Zmiany jakie zaszły na przełomie T6->TTT2
Nowe zagrania:
d/b+2 - ogólnie ten cios jest tym czego zawsze brakowało Mardukowi: mid, i16, -9 na bloku, daje wall splata, na CH juggluje, ma całkiem niezły zasięg. Niestety, jest bardzo, ale to bardzo liniowy. Stare d/b+2 zostało mu zabrane nad czym raczej nie należy ubolewać.
f+1+2,2 - zastąpiło stare f+1+2. 3 hitowy string. Pierwsze dwa to NC, zaś całość nie jest nawet NCc. Ostatni hit ma -12 na bloku. Przydatne jedynie w jugglach po TA.
d/f+3+4 - przejście do VTS z małym stepem do przodu.
VTS f+1,2 - mid, mid. NC z -12 na bloku. Pierwszy hit na bloku bezpieczny. Przydatne głównie w jugglach.
Zmiany:
d/b+2+4 - GT za główę i nogi. Teraz nie juggluje. Zadaje za to stałe 40 dmg.
d/f+1 - zmiana animacji. Teraz zbiera bardzo nisko. Niestety wbrew temu co pisano na TZ od samego wyjścia TTT2 na automaty nie jest i15 tylko wciąż i16. j**AĆ TZ!!!
WS+3 - teraz kroi więcej i poprzez TA umożliwia juggle za ponad 80. Nareszcie!!!
d/f+4,2 - teraz +4 na trafieniu!
u/f+3 - teraz -2 na bloku
WS+2 - już nie schodzi lekko w lewo podczas tego ciosu. Stun na CH
f,f+1+2 - teraz wyjściowo zadaje 20 dmg zamiast 30. Robiony jako AT tylko 22 dmg.
AT 2+4_1+3 - teraz tylko 18 dmg zamiast 22
WT (wall throw) - spadek z 35 do 28 dmg