Najbardziej mi w niej przeszkadza słaby zasięg i mały damage jeśli chodzi o poking
Jest dość karalna
Brak i15 wybitki
Nie ma sensownej kary na i12 (ani nie ma dużego dmg, ani nie ma wall splata)
Kara na i13/i14 nie daje wall splata
Głupie 23dmg trzeba hit-confirmować, LOL (b+2,1)
Nie za dobrze trackuje, midowy homing karalny, inny sensowny jest na high
IZU stance to shenanigan z dużą dozą ryzyka, sprawdzi się tylko na nieogranych, nie ma możliwości zrobienia cancela (wóz albo przewóz)
Nie ma sensownego (high-crushującego) poke'a na low który byłby w miarę bezpieczny (a.k.a Cheap Zafina low pokes
)
Jest bardzo kombinatorska i dość skillowa, trzeba przy niej poryzykować i mieć sporą wiedzę na temat jej ciosów i przejść, i gdzie może sobie na co pozwolić. Jej strategia jest dla mnie jeszcze dość słabo zarysowana. Już lepiej ponaciskać przyciski Dragunovem.
PLUSY?
HMMMM.... niech pomyślę.
- f+2 (+ cancele)
- jugglujący tag throw
- reversal
- 11 klatkowy "magic 4"
- bardzo dobry tag assist
- mimo wszystko dobrze się przykleja w ataku
- GEN stance jest spoko (revers na rzuty, I like it
)
- dość łatwa do opanowania na zadowalającym poziomie (oczywiście do poziomu eksperckiego trzeba się dużo namęczyć)
- mimo słabego zasięgu i dmg, b+2,1 jest spoko.