Autor Wątek: Wirujące żarówki panny Violi - kombosy  (Przeczytany 2144 razy)

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Wirujące żarówki panny Violi - kombosy
« dnia: Luty 06, 2012, 23:04:14 »
UPDATED TO VER 1.02

OBSZAR TESTOWY
3B AAB 6[A+B]_2A+B 2B+K(BE) 6B+K 66A_B AAB ender_reset
chodzi w sumie tylko o to 6B+K 66A AAB po 2B+K(BE), można to wsadzić w każdym kombo
KONIEC OBSZARU TESTOWEGO


ORB

3B
 - 2B (30, zostaje w ORB)
 - 6A+B 2B (33) character dependant
 - BB (35) trzecie B żeby przejść do SET
33_99B
 - 66B 66A+BB (73)
33_99B
 - 66B 66A+BB (90)
4B
 - 2A+B (53)
66B
 - 66A+BB (58)
CH 1B
 - 44B (46)
 - 3B BB (49)
 - 8A+B (51)
CH 1A
 - 66A+BB (42)
CH WR B
 - 2A+B (52)
 - 66A+BB (54)


ORB & SET

33_99B
 - 8A+B (50)
1A+B
 - 2B (34-36)
4B
 - 66A+BB (48 SET, 54 ORB)
22_88A+B
 - 66A+BB (63, 69 jesli tech)
6A+B orb hit
 - B+K(BE) combo
 - CE combo
66K([BE]) tylko kulka
 - 66B 66A+BB (80)
CE
 - BB 3B AAB 8A+B (98)
 - BB 3B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (126)
 - B 33B 44A(BE) 2K 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (187, pod ścianą 204)
CH 44A
 - BB (49)
CH WR K
 - BB (54)
CH 6AB
 - B+K (38)
 - SET B+K(BE) combo
CH 1A
 - 2B (25)


SET

3B
 - AAB 8A+B (57)
 - AAB 6A+B 44K (61)
 - AAB 2A+B 1A+B (63)
 - AAB 66B 1K (62-64, 74-81 z enderem 66A+BB)
 - AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (85)
 - AAB 2A+B 2B+K(BE) B+K 44B 66A+BB (89)
 - AAB 2A+B 2B+K(BE) 6B+K 66A AAB 66B 66A+BB (107)
 - AAB CE 4 33B AAB 9K 2A+B (105) nieco trudniejszy timing
 - AAB 9K 2B+K(BE) B+K CE 6 AAB 66B 66A+BB (135) gupi timing
4B
 - 2[A+B] 2B (46) trzymać A+B nie do pełna
 - 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (81)
 - 2B+K(BE) B+K 66B 66A+BB (81)
 - 2B+K(BE) AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (95)
A+G
 - 8A+B (58)
22A+B
 - 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (76)
 - 2B+K(BE) 66 AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (105)
22B(BE)
 - 1B 3B AAB 8A+B (81)
 - 1B 3B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (102)
 - 4B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (100)
44A(BE)
 - 33B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (135)
 - 33B AAB 66B 66A+BB (111 - 115)
 - przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 6B BBB 3B BB (113) trzecie B żeby przejść do SET albo zamiast 3B BB robić 8A+B
 - przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 3K B+K(BE) 66B 66A+BB (123)
 - przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 3K B+K(BE) 6[A+B] 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (142)
 - przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 6B 3B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (134)
6B+K
 - miminalny delay 6K BT B+K (53)
 - 6B BBB (73) zamiast 6B można użyć 3A do łapania stepu
 - 6B 3B AAB 8A+B (91)
 - 6B 3B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (119)
 - 2A 4B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (108)
 - 2A 4B 2B+K(BE) AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (130)
 - 2A 44A delay (BE) przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 6B 3B AAB 66B 66A+BB (139)
 - 2A 44A delay (BE) przy drugim uderzeniu kulki 6B+K 6B 3B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (161)
 - 3K B+K(BE) 6A+B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (167) 6A+B nie do końca
 - 33B AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (123)
 - 33B 44A(BE) 2K 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (186)
 - 33B 44A(BE) 2K 2B+K(BE) 66 AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (213)
44AB
 - 2B (47)
66B
 - 44K (44) tylko na blisko
4A+B
 - 6B (38)
 - 3B combo, zależne od kąta i postaci
6A+B
 - 1A+B (36)
 - 2B+K(BE) 66AAB (67)
 - 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (93)
 - 2B+K(BE) 66 AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (113)
B+K(BE)
 - 8A+B (80)
 - 2A+B 1A+B (76)
 - 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (122)
 - 6B+K AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 8A+B (129) zmienny timing, bezużyteczne
 - 6A+B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (135) 6A+B nie do końca
2B+K
 - 8A+B (37)
 - 66AAB (38)
 - 44B 2B (49)
 - 66B 66A+BB (64)
A+B(BE)
 - 2B (42)
33B_33B
 - AAB 66B 66A+B (80_99, w wersji z 33B mini step w przód przed AAB)
 - AAB 2A+B 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (99_122, jw)
 - 44A(BE) 2K 2B+K(BE) 66 AAB 66B 66A+BB (146_177)
CH WR B
 - 6B+K 1K (53-60)
 - 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (80, 90 jeśli tech)
CH 4A
 - 1K (27)
CH 1B
 - 3B combo
CH B+K
 - 44B (40)
 - 3B BB (43)
 - 8A+B (44)


