trafić
slp - maszowanko w awaryjnych sytuacjach, ale hitbox tylko na "przedramieniu" więc raczej na dalekie jumpiny
flk - na bardzo dalekie jumpiny, świetny gdy przeciwnik skoczy nad kulką stojąc na końcu ekranu (i myśli że jest bezpieczny hehe) zostawia blisko przy przeciwniku. Jeśli trafić  końcóweczką aktywnych klatek jest na plus)
jb lk, jb lp (sytuacyjnie dla głębokich jumpinów)

Komboski:
konfirmy
crmp smp hk kosa (lub dowolny ender, na bloku frame trap na 4f i więcej)
crmp bmk hk kosa (na bloku crmp bmk to frame trap na 3f jaby)
crlp slp lk kosa (dla mnie łatwiej bufernąć z slp, ale cr też działa)
crhp smp hk kosa (max dmg no meter panisz)
TC(slk mk) crlp lkslasz
TC(slp mp) hkslasz
Moon, TC(slp mp)  hk kosa
Moon, lp, lk kosa
Exmoon bmk hk kosa
crmp smp mk kosa super
crlp slp lk kosa super

CH combo
fmk, crlp lk kosa (flk musi być metaty albo ostanie aktywne)
crhp, shp
v-skill, st. LP
fhp mp/hp/ex hitgrab (mp i ex działa najsolidniej)

CC Panisz
shp lk Moon, TC hk kosa ( lub tc boom, fVT cancel, jhp, cr hp, s mp, hk kosa. Cancel z shp do moona musi być bardzo szybki)

VT cancel
Po boomie fVT jhp crhp smp hk kosa
Po hk kosie, fVT njhk juggle ex kosa

Frame trap
Vs3f jab
Crmp bmk
Crmp crlp
Mkmoon bmk
Crhp crmp
Crhp bmk

Gimiczki:
Sonik boom na blok, wyspejsowana mk kosa - dobry czip i pseudo frame trap
Po hk kosie, jesteś w chuuuj na plusie, robisz dwa dasze i crmp jest meaty.
Po superze jesteś na plus na jeden dasz i mieaty, możesz też zrobić meaty overhead
Po lk kosie i natychmistowym fj dipiczki mogą whiffnąć, o ile zrobione jako reversal
Po frzucie, fhk zbije maszowanko.
EX moon kara fireballe z pełnego ekranu.
Jeśli przeciwnik skoczy nad boomem, aa z flk
Jeśli przeciwnik skoczy nad boomem, aa z superem (najlepiej go złapać na tripie)
Moon ma c**jowy hurbox, więc dobrze się zasłonić mp albo hp boomem

LockedAndClush

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Płeć: Mężczyzna
  • czego tu szukasz?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: LockedAndClush
  • Skąd: Katowice
Odp: Nash & Guile = BFF <3 Charlie Nash Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 19, 2016, 00:31:23 »
cr.HP, st.HP działa też jako zajebisty frame trap na wszystkich bez 3f jabików. st.HP niby jest -5 na bloku, ale jest dużo rzeczy, które można po nim zrobić (LK Moonsault, MP Sonic Boom), które mogą złapać przeciwnika na próbie pokarania. Risk/reward dobry, bo to CC i obrażenia są z dupy jak siądzie.

Jutro poskrobię więcej, bo dzisiaj idę spać.
無駄 無駄 無駄!