Skończone lenie patentowane contentu nie dodają.
Top 11* Najta by Hiryu, kolejność przypadkowa, ciosy użyteczne głównie w combosach (2A+B) ignoruję:
6K - Szybkie, można poszaleć po knockdownie na CH
1K - Szybki low - dla Najta zbawienne. Strata na bloku spora, ale raczej otwiera opcje niż je zamyka (łatwo zrobić JG na kontrującym przeciwniku, cios dobry na wymuszanie dolnego bloku)
3AA - Tylko w pewnych sytuacjach, ale solidny damage przy dobrym zasięgu
3K - Najsensowniejszy mid w walce w zwarciu i na krótkim dystansie, bezpieczny poza JG
6A - Najlepszy damage do karania szybkich ciosów złapanych na JG
22_88A - Bezpieczny, wystarczająco szybki, żeby go rzucić w powietrze, otwiera masę opcji (22_88AA, 22_88A GS)
WR K - Szybkie, bez JG karalne w akceptowalnym stopniu. Tymczasem jako mid wychodzący z FC jest przydatny do mixupów.
66_88_99K - Mid z TC, z którego natychmiast można wyjść do GS. Narzędzie do narzucania naszego tempa przeciwnikowi.
1A - Ryzykowne zagranie, ale jego zasięg jest bardzo zwodniczy. Całkiem łatwo złapać nim whiffującego w średnim dystansie przeciwnika a opcja wyjścia do GS zawsze w cenie. Ewentualne przytrzymaniae / odpalenia1A~K dają nadzieję na przeżycie użycia go w złym momencie.
TOP 1 Cios Najta:
FC 3B - Dziabnięcie na pół areny za 30 DMG. Przy załączeniu animacji AT 60 dmg. Idealne jako tajna broń na którą setupujemy całą walkę, a satysfakcja z ciepnięcia Pyrrą jak szmatą o podłoże porównywalna tylko ze złapaniem na 1A~K.
Karalne niemożebnie, ale zasięg/wyjście z FC/damage zdecydowanie zachęcają do ryzyka. Klasyczna zagrywka high risk/high reward.
*Musiałem zrobić TOP 11, żeby uniknąć okrzyków "jak można w top 10 ciosów Najta nie uwzględnić agA"