Autor Wątek: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie  (Przeczytany 14675 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 16, 2010, 06:52:14 »
oł fak, najs : o

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 16, 2011, 01:46:32 »
Ło, jaka cisza w tym wątku xD Liberty, bawiłeś się w końcu jakimiś programami tego typu? Ostatnio jak przesiadłem się na nowego kompa to sprawdziłem AE CS5, który niby jest 64bitowy i ma dostęp do większej ilości RAMu niż wersja 32-bit ale nie wpływa to zbytnio na wydajność programu a jedynie na dłuższe RAM preview... mając 6 razy więcej pamięci nie widzę zbytnio różnicy (nie licząc szybkości ładowania się programu xD) . Na domiar złego, większość pluginów do AE nie działa w wersji 64bitowej (muszą je też przerabiać na 64bit) lol.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 16, 2011, 02:26:58 »
Tak, zacząłem ściągać, ściągać, ściągać i w sumie przestałem bo zaczęło czasu się robić mało, nauka i takie tam. Pewnie jak się będę bawić to dopiero w wakacje : P.

A Ty skończyłeś już tą swoją wersję tytanika ; P ?

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 16, 2011, 15:58:59 »
Coś Ty, już nie dawałem rady i odłożyłem to na później, po nałożeniu około 150 elementów na scenę wszystko zaczynało mulić jak cholera i nie dało się pracować w tym programie a co za tym idzie musiałbym nieźle okrajać z detali wszystko więc dałem sobie z tym spokój na razie. W między czasie zacząłem robić inne rzeczy (prostrze), zainteresowałem się też robieniem animacji w stylu anime :p obejrzałem ostatnio nowe wydania Evangeliona, które były robione w tradycyjnej technice z dodatkiem 3D i mnie to zainspirowało.

W zeszłym roku zrobiłem sobie art postaci do gry: http://i282.photobucket.com/albums/kk252/ringssc/officialring5.png (tak wiem, nie jest to coś na miarę prac Kati xD ale rysować przestałem wiele lat temu)

Później postanowiłem poeksperymentować i zrobić mały filmik: http://www.megaupload.com/?d=LV1O3F2V (jakość kiepska, Sony Vegas mi zalicza crusha za każdym razem jak próbuje coś zmienić w ustawieniach kodeków =/ i musze jechać na defaultowym ustawieniu Xvida) Mniej wiecej widać o co chodzi na filmiku. Dość skomplikowane jest przerabianie takich rysunkowych postaci do 3D, trzeba uważać z jakiego kąta się je pokazuje bo inaczej przypominać mogą klockowate modele postaci z FF7 :P
« Ostatnia zmiana: Styczeń 16, 2011, 16:01:24 wysłana przez Ring »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 16, 2011, 22:37:07 »
super efekt : ). Przypomina trochę to co widziałem w extrasach i am legend : )

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 10, 2011, 03:02:26 »
No będzie zniszczona Warszawa ;p wziąłem się za rozbudowanie tej scenki do "pełnometrażowego" (ok 5min) filmiku. Tamten robiłem jeszcze w starym AE i na starym kompie, wiec teraz pierwsze co zmieniłem to rozdzielczosc (720p zamiast 480p) no i przede wszystkim nowe modele postaci. Moge upchnąć znacznie więcej detali i jakoś da się pracować. Mam nadzieje, że to będzie choć trochę przypominało wysokobudżetowe anime przy zbliżeniach xD

Stare (przez kamere od dołu wyszło lekkie wodogłowie, ale starałem się nie zwracać na to uwagi ;p)


Nowe:


^ to już jest "przefiltrowane" czym się da i raczej tak będzie wyglądało w finalnej wersji. No to tylko żeby teraz nie skończyło się jak z Titaniciem xD

SAMEWISE

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 399
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: 52°44′0″N,23°34′0″E
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #36 dnia: Kwiecień 19, 2011, 23:11:29 »
No i chyba skończyło się tak jak z Titanickiem :P

Ostatnio wracam do swojej starej miłości, czyli do blendera. Na rozgrzewkę zrobiłem wiele p***dół a dwie z nich możecie zobaczyć poniżej. Wymodelowałem sobie logo Mortal Kombat i bardzo się nim podjarałem, bawię się nim często kręcąc w różne strony bo fajnie się błyska w świetle ^ ^ To pierwsze to nie pytajcie co to jest bo nie wiem a to drugie to miał być brelok na klucze ale nie dorobiłem jeszcze łańcuszka i innych p***dół. Poza tym marzy mi się animacja tego wiec jak komp mi nie wybuchnie podczas gdy będzie się to robiło to pewnie uplodne. Mam też w planach logo Backdasha w 3D ;]

Box

niedorobiony blelok

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: Rysunki, grafiki, CG art, 3D - ogólnie
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 01, 2011, 02:52:38 »
O, dobrze, że mi o tym przypomniales. Poniekąd się tak skończyło, ale też nie do końca ;) http://www.youtube.com/watch?v=BjruZDViXDU co prawda jest 3 razy krótsze niż miało być ale jest. Przy okazji wykorzystałem też OST ze Star Ocean 2 ^^ w sumie to robiac te scenki sie pogubilem, bo chcialem osiagnac efekt bardziej w stylu anime a wyszlo takie pseudo 3D gdzie płaskosc obiektow moze momentami walic po oczach.