Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - MoonSpell

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36
391
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 21, 2011, 14:56:35  »
@Onizuka

Dobre spary ostatnio byly. Ten wasz Team ScorpioSubi jest mega mocny!
Dzieki za mecze i mam nadzieje, ze jeszcze powalczymy!

392
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 21, 2011, 03:03:51  »
Onizuka/sankiatak

Po naszym ostatnim sparingu za ktory dziekuje, uznaje za udany. Rozlaczyli mi neta w Upc i teraz czekam piszac z tela <poplakuje>
A co do samych matchy to petarda ten wasz team ScorpioSubi.

393
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 19, 2011, 01:23:43  »
Super, to juz sobie to wyjasnilismy - ty powiedzles swoje a ja swoje i niech tak zostanie. Ja tu juz nie chce wiecej pisac na ten temat bo mnie Hiryu zninczuje i da bana 5-dniowego :D




394
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 18, 2011, 22:30:20  »
Sir yes, Sir!

395
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 18, 2011, 22:07:29  »
Problem UMK3 jest taki ze z jest do grania gra prosta a do maestrowania trudna. I tu lezy pies pogrzebany.
Uwazam ze nie ma sensu bawic sie w maestrowanie gier tak starych.

Wolf nie jest tak do konca jak mowisz i pomimo ze dzis graja na wyzszym poziomie niz wtedy, nie zmienia faktu ze poziom wcale nie skoczył o jakas niebotyczna wartosc. Runjaby nie jest wynalazkiem kaillery to ze dzis kazdy o tym wie a wtedy wiedziała garstka nie zmianie faktu ze ta garstka miała poziom. Mysle ze za długo z Adeptem siedzisz. A teraz sam sobie odpowiedz na pytanie jaki on ma poziom i czy ktos kto ma taki powinien głos zabierac i jeszcze w ojca kombatantow sie bawic?

Spam jest zwiazany tylko z mniejsza karalnoscia. Poza tym teleporty w MK9 a UMK3 to nie sa te same bo tamte sa fullkaralne i duzo łatwiej ich unikac. Co do szybkosc UMK3 jest naprawde do dzis porazajaca najlepszym przykładem ze tylko GG jest szybsze i tylko to powoduje ze ta gra jeszcze sie trzyma. Mysle ze gdyby combostartery miał zdjeta blokade na goround only to by ta gra zyła dłuzej ale pewnie max bajzel byłby :)

trudno tez wyczajnie buga nazywac przejsciem na competitive poziom
na pewno swiadczy to o znajomosic systemu i jego wad i zalet ale nie ma to nic wspolnego z competitive play


a tutaj przykład tego ze kadza gre mozna dostatecznie długo katujac rozbic na atomy i mortal nie jets tutaj wyjatkiem
http://www.youtube.com/watch?v=txd8yBb53GI

Widzisz dla ciebie gra jest trudna do masterowania i jest pies pogrzebany. A masa ludzi ja masterowala i w nia gra. Prosty przyklad - do dzis wchodzisz na serwery kaillery i widzisz od hambuksow po ruskow w Kombat Grounds siedza i graja. Mi to pasi, tak samo jak jest w SSF2T gdzie zasadzenie komba z powietrza z zbufforowanym superem wymaga timingu i precyzji a samo wykonanie jest przytlaczajace i 1/10 cos takiego zrobi.

Kolejna sprawa. Ranjaby byly w latach 90, ale nie bylo to wszystko tak rozwiniete jak po latach 2003 (kaillera)
Chlopie co do poziomu to tutaj bym sie z toba klucil, bo jednak z tego co ja widzalem a gralem wtedy w MK a to co jest teraz to jest jednak kosmiczna roznica.

Adept - znajomy z forum ktory ze mna i z Vertem trenowal. Chlopak poziom ma sredni jesli chodzi o gameplay. To nie jest tak, ze on jest jakis PRO i uczy ludzi grac. Nigdy sie tak nie zachowywal. Jedynie tylko pisal i mowil o Polskiej scenie MK i o ludziach ktorzy dalej cos robia w tym kierunku. (swoja droga to nie powinienes czlowieka w to mieszac)

Prawda jest taka, ze wszyscy podobnie gralismy w tamtych czasach. Tak jak mowisz, nie bylo wskazowek YT etc.
Zabawa dla wiele zaczela sie wlasnie po 2xxx roku i nie wydaje mi sie, ze jest w tym cos zlego. Ja w mortala to pamietam Arcade przechodzilem Jump+kick, hak, wslizg etc. Dzis gram inaczej, dzieki Vertowi i paro osobowej Radzieckiej ekipie fanow ktora gdzies tam tlucze sie dalej na serwerach. A co do samego tematu poziomu wtedy i dzis to ja sie do tego odnioslem - nikt inny.

Idziemy dalej - SPAM

W MK9 niestety nie jest to tylko problem teleportow, ale tez naduzywania prodzektli. Z dsdhem zanim dojdziesz do Nooba to napi****li Ci chipa, lykniesz klona i jak juz wkoncu sie zblizysz to on ma 50% paska. (jeden z przykladow)

Szybkosc UMK3

"szybkosc UMK3 jest naprawde do dzis porazajaca..." Seriously, thats it?

Mortal Kombat

kowal, wszystko mozna masterowac, nawet k**wa zakladanie skarpetek jedna reka. Pytanie tylko, czy ktos to bedzie robil chociaz przez nastepne 2 lata???

Bottom line
Ty Kowal widzisz rzeczy przez swoj skrystalizowany pryzmat. And thats okey, kazdy ma prawo do swojego zdania. Zawsze mowie "jeden lubi zapach miodu, a drugi jak mu skarpety smierdza" Ty kazdemy zarekomendujesz GG. Ja zarekomenduje UMK3. A Bronek poleci Gieroya 0.5l za 14zl z Lidla i tak to bedzie wygladalo i tyle.



396
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 18, 2011, 20:10:23  »
Alez nie, dobry czlowieku ja tutaj nie zdzieram z ciebie zadnego szacunku. We cool bro ;]

Wiesz ja tez gralem duzo w stare mortale w latach 90 i jak i wielu z nas, ale wtedy to czlowiek gral ze tak to ujme "prymitywnie" No i niestety na podstawie tego to tak naprawde gowno wszyscy widzelismy. Jak ktos robil fatala to byl Dzolero. Competitive gameplay dopiero sie zaczol jak swiat ujzal kaillere w 2003/2004. W tedy tak naprawde mozna bylo poznac gre inside out.

Mortale 1/UMK3 = oldschool.
Dynamicznosc - faktycznie 1 i II nie sa tak szybkie aczkolwiek nie jeden Pro by powiedzal, ze 1 na poziomie Competitive jest dynamiczna, ale tutaj niestety wydaje mi sie, ze UMK3 i RUN button sprawia, ze gra jest duzo szybsza. A co za tym idzie jak mozna podpatrzec jest mniejszy spam. W UMK3 jest wieksze cisnienie poniewaz w wiekszosci starc jest pressing (runjaby)

Kazda z czesci byla aktualizowana (revisions) roznily sie dosc drastycznie.
A co ciosow EX, brejkerow i X-rayow no tak, no to jest ten nowy element ktory zawital. Bez tego mielibysmy klