Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Scorpio

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6
61
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 30, 2010, 14:07:25  »
Jednak czas ma coś do tego ... ja ogrywam w mordobicia od czasów Mortal Kombat 2. Godzinami i dniami grałem Tekken, VF, SC, SF serie, do tego Dragon Ball, etc. to wchodzą w krew pewne podejścia podczas grania.

I nigdy nie miałem takiego odbicia od ściany jak teraz. Wiedziałem, że gra jest skillowa, ale nie wiedziałem że aż tak ;) Przy czym, jak wspominałem, głównie odbija poziom graczy, którzy chyba od czasu premiery grają ... SF4 premiery.

Koniec stresowania. Idę na ściankę się powspinać w realu :P

62
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 30, 2010, 13:00:26  »
Nic, ale w SFIII grałem z nią dłuższy czas. Nie mniej wiem kiedy jaki cios idzie i jak wygląda u niej, co nie pomogło za wiele. Ot, stałem, skakałem, ciosowałem i dostawałem w pierdy tak czy tak ;)

Jak mówię, nie ma casualów online w SSF4, sam beton. Casuale się zniechęcają. Sporo ich rozumiem. Bo np. nie rozumiem czemu match-making nie ustawia zawodników pod względem także takich rzeczy jak czas spędzony w grze czy trofea, co by pewnie sprawiedliwiej przeciwników ustawiało.
Jakoś opcja "ograj wszystkimi zawodnikami treningi i arcade by w ogóle myśleć o online" jest ... no, betonowa  :)

By nie było: jestem casual i nie przeszkadza mi to.  :-

Adnotacja: nie mam nic przeciw betonom! Sam jestem betonem np. DMC3 czy NGS2 czy FF12. I fajnie mi z tym. Tyle, że w tamte gry da się grać będąc casualem. W tą NIE  :'(

63
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 29, 2010, 23:56:50  »
Di ... ... ... kurde, znam i pamiętam Twe filmy z Soula ... masz ogranie w mordobiciach takie, że nawet jak pierwszy raz ruszysz SFIV i tak mi wkopiesz :P Nie podnoś na duchu i nadziei  nie dawaj :P Jak nie ma nadziei, nie ma rozczarowań :)

A sobą się brzydzę, bo żeruję zdobywanie BP i PP na n00bach kompletnych. Bo albo oni, albo beton i liczenie na szczęście albo błąd do wykorzystania na UT ... inaczej stypa ... :/

64
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 29, 2010, 23:48:51  »
Ha ha ha  :D
Mam Tekken DR - jest podobnie  8)

Prawda taka: albo po sieci gra już tylko beton SF, albo ja mam pecha, że trafiam tylko na niego. Dziś na kilkadziesiąt walk wygrałem 1 (słownie 1). A to i tak dlatego, że gość nie wiedział jak na UT i SC Akumy zareagować. A tak to przykładowo trafiłem dziś na Ibuki, której zdołałem zadać na całą walkę 1 (słownie 1) cios na blok.

Tylko cierpliwość pozwala grać dalej. A cierpliwość robiona na Master Ninja w Ninja Gaidenach i DMD! w serii DMC ... ... ... i najważniejsze: Virtua yeeeeany Fighter 4 Evo.

Teraz mam zamiar zabrać się, jak wyjdzie, za nowe MK. I, broń Cie Panie, nie grać online! Beton mordobić jest twardszy od skały ... a ja tam jROGowiec i slasherowiec w gruncie jestem :P

65
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 29, 2010, 20:30:04  »
W sumie to nie wiem gdzie to najlepiej wylać, chyba tutaj  ::) Ja wiem, że 2 tygodnie posiadania gry to mało, ale tak dla odmiany chciałbym kiedyś w online wygrać. Tak, słyszałem, że to możliwe :D Z tego co widzę, to na sieci nie ma niedzielnych graczy, tylko każdy potrafi cancel FA into dash, srash i gigacombo :P

Co, za jakieś 3-4 miechy może zacznę już wygrywać? Bo czuję się dziwnie, mając ograne przez lat parę SFA3 i nagle dostając bęcki od każdego.

66
Ultra Street Fighter IV / Odp: Najlepszy Ultimate!
« dnia: Lipiec 28, 2010, 21:13:42  »
Może powinienem dodać jeszcze "dlaczego", bo takie suche pusty smucą  :(

67
Ultra Street Fighter IV / Najlepszy Ultimate!
« dnia: Lipiec 28, 2010, 20:20:12  »
Prosta sprawa: jaki Ultimate najbardziej lubicie oglądać, jakim się sycić, zadawać, dostawać ... jednym słowem, ten najlepszy i najbardziej sycący! Bo przecież nie gra się tylko po to, by kolejnego oponenta sklepać. Jakby tak było, to przy VF2 człek by siedział ;)

