Autor Wątek: Sonya - Combos & Juggles  (Przeczytany 7631 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 06, 2012, 12:26:26 »
Weś pszestań.

A co do tego f22 do DK - to ja nie wiem, próbowałem instaDK - nie siedzi na gwarancie (kończy kombo), MS scancelowany w blok i instaDK - nie, MS scancelowany w jump~instaDK - niet, siedzą tylko na gwarancie zwykłe bajery z Military.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 06, 2012, 12:39:36 »
problem... unsolved.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 02, 2012, 11:36:49 »
Czy ktoś mainuje Sony'e ?
Jako że ex kiss jest charge'owany to daje nam fajny mindgame, ale czy prócz tego że można go opóźnić macie jakieś zastosowania dla niego ? Na przykład w jugglach ?

Oraz midscreen bez paska za 41%
J.1 , dive kick 4 xx cartwheel , dash b+2 1 f+2 , 4 xx leg grab
Macie może jakiś pomysł jak zwiększyć dmg z tego ? Próbowałem różnych opcji i zawsze 41 % : (

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 02, 2012, 12:52:22 »
Nie kończ juggli Leg grabem, nie ma to kompletnie sensu, 112~Military Stance jest zawsze lepsze; zawsze.
EX Kiss nic nie pomaga w junglach, majnd gejmy z niego to też imo żadne majndgejmy.

Swoją drogą robienie j.P~DK w walce jest nieopłacalne, bo nie ma zadnego confirma, na bloku kara, po j.P lepiej IMO robić 21~Kartwheel_Military stance (hit confirm) albo b21f1 do hit confirma (j.P to w sumie najlepsza okazja do próbowania wpakowania b21) albo najprostszy (ale i najsłabszy w kwestii damedżu) 114 hitconfirm.

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 23, 2012, 09:35:18 »
Juggle, których używam:

jp B21F2, njp, dash i szybko kiss, dash dive kick, 21 cartwheel, 1, 11 leg grab (lub po jedynce 1,1,2 i cancel w Millitary stance). Kroi 46% z leg grabem 49% po resecie.


jp B21F2 njp f22 cartwheel, 1 11 leg grab - 39%

F22 MS i szybko B+2, 11 carth wheel, 11 leg grab - taki tam fancy shit. Chyba jedyny znany mi combos gdzie cancel w MS liczy się do combosa.


ściana:

dive kick, 21 cartwheel, b21 kiss, b21f2, 11, 112, MS 1+3, 1+2 - wall z setupem po 1,1,2 mamy multum możliwości ataku.

b21f2 njp, kiss, b21 cartwheel, 11, 114 leg grab lub kończymy tradycyjnie 1,1,2 i setup.


Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 23, 2012, 14:13:34 »
jp B21F2 njp f22 cartwheel, 1 11 leg grab - 39%
Rozumiem, że to alternatywa dla nj.P ff~Kiss? Wtedy możesz robić tak:
b21f2, nj.P, ff 2~Kiss i dalej Dive kick - zabiera parę % mniej niż wariant bez dwójki, ale więcej niż ten twój powyżej, a jest łatwiejszy do wykonania.

(...)Chyba jedyny znany mi combos gdzie cancel w MS liczy się do combosa.
Więc:
Dive Kick~2,1~CW MS b+2 ff b21f2 112~MS f+1
114~MS b+2 i jak wyżej
anti air 1~MS b+2 b21~CW ff 112~MS f+1 (chyba najlepszy combos po 1 anti air)
:P


Wall:
DK~2,1~CW b21~Kiss iDK~2,1~MS 1 (dobry setup na ścianę do reseta, tak, MS 1 jeszcze wlicza się do comba, trafia stojącą postać, dając nam sporą przewagę i pozwalając na f4_b21_rzut_mixupy z MS)

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 27, 2012, 22:28:00 »
b21f2, nj.P, ff 2~Kiss i dalej Dive kick

Nie siedzi mi ff 2 po njp. Chyba, że to combo z jakimś resetem :) Po dashu postać jest za wysoko, aby trafiła w nią dwójka. Jeśli poczekam i zrobię dwójkę to owszem kiss trafia, ale jest reset i można z tego uciec wake upem.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 27, 2012, 22:35:55 »
Zrób bez dwójki.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 27, 2012, 22:48:17 »
Zrób bez dwójki.
Cała idea 2~Kiss polega na tym, że jest to prostsze do wykonania niż Chmurka bez dwójki ;)

Taz, rób króciutki dash i szybko 2~Kiss, pewnie robisz za późno.

Albo olej, rób wersję bez dwójki ; D

//EDIT: lepsza kara na kulki/teleporty:
MS b+2 nj.P~ff~Kiss DK~2,1~CW b21f2 ff 112~MS
39%
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2012, 13:04:36 wysłana przez Qjon »

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 28, 2012, 18:42:25 »
Ostatnio siedzi mi bez dwójki. Ostatecznie robię moją wersję. Być może dziwnie to zabrzmi, ale...mało Sonyą Juggluje. Przeważnie robię combo po gołym CW. W walce praktycznie co chwila robię MS i serwuję zgadywanki przeciwnikowi.


ps. działa mi już z dwójką :) Rzeczywiście trzeba zrobić mini dash.
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2012, 18:52:57 wysłana przez Taz_Thrash »