Moja lista:
- d/f+2,1 (punisher na -15 z zasięgiem na pół planszy, który na dodatek łapie backrolla)
- b+1 (karalny tylko z bliska na punche; trackuje, trafia leżących, przewraca, wrzuca na ścianę... bread and butter)
- d/b+4 (najlepszy hellsweep w grze - 59 punktów bez ściany, świetny crush, zbiera z sidestepa, dobry zasięg, mała kara na nietrafieniu)
- d/b+3 (szybki, niekaralny low z przewagą na trafieniu, który na dodatek czasem łapie backrollującą postać)
- f+1 (f+1,1,1 NCc sprawia, że przeciwnik nie rushuje tak bardzo; serię można hit-confirmować, ale niestety f+1,1 ma -15 na bloku)
- u/f+3 (lepsze niż hopkick)
- d/b+2 (dobre do poke'owania ze średniego dystansu)
- HBS 1+2 (mało karalne, ale mało kto to karze; dobry damage)
- HBS b+1+2,1+2 (ładny damage + brak możliwości low parry + szybkie + dobre do mixupów z midami z HBS)
- WS+1,1 (punisher z WS na-13 za 36 + okizeme)