Combo endery:
po każdym AAB w kombosie można wsadzić następujące opcje:
8A+B - kończymy najblizej leżącego przeciwnika a kulka leży dokladnie pod nim
9K 2A+B - mały damage,  kończymy bardzo daleko od przeciwnika i trzeba się od nowa wbijać mu na ryj, zostawia kulkę centralnie pod stopami przeciwnika
66B 1K - pare punktów damage'u więcej ale skończymy trochę dalej od przeciwnika, z kulką w ręce
2A+B 1A+B - dobry damage i pozycja, ale długie recovery po 1A+B może i tak nie pozwolić jej wykorzystać do okizeme, nie działa jak 2A+B już było wcześniej w kombo
2A+B 44K - troszkę słabsze od powyższego, daje tez podobną pozycję przy nieco krótszym recovery, nie działa jak 2A+B już było wcześniej w kombo
66B 66A+BB - największy damage, kulka zostaje w ręce
66B 2A+B - dobry damage, kulka na ziemi
6A+B - funkcjonuje tu podobnie do 2A+B, tylko timing jest trudniejszy

po 2B+K(BE) można zamiast 66 AAB... robic B+K delay 44B_66B 66A+BB

SET 4A+B 3B: na kogo działa i od której strony (ich strony). Nawet od tych stron działa dosyc losowo i nie wiem od czego jeszcze zależy.
Patroklos - przód i prawa
Astaroth - lewa
Zwei - lewa
Leixia - głęboka prawa i głęboka lewa, na blisko odległość dwóch sidestepów, tak że rzut juz siada od pleców
Natsu - jw
Ezio - głęboka lewa
Raphael - lewa
Viola - głęboka prawa
Pyrrha - czasem działa głęboka prawa
Siegfried - prawa i głęboka lewa
Hilde - lewa
Xiba - głęboka prawa
Ivy - lewa i głęboka prawa
Cervantes - głęboka lewa
Aeon - głęboka prawa
Tira - prawa
Nightmare - głęboka lewa
Mitsurugi - prawa
Maxi - przód i prawa
Yoshimitsu - głęboka lewa
Dampierre - nie działa
Voldo - lewa
Omega - głęboka prawa
Algol - prawa
Alpha - prawa


--| ŚCIANY |--
Viola nie potrafi wykorzystać ścian na swoja korzyść i praktycznie zawsze jej dmg w kombosach ze ścianą jest mniejszy niż bez ściany. Na zamkniętych arenach lepiej trzymać się więc z dala do ścian, ale jak juz musimy to tu jest pare kombosów:

SET 6K W! 2B+K(BE)
 - BT B+K (54-63)
 - G AAB 66B 66A+BB (72) trudne

ORB 6K
 - G 66A+BB (48)
tu są jeszcze słabsze opcje, można próbować BT B_2B i rzut - siądzie od boku

SET 3B W!
 - 3B W! 3B AAB 66B 66A+BB (65)
 - 4B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (82)
 - 44A(BE) BB 1K (84)
 - 66B W! 4B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (92)

ORB 3B W!
 - 66B 66A+BB (54)
 - 66B W! 3B AA (55)
 - 4B 66A+BB (57)

SET 66B W!
 - 3B combo

ORB 66B W!
 - 66A+BB (57)
 - 3B AA (57)

SET 33B W!
 - 66B W! 4B 2B+K(BE) AAB 66B 66A+BB (97)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 07, 2012, 17:15:52 wysłana przez Aragh »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa

Aragh

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 361
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Arragh
  • Skąd: Zakopane/Kraków
Odp: Wirujące żarówki panny Violi - kombosy
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2012, 00:58:42 »
no właśnie... cały pasek, timing z kosmosu i nawet 150 dmg nie ma... znaleziono już kombosy po 200 dmg Violą, ale timing jest w nich po prostu niedorzeczny :P