Autor Wątek: 10 ciosów  (Przeczytany 2501 razy)

Sepkong

  • Moderator forum
  • Jr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 92
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sepkong_PL
  • Skąd: Wrocław
10 ciosów
« dnia: Styczeń 27, 2010, 15:57:40 »
moja dziesiątka:
[1]d/f+1
[2]f,N,d,d/f+2 bo jak nie tym, to zostaje hopkick, a juggle mocarne siedzą
[3]b+1 bezpieczne na bloku, polujemy na CH + juggle; na inatekken napisali, że trwa 12 klatek
[4]2,1
[5]1,2,1 fajnie, że ostatnie jest midem i jakoś tak uderza znienacka
[6]WS+4 ofkoz z cd
[7]d+3
[8]f,f+1+2
[9]SS+2 i kontynuacje
[10]d+2

Oprócz tego warto pamiętać o f,f,N+2; d/f+4; d/f+2,1; d+4; WR+3; homingu; podcince oraz rzutach iSW i GS a także rzutach na kucających.

manieq_TLT

  • TLT
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 912
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: manieq_pl
  • Skąd: Lodz
Odp: 10 ciosów
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 28, 2010, 05:11:12 »
1. ss+2,1 dające bounda po którym można posadzić dobre akcje. Dość często udaje mi się tym przerywać różne stringi u różnych postaci.
2. d+4,4,4 na leżącego. Seria tupnięć po której często spada morale przeciwnika :)
3. d/f+1 dobry mid na zakończenie rundy.
4. f+1+2 które może służyć jako dobitka gdy wrzucimy opponenta na ścianę.
5. 2,1
6. d/f , d/f+2+3 rzut który tak samo jak stąpnięcia ma za zadanie obniżenia morale przeciwnika :)
7. d/b+3 Mimo że jest to bardzo karalny cios czasami daje dużo opcji (zwłaszcza na CH gdzie po tym ciosie możemy mocnego juggla posadzić)
8. 1,2,1 dwa highie i na końcu mid który też często zakańcza rundy.
9. f,d/f+2 nie ma to jak EWGF :P
10. d/f+1+2 szybki homing mid

Never give up no matter how bleak your situation is.