Zacznij od prostych juggli typu: wybitka, cios boundujący+tag, najlepiej przytrzymaj sobie tag i wtedy wchodząca postać po boundzie zrobi coś automatycznie, a na końcu wracającą postacią posadź coś jedno hitowego mocno na koniec.
a teraz poziom średnio zaawansowany:
wybitka->filler (czyli np. jakiś dwuciosowy string, który siada na przeciwnika będącego w powietrzu)->cios boundujący+tag-> wchodzącą postacią wrzuć jakiegoś dwu lub 3-hitowego stringa, najlepiej jak przeciwnik zostaje jeszcze bardziej wybity w powietrze-> zaraz po wklepaniu stringa postaci wchodzącej, zrób frontdasha pierwszą postacią (wtedy nie będzie tak daleko od wiszącej w powietrzu postaci) i odpal jakąs mocną kończącą akcję.
Tu w miarę prosty juggiel:
Ancient Ogre / Bob:
AO: u/f+4 (wybitka), 3,2 (filler) d+1~TAG(cios boundujący+tag), BOB: u/b+3+4 (dwu ciosowy string, który wyrzuca przeciwnika w górę), AO: f,f, u/f+3,4,3+4 (frontdash + kończąca akcja)
w skrócie zapisana tak:
u/f+4, 3,2, d+1~TAG, u/b+3+4, u/f+3,4,3+4
Pamiętaj, że postać wchodząca po boundzie może wykonać tylko stringa, czyli zaprogramowaną sekwencję ciosów (taką jak w command liście), nie możesz zrobić nią zwykłego puncha i coś jeszcze, ponieważ po punchu automatycznie wraca już postać pierwsza. Wyjątkiem jest przejście do postaw, które pozwalają na kontynuowanie jugglowania przeciwnikiem w powietrzu wchodzącą postacią po boundzie. Np. stevem d/f+1,2,1~B FLK f+3,1 - całość siedzi po wejściu, ale oczywiście postać wracająca ma już ciężej cos trafić ponieważ, postać nie jest tak wysoko, a na dodatek jest dość mocno oddalona, więc trzeba zrobic, zaraz po wklepaniu kombinacji stevem, błyskawicznego frontdasha i combo ender