Sporo tego, jego najlepszym zagraniem jest b+h (+4 na bloku), h~h (zasięg), d+h (zasięgowy low), air.s (nisko wykonane daje dalsze kombo tracąc przy tym na swoim zasięgu) a styl gry kręci się wokół advancing guard xx h~h punish i dmgowych kombosów. Na dobrą sprawę ma zerowe mobility zarówno na ziemi jak i w powietrzu, bez asysty nie radzi sobie ani z zonerami ani z rusherami, jest bigiem (instant overheady itp.), nie ma ciosów ani movmentu z invincibility (lvl.3 only ?), słaby kombak potencial, ciężko złapać uciekającą postać, praktycznie nie da się otworzyć defensywnych graczy i pozostaje chipowanie. Nemesis wypada na jego tle znacznie lepiej, nie wspominając o hulku. GR mimmo wszystko to dalej świetna bateria na pierwszy slot, z asystą gold hi sienko czy dante's jam session jest wstanie ładnie kontrolować arenę, dalej jednak znalazło by się mnóstwo lepszych postaci na jego miejsce.
p.s. A+ team to swoją droga doskonała drużyna w takim układzie : Zero, Wesker, Spencer- potencjał ogromny, zero świetne asysty do swoich kombosów, Albert ma dobrą asyste pod swoje otg i teleport mixupy, spencer wybornym 3rd slotem.