Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19
91
Oni / Odp: Oni - Dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 08, 2011, 14:52:05  »
Ja bym zabanował go chętnie w podstawowej postaci - w strojach alternatywnych jest bardziej znośny d-:

92
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 23:22:31  »
Pokazuje - wg. komentarzy na YT - właściwości LP palm, które to ma low invincibility w całej swojej rozciągłości podobno.

93
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 22:59:24  »
Ha! Reversal nothing. Ciekawe, ile to klatek łącznie.
Czytałem, że 18. Poza tym ponoć tylko jak spadnie twarzą do ziemi oraz nie może nic robić. Pewnie fajne przeciw safe jump option select.

94
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 17, 2011, 16:16:41  »
Do przeżywania jest fakt, że gość prowadzi tu jakąś merytoryczną dyskusję o grze, nawet uściślił to w drugiej części zdania, a Ty wyskakujesz z jakimiś fabulariami. Just sayin' d-:

95
Akuma / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 15, 2011, 21:52:41  »
Jak masz wyczucie to 2367HK, jak masz szybkość w łapie to 7236HK.

96
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 13, 2011, 21:39:11  »
no dobra, to już wiem jak robić tego osa - teraz tylko nie rozumiem dlaczego on działa :D
Whiff:
startup + active + recovery
Hit:
startup + active + hitstop + recovery

Hitstop wynosi z grubsza 8, 10 i 12 klatek dla light, medium i heavy (prawdopodobnie jest to jednak właściwość ciosu i może różnić się dla różnych ciosów).

Więc jeżeli hit to wsadzasz LP+HK podczas recovery, więc wychodzi to co może, czyli LP. Jeżeli whiff to wsadzasz LP+HK po recovery, więc wychodzi wg. priorytetów HK>HP>MK>MP>LK>LP.

97
Tekken 6 / BR / Odp: O przyrodzie
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 13:04:37  »
Przecież jak negative edge psuje Ci kombosa, to znaczy, że go niedokładnie wykonałeś, więc nie jest to stricte ułatwienie - to po prostu cecha systemu, że bufor ma taką a nie inną długość.

98
Hardware / Odp: Jaki TV?
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 09:55:38  »
A juz nie przesadzajmy, jak mamy karte graficzna ktora ma D-SUB i DVI-I (czyli analogowo-cyfrowe) to przy klonowaniu obrazu nie bedzie roznica na wejsciach. DVI-I i przejsciowka i mamy 2 wyjscia VGA.
No ale aby taki pomiar miał sens musisz potem podpinać testowy monitor/telewizor przez VGA właśnie.

Obrobke realizuje SPRZETOWO CHIP a nie program przy uzyciu procesora wiec tu roznicy nie bedzie.
To nie zawsze jest takie proste, jeśli jesteś zainteresowany to polecam http://www.prad.de/en/monitore/specials/inputlag/inputlag.html

99
Hardware / Odp: Jaki TV?
« dnia: Czerwiec 09, 2011, 17:12:36  »
nie wiem jak to się robi w guitar hero, ale chyba najlepszym sposobem jest podłączenie crt i lcd pod jedno źródło i odpalenie zegara pokazującego stoper z ms. potem robimy zdjęcie krótkim czasem naświetlania i patrzymy
Sprzedawca w sklepie raczej prędzej pozwoli podpiąć konsolę aniżeli kompa i przytaszczonego CRTka.
A sam w sobie sposób jest o tyle problematyczny, że "pod jedno źródło" to nie jest trywialna sprawa (karty graficzne inaczej mogą wystawiać obraz na różnych interfejsach, więc aby to zniwelować tak naprawdę trzeba by użyć splittera; testowanie LCD po DSUB może być bez sensu, a DVI w CRT to egzotyka).

100
Starsze części / Odp: Street Figter 3: 3rd Strike
« dnia: Czerwiec 08, 2011, 06:09:55  »
Akuma jest w bardzo niepasującej pozie. Co on, jezioro łabędzie odstawia?
Czep się pan tramwaja:

101
Starsze części / Odp: Street Figter 3: 3rd Strike
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 23:52:48  »
Tylko d-: W zasadzie jedynie Ken lekko mi nie pasuje, reszta fajna.

102
Hardware / Odp: Jaki TV?
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 18:33:41  »
Moim zdaniem nie warto zwracać uwagi na markę - liczy się model. A najlepsze, że czasem liczy się nawet seria danego modelu (pamiętam, że jakiś producent monitorów stosował jedne matryce w pierwszych dwóch seriach jakiegoś modelu, a w późniejszych inne; myślę, że z TV może być podobnie).
Teoretycznie można sobie przetestować inputa laga w trybie kalibracji Guitar Hero, ale nie wiem na ile może być to miarodajne (no i wymaga sporo zachodu jednak).

103
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 17:30:29  »
Suck it up and get used to it. Ja od samego początku SF4 mam problemy z ogarnianiem jaki pocisk leci na niektórych planszach (chyba tylko drive-in i cruise ship).

104
MK ogólnie / Odp: MK1/2/3 a Polska.
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 15:18:58  »
O ile faktycznie blackbeat pozwala odróżnić fake combo od normalnego, o tyle już ze stunem jest ciężej, bo musiałbyś liczyć klatki i brać pod uwagę teoretyczny minimalny czas na "wytechowanie" stuna i o ile może nawet dałoby się to przeprowadzić, to jednak już sam burst wystarcza aby sfalsyfikować tezę o tym jakoby combo było gwarantowane. Choć oczywiście będą i takie systemy, w których combo jest gwarantowane, to jednak w niektórych tylko bywa. Zresztą być może CheeseOfTheDay miał na myśli coś jeszcze innego.

105
MK ogólnie / Odp: MK1/2/3 a Polska.
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 14:43:18  »
combo nie musi być gwarantowane, juggle jest gwarantowane, każdy juggle jest combosem, nie każdy combos jest jugglem, więc tak, można pisać to oddzielnie


Combo to seria następujących po sobie ataków charakteryzująca się tym, że jeśli pierwszy trafi to reszta jest gwarantowana.

Czyli wszystko co można brejkować w MK9 nie jest kombem?

Breakować możesz tylko jak masz na to pasek. MK częściowo łamie zasadę, o której pisałem. Ale gdybyśmy przyjęli to, o czym pisał Cheese (tzn. że tylko juggle to combo) okazałoby się że żadnych combo w tej grze nie ma poza trafieniem przeciwnika dwa razy w powietrzu projectilem.
On nie pisał, że każdy tylko juggle to combo, za to Ty pisałeś, że combo jest gwarantowane. I nie tylko MK9 łamie tę "zasadę" - mechanika bursta jest obecna w wielu innych grach. Do tego dochodzą jeszcze "czerwone" i "niebieskie" combo w BB (czy tam czarne w GG), combo po stunie w SF i pewnie jeszcze parę innych rzeczy, których nie ogarniam.

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 19