Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Vol

Strony: [1] 2 3 ... 5
1
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 31, 2011, 00:24:11  »
Wombat vs Manior 5-2, 5-0, dzięki za gry.





/Wombat z konta kolegi

2
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Online
« dnia: Sierpień 26, 2011, 19:46:11  »
Pierwszy raz od dawna zagrałem i faktycznie jest jakiś problem. Zero laga, gra prawie jak offline... gdyby nie to że sama gra strasznie momentami klatkuje (bez powodu)

W poniedziałek wraca mi konsola z serwisu więc pewnie częściej mnie zobaczycie:)

3
Mileena / Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 05, 2011, 14:08:10  »
Co do skorpiona to dużo go rushuj zgadywanką, bo ma słabe wake upy i jest na nią bardzo podatny. Bajtuj teleporty zoningiem i nie daj sobie wpuszczać jego zgadywanki. Graj na dystans i teleporty przyjmuj na blok a jak robi linę to wal rollera na reakcje.

Co do Kabala to koniecznie graj z kontry i nie daj się pressować. Uważaj na jego pasek energii, bo jest dla niego kluczowy. Jak ma pasek to pewnie będzie robił ex spin!

4
Offtopic / Odp: Achievement Unlocked - Great Pussy
« dnia: Sierpień 05, 2011, 13:51:19  »
Taz_Thrash, mogę autograf?



___________________________________
/cipa z Wrocławia

5
Mileena / Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 02, 2011, 03:01:11  »
Nightwolf: d+4 Twoim przyjacielem, blokuj jego wjazd z bara i wrzucaj mu d+4, tak żeby utrzymywać go na dystans jump ina. Sam sprzedawaj mu jump iny i zgadywankę, ale uważaj na wake up.

Zonuj go saiami a jak zacznie odbijac Twoje projectile to stosuj mind game z teleport kickiem. Zmuszaj go do skakanie, bo w powietrzu jest lamerski -> z powietrza wrzucasz saie, buforujesz rollera i masz juggla 4free. Tak samo jak złapiesz go teleportem skaczącego i zbuforujesz saie, to buforuj też roller w wkładaj juggla. Dzięki d+4 ten matchup jest moim zdaniem z przodu dla Mileeny. Night to postać na krótki dystans a d+4 pozwala Ci go zwiększyć i być safe.

Kung Lao - sam bym chciał wiedzieć. Niestety nawet Reo twierdzi, że Lao jest stworzony do gwałcenia Maliny. Graj mało safe (bo granie safe nie ma senu) i kiedy przeciwnik się zorientuje i zacznie nadużywać spina, to bajtuj spina na blok i karaj rollerem->24%

Kano - Wymieniaj się na projectile i stosuj mind game 'teleport zamiast projectila' (jak wejdzie teleport to masz przewagę i wrzucasz zgadywankę), albo 'roller zamiast projectila' (jak będzie na odpowiednim dystansie i wda się w projectile wars).

Bajtuj upballe -> jak zblokujesz je to możesz karać je rollerem i jugglem na 24% Utrzymuj dystans u+4. W powietrzu wygrywasz podobnie jak z Nighwolfem, ale trzeba uważać na upballa.

6
Mileena / Odp: Mileena - Combo's & Juggle
« dnia: Sierpień 02, 2011, 02:49:25  »
Po:

U+4,  U+4, b+1,4 , 4~roll

robimy

b+1,4~bf+2

Zabiera 34%, nie je nam paska ex i przeciwnik stoi więc nie ma wake upa

Do tego od razu po tym możesz wrzucić d+4, jak ktoś nie zbackdashuje albo nie zrobi dół+blok na reakcje to dostanie pokiem, a samo d4 jest wtedy niekaralne, więc zagranie jest safe.

EDIT:

Jak są chętni to powypisuję swoje juggle i akcje, ale wiele z tego było już w combat cornerze:)

Chętnie za to poznam juggle Nevana, bo wiedziałem coś startującego 3,4,2 co ładnie wchodzi po zblokowanym u+4, jak przeciwnik próbuje odskoczyć, żeby uciec ze zgadywanki.

Widziałem też coś za ~40% bez exa, i coś d wieloma specjalnymi ciosami (ładnie energię nabijało).

7
A o której zaczynacie tur w MK w Tawernie? Ja się pojawiam w Liverpoolu (jak obiecałem ludziom z Gramitacji). Do Tawerny chętnie wpadnę na freeplaye/turniej, o ile będzie to czasowo wykonalne i będzie to miało minimum sensu.

8
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Lipiec 24, 2011, 15:14:36  »


Użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten post - odpowiedź w formie obrazka.

9
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 23, 2011, 14:38:51  »
A to  Brady nie mówiłem że Sub jest top1 ?xD

10
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 23, 2011, 02:30:38  »
@Nevan, możesz mi wysłać filmiki/notację, bo chętnie podpatrzę coś powymyślał? Chodzą legendy o 42% z użyciem jednego paska, a chętnie pokombinuję nad czymś nowym z Maliną:)

11
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Lipiec 23, 2011, 02:24:45  »
Dzieciństwie? Twilight Sparkle powstała w 2010:D

Freddy ma słabe fatale;/ W ogóle Boon powinien przestać pruć sobie kable. Na X-Boxa dostaną Alana Wake'a, który będzie robił latarką to co Striker, jak tak dalej pójdzie...

12
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Lipiec 22, 2011, 21:55:58  »
I wróciłoby 'friendship' z MK2!

13
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Lipiec 22, 2011, 21:03:13  »
Ja bym pograł Twilight Sparkle vs Freddy - epic shit!

14
Mortal Kombat 9 / Odp: Money Match MK - Wombat vs oskar
« dnia: Lipiec 19, 2011, 01:29:05  »
@Cambion wygląda na to, że ludzie podzielą się na Tawerna/Liverpool i w Liverpoolu będzie właśnie ~10 osób. Fail straszny:(

15
Mortal Kombat 9 / Odp: Money Match MK - Wombat vs oskar
« dnia: Lipiec 19, 2011, 01:09:05  »
@Snake well said. Masz u mnie piwo (za Hanne Montane)

Strony: [1] 2 3 ... 5