Moim jest, od SFA3, Wrath of the Raging Demon by Akuma. Jest jakaś taka chłodna moc, gdy w milczeniu podjeżdża do oponenta, z tym cieniem ciągnącym się za nim. Potem ŁAPS, ekran znika, setka (no, 27) rozbłysków i ... done. Poza na plecy i ...  :P Piękne. A gdy jeszcze zadane na koniec rundy i towarzyszą ostatniemu ujęciu błyski zakończenia to już pełnia szczęścia  :P

Drugi Ultimate ma jeden warunek: do TV podłączone głośniczki z subwooferem. Nowe TV LCD są tak płaskie, że nie ma bata, dźwięk też płaski i nie nosi kompletnie żadnej mocy. A tu potrzeba tego basu!! Shin Shoryuuken by Gouken. Potężna sylwetka połączona z niesamowitym dźwiękiem, jaki pojawia się przy ciosie w szczękę wybija w kosmos. Po prostu słyszę gruchot kolejnych zębów, które poddają się pod siłą owego zagrania, i pękają w drobny maczek. Oj tak, potęga Goukena pięknie się ujawnia w tym jednym ciosie.

Dla uściślenia: ja w swym pokoju gram na T3100 Creative podpiętymi ... co wygląda tak. Jak widać, skromnie, ale radę daje i na dźwięk nie narzekam :)

68
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 28, 2010, 19:10:19  »
I może jakieś pole koło profilu, gdzie można wprowadzić taką, w sumie cholernie ważną, daną: gram padem/arcadem?
Dobry pomysł :) Już się robi!
I od razu lepiej :) Przy okazji, pozdro Di :D

69
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 28, 2010, 18:02:54  »
Pytanie do pro-playerów (tylko bez fałszywej skromności teraz, że "Daigo to jest pro" :P): gracie Arcade Stick czy padem i jak wielce ułatwia triale gałeczka?

I może jakieś pole koło profilu, gdzie można wprowadzić taką, w sumie cholernie ważną, daną: gram padem/arcadem?

70
Akuma / Odp: Akuma
« dnia: Lipiec 28, 2010, 11:45:25  »


Ogólnie U1 lepsze do karania ("kulke Blanki" mogłeś zablokować i odpalić od razu U1 i by siadło na stracie).

Zgadza się ... ale satysfakcja z założenia U1 na lecącego Blankę i zakończenia dzięki temu walki - bezcenne. Bo U1 po bloku, jak widzę jest w sumie standardem  :D

71
Akuma / Odp: Akuma
« dnia: Lipiec 28, 2010, 00:06:17  »
Ostatnio przesiadłem się z U2 na U1. Jakoś tak pewniej wchodzi ... plus łatwiej wykonać. No i w więcej sytuacji w czasie walk, że można wykorzystać jest chyba do U1, nie U2 ... przynajmniej u mnie na razie częściej U1 wchodzi ;)

Choć U2 cenię za to, że raz trafiłem nim Blankę, gdy robił na mnie ten znienawidzony cios, gdy leci do przodu i obraca się w powietrzu :P

To może pytanie do braci AKumowców: preferujecie U2 czy U1? :)

72
Ultra Street Fighter IV / Odp: [SSF4] Online - namiary, ustawki etc.
« dnia: Lipiec 27, 2010, 22:00:50  »
Widzę, że większość osób gra na PS3 (znów, na padzie od Xa w to grać ... brrrrrrrrrr)

PSN ID: Scorpic_PL
Poziom: noga stołowa, pachołek do bicia i na razie nie jest mi z tym źle: znam swe ograniczenia
Postać: Akuma (co, jak widzę, często ostatnio ... ale co poradzić, ze pd SFA3 go lubię)

73
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 27, 2010, 21:57:59  »
Miło jednak przeczytać, że to nie chodzi o to, że taka jestem noga, że nawet z Sagatem łatwiej mi idzie niż z tym zielonym gnojem, co na niezłej imprezie matka go spłodzić musiała (cóż, w trakcie walk czasem bardziej bezpośrednio Blankę nazywam), tylko że ogółem ciężko z nim boje toczyć  ::)

74
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 25, 2010, 17:24:29  »
Ha, faktycznie jest :) Dzięki :)

75
Ultra Street Fighter IV / Odp: DLC - nowe postacie, stroje, areny itp
« dnia: Lipiec 25, 2010, 13:30:17  »
O ile się nie mylę, to Capcom wydał oświadczenie, że Super Street Fighter IV jest ostatnim krokiem pt. "rozbudowana ta sama gra z tym samym numerem". Czyli nowe postacie albo w mini-packach płatnych DLC (bardziej pewne), albo przygotowują już nową część (co patrząc na przerwy między SF2, SF3 i SF4 jest mało prawdopodobne). Ostatnia możliwość, jak dla mnie najbardziej prawdopodobna: brak nowych postaci, bo to plotki tylko :)

A DLC ograniczy się do nowych treningów, znaczków, tytułów, strojów i innych popierdółek, które i tak się sprzedadzą. A powstaną o wiele mniejszym nakładem sił (np. nie trzeba będzie rozwiązywać kwestii Network: kto ma, a kto nie ma danych postaci przy dobieraniu e Endless Battle czy Team Battle ...).

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6