Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - bsurma

Strony: 1 2 3 [4] 5
46
Jin Kazama / Odp: Jin - combo videos
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 22:28:42  »

47
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - Lista życzeń
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 22:04:08  »
W zupełności się zgadzam. :)

Ale jednak i tak prawdziwa siła Jina nie kryje się w juggle'ach. Nie rozumiem, dlaczego go tak na siłę chcecie buffnąć w tym akurat zakresie. :S

d/f+1,4, które jest rewelacją... b+2,1 jest podobnej klasy co poprzednio wymienione, f+4 świetny zasięg, 1,2,3_1,2,4 mix-upy i do tego jeszcze niezłe ciśnienie daje na przykład f+3~3 czy f,f+4. No i pokes jeszcze trochę, typu 2,1 czy d+4. Grę na polu Jin ma wyśmienitą i ja bym poszedł w tym kierunku, żeby stał się postacią swego rodzaju unikalną. Większość top-tierów ma mocne juggle, ale dlaczego Jin musi mieć? :}

Może trochę pochopnie to wszystko wymyśliłem, ale chciałbym zmusić do myślenia, bo mym zdaniem Jinowi wystarczy dobry low, coś innego prócz d/b+4 czy CD+4.

w sumie to jest jeszcze jeden przydatny low d+2 ;) a no i prawie nikt nie blokuje w PL 1,d+3 ;]

Nie blokują 1,d+3, bo to wygląda tak niemiłosiernie niewinnie, że większość orientuje się dopiero po fakcie :p

48
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 22:01:27  »
Pitrex - a w SF masz Ultre, a w tekkenie nie, ha! No przeciez skoro wiesz, ze mozesz wylapac b+1 na poczatku rundy, to po co to lapiesz, nie kumam : p.

Ultry nigdy nie ma na początku rundy ;) a po za tym przeciez nie mowie ze wylapuje tylko  ze Tekken jest jaki jest.....ale nie ważne już bo widzę że albo ludzie nie czytają tego co piszę albo jestem cymbałem do kwadratu ale nvm.

Ultry nie ma na początku, ale zawsze może być na końcu... :P Wystąpienie czasowe ultra combo, juggle'a czy jakiegokolwiek gamebreakera dla mnie nie ma znaczenia, bo większość jednakowo przechyla szalę zwycięstwa na jedną czy drugą stronę.

Just my two cents.

49
Film, muzyka, książka / Odp: Jakiej muzyki słuchacie na co dzień?
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:43:17  »
Ja lubię praktycznie wszystko, co dla mnie jest tolerancyjne. Dobra, to było zbyt ogólnikowe :S Może, to czego słucham najczęściej...

Dobry punk to jest to co chyba kocham najbardziej. Ach, to mówienie przez nos 90% wokalistów... :p

Oprócz tego, to lubię posłuchać muzyki elektronicznej wszelkiego rodzaju. Electro, House, Dubstep, Dn'B, cokolwiek. W miarę mnie to kręci.

Lubię też sporą dawkę AltRocka jeżeli koncept i muzyka są przemyślane. Szczególnie kocham brytyjskie zespoły <3 Kasabian, Muse, Radiohead, Arctic Monkeys (chociaż to ostatnie to nieszczególnie lol)... wszystkich ich po prostu uwielbiam.

Nie gardzę też innymi gatunkami. Jeżeli ktoś mi coś zaproponuje i mi się to spodoba, to w mig chcę więcej :}

Oprócz tych genre, które wymieniłem, to zostają mi jeszcze takie zespoły jak System of a Down (dla mnie geniusz głosu Serja Tankiana = niemożliwość) czy nawet, przypuśćmy, zespoły z wokalistkami. Tak, jestem dziwny. :E Mówcie, co chcecie, ale ja stoję murem za pop-punkowym Paramore, Metric, czy The Cardigans.

To tyle, jeśli o mnie chodzi. :)

50
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - Lista życzeń
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:31:00  »
W zupełności się zgadzam. :)

Ale jednak i tak prawdziwa siła Jina nie kryje się w juggle'ach. Nie rozumiem, dlaczego go tak na siłę chcecie buffnąć w tym akurat zakresie. :S

d/f+1,4, które jest rewelacją... b+2,1 jest podobnej klasy co poprzednio wymienione, f+4 świetny zasięg, 1,2,3_1,2,4 mix-upy i do tego jeszcze niezłe ciśnienie daje na przykład f+3~3 czy f,f+4. No i pokes jeszcze trochę, typu 2,1 czy d+4. Grę na polu Jin ma wyśmienitą i ja bym poszedł w tym kierunku, żeby stał się postacią swego rodzaju unikalną. Większość top-tierów ma mocne juggle, ale dlaczego Jin musi mieć? :}

Może trochę pochopnie to wszystko wymyśliłem, ale chciałbym zmusić do myślenia, bo mym zdaniem Jinowi wystarczy dobry low, coś innego prócz d/b+4 czy CD+4.

51
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:17:02  »
Ech... Może niepotrzebnie podnosiłem głos, bo od razu wybuchła z tego dyskusja o nie wiadomo co... Mogłem się przez chwilę zamknąć :/

Miałem po prostu tylko cichą nadzieję, że Namco da szansę new-comerom, przez to mógłby się zwiększyć popyt na grę...

Ale nieważne, bo teraz potoczył się spór taki, że głowa boli. :(

Możecie zapomnieć o moim pierwszym poście i zacząć od nowa normalną dyskusję.

