Ciężko cokolwiek doradzić obejrzawszy te walki, bo ze względu na ich poziom są nieprzemyślane, chaotyczne i randomowe (ciągłe skakanie na pałę, wyrzucanie randomowych normali/specjali w powietrze często bez jakiegoś widocznego celu oprócz "no może wejdzie"). W takich walkach trudno doszukiwać się głębi, więc i trudno dawać hinty co było nie tak a co powinieneś poprawić
oprócz najbardziej fundamentalnych spraw typu blokuj więcej, antyeruj, karaj karalne rzeczy.
Dodatkowo z 6 walk wrzuciłeś tylko dwie w których przegrywasz - jedna z kenem, który sobie wesoło skakał na pałkę i rollował twarzą po wszystkich guzikach na kontrolerze, a druga z Ryu, który wygrał jedną rundę trafiając 3x randomowym jumpinem w kombo, a drugą miksując za każdym razem na SWOIM wakeupie dp z rzutem.
Nawet i golda w tej grze da się wbić po prostu trzymając blok, skutecznie antyerując (a Urien to potrafi), karając sweepa sweepem (a Urien to potrafi) i robiąc jedno dobre CC kombo (tym bardziej Urienem, którym można sępić na tego Hard pancza wyjątkowo dobrze). Od tego też proponuję ci zacząć naukę 'poprawnej' gry.