1
Sagat / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 16, 2014, 18:07:30 »
TIL że trajektoria skoku w USF4 zależy od dobrości gracza. TYBS
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
No i nawet żadnego meczyku na piłkarzykach nie byłoBył taki moment bodajże w piątek, że większość ludzi na sali skupiła się wokół stołu do piłkarzyków i wyglądało to jakby nawet coś było rozgrywane.
Spełniam kryteria, więc jeżeli nie ma przeszkód to chętnie zamknę skład.Jeśli chodzi o domek, to chciałbym przyłączyć się do osób spokojnych, niepijących... chyba przyjdzie mi zabrać namiot ;].My, Tokis, Olga, Ty. Jeszcze jedna osoba i mamy komplet. Znaczy się przy koncepcji 10 osób/domek. Nie wiem, jak to będzie wyglądało w praktyce, bo z tego, co rozumiem, to wyr jest na 6 osób, więc 4 tulą podłogę.
Co do kolorow mozes rpobuj jeszcze jakas wersje z dodanym szarym. Szary pasuje do wszystkiego. Obecna mi sie podoba, tylko ciagle patrzac na nia mam wrazenie, ze ten czarny jest za mocny (ale to 100% subiektywne odczucie, nie sugerowac sie nim!)Sugerować się nim d-; A konkretniej: literki na czarno raczej spoko, ale te duże obszary lepiej będą wyglądały na szaro.
Naprawde ciekawe sobie tutaj swiadectwo wystawiasz, nie wiem czy mamy Ci wspolczucNa pewno nie ogarnięcia systemu gry, czego nie można powiedzieć o niektórych innych wypowiadających się.
Charge specjali - np widzę masę ryu w połączeniu z kenem czy tam kazuyą. Gość odskakuje na koniec i wali firebale, na chwilę obecną (2 dzień online i ~50BP) ciężko mi na takie zagrywki grać, jak widać że się nie ruszam ładuje dalej, jak podchodzę puszcza i wali albo następnego albo AA. Gdy jest przewaga życia to runda z dużym prawdopodobieństwem zakończy się Time Outem na który już marudziłem, starczyło by go spowolnić 2x (w końcu gramy nie jedną ale dwiema postaciami z pełnym życiem) . Sam zacząłem to stosować w jednej walce bo akurat się trafił kolejny zabijaka z 11k BP i ciekaw byłem jak to on rozegra, o dziwo rundę ugrałem, niemal perfect, potem przegrałem ale musiał się namęczyć. Za proste to jest do wykonania i naprawdę trudne do obejścia niektórymi postaciami jeśli się dobrze rozgrywa taką formę walki.Wilku odkrywa zoning.
Chainy, target comba, uproszczone sterowania - wiara chyba robi się coraz głupsza, leniwsza, darmowe MMO wiodą prym a że mordobicia to materiał niszowy więc chcąc zarobić zubażają poziom trudności w ten sposób imo psując zabawę.Ale zonera dopaść trudno, tak?
Nie wiem dlaczego ale większe wrażenie robi na mnie streetfajterowskie 5 hitowe combo lub zwykły FADC ultra, niż SFxT chain, wybitka, 2 ciosy, zmiana, cios, super idt - pomimo iż na ekranie wygląda mega wypas kolorowo i pi e r dząco (czemu to filtruje ?).Nie wiem czemu przywołując zwykłego FADCa nie przywołałeś zwykłego CADCa, nie wiem czemu istnienie chainów ma przysłaniać istnienie linkowanych kombosów.