52
Tekken x Street Fighter / Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:36:54  »
Szczerze, to wolałbym projectiles w stylu czegoś, co będzie pomagało utrzymać dystans od przeciwnika, tak jak Harada wspomniał. Skoro w SF daje to rezultaty, to dlaczego nie w TxSF? :)

Oczywiście same fireball'e musiałyby być ostro przerobione stricte technicznie, gdyż szybkość jest w większości przypadków za mała, a damage jak w wersjach EX zdecydowanie nie wchodzi w grę. :|

53
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:30:33  »
Szanuję twoją odpowiedź, HiKrush, lecz zauważ, że nawet w manualu wersji płytowej SSF4: AE są pokazane nawet bardziej wypasione rzeczy (na przykład jak wykonać EX Focus Attack), więc dlaczego nie w Tekkenach?

To i tak jest tylko sugestia, i jest możliwość, że to nigdy się nie pojawi.

54
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - Lista życzeń
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 19:26:29  »
Jak duża liczba ludzi z TZ, chciałbym żeby każda postać nie odróżniała się od innej tylko ciosami. Różne animacje biegu, backdashów, praktycznie wszystkiego. Nie jest to sprawa, o którą mógłbym się zabić, ale byłaby to dla mnie fajna zmiana. :)

Z przyjemnością powitałbym ponownie albo Tekken Bowl, albo Tekken Ball, bo w obie się wyczapiście grało. :P

Może jakieś ćwiczenia na ogólne umiejętności manualne, coś w stylu Test Your Might z MK9...

Tak to jestem ogólnie zadowolony ze zmian, jakie naszły w TTT2. Trochę za dużo rozgardiaszu, jak na mój gust, ale TTT2 to TTT2 i trzeba się chociaż cieszyć, że Namco się nad nami ulitowało i zrobiło w końcu wyczekiwanego sequela :D

Ale dajcie Jinowi jeszcze jakiegoś lowa... :<

55
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:57:46  »
Ale tu nie chodzi o uproszczenia manualne i robienie tytułu bardziej noob friendly tylko np. o takie informacje które trafiają do sieci po czasie vide taka Frame Data. Do T6 wyszła dopiero po paru miechach, co prawda była wsześniej jakaś Japońska, ale niestety miała błędy... Dzięki czemuś takiemu można by poprawnie ogarniać system od pierwszych chwil z tytułem i grać przez to bardziej poprawnie, a tak trzeba było samemu sprawdzać wszystkie myki gdzie ten czas można by przeznaczyć na Vs'a :)

Samo odkrywanie nowych możliwości w gameplayu jak movement, spacing i setupy to oczywiście sprawia najwięcej radochy samemu, ale nie o tym mowa.

Haha, tak, o to mi właśnie chodziło. Co prawda, EWGFem jako f+2 bym nie pogardził. xD Ale nie będę robił z siebie scruba. :p

56
Tekken 6 / BR / Odp: Trenowanie refleksu
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:36:11  »
Znalazłem grę w niezłej oprawie graficznej, która na szybko trenuje refleks. Musisz zastrzelić 5 owiec które wylecą ze stada środkami usypiającymi jak najszybciej jak tylko się da. Gra liczy ci wszystkie 5 wyników razem i liczy średnią arytmetyczną. Za kliknięcie pistolecika w złym momencie są 3 sekundy kary dla tych w gorącej wodzie kąpanych :p

Można się przy tym troszkę pobawić. Nie jest to może tak skuteczne jak trenowanie poprzez normalne walki, ale fajny koncept. :)

Link na przykład tu: http://www.maniacworld.com/Test_your_reflexes.htm

57
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 18:24:10  »
Jak uważasz, ale opanować grę w średnio zaawansowanym stopniu to już nie jest taka prosta sprawa... Trochę tak jak z jazdą samochodem, może złe porównanie... D:

Bo na przykład o tym, czy dany ruch ma jakieśtam specjalne właściwości już nie ma informacji w command list.

Nie mówię, że teraz jest źle, bo i tak practice mode daje wystarczająco dużo możliwości do szlifu skilla, ale brakuje czegoś, co dałoby możliwość typowemu newbie szybkiego wskoczenia do gry bardziej wyrafinowanej. Bez urazy :)


58
Ultra Street Fighter IV / Odp: Dlaczego gram w SF
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:55:53  »
1. Ogólnie gdy nabrałem obycia jeśli chodzi o bijatyki, to po Tekkenie najbardziej zaintrygowany byłem SSF4. :)
2. Jest bądź co bądź wymagającą grą, jeśli chcesz coś osiągnąć.
3. Przemyślany system walki.
4. Zbalansowane postacie...
5. Bo każdy praktycznie o niej słyszał. :P

59
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 02, 2011, 16:48:40  »
Wystarczą dobre chęci i można się nauczyć wszystkiego, od BDC po elektryka. Moje skromne zdanie. :)

Chociaż i tak uważam że Namco powinno się wziąć za porządny tutorial, bo bez pomocy internetu dla totalnego nowicjusza to czarna magia :/

60
Jin Kazama / Odp: Jin Kazama - combos ;P
« dnia: Wrzesień 01, 2011, 20:40:08  »
Dzięki za propozycje, HiKrush. Takie proste, a bym na to nigdy nie wpadł... Kurka :|

Na TZ rzeczywiście można znaleźć wszystko o Jinie. Najbardziej schludne podforum postaci, jakie widziałem. Gdybym nie zasięgnął pomocy tam, to mój poziom gry byłby o wiele gorszy niż jest teraz, czyli innym słowem grałbym szit. lol

Strony: 1 2 3 [4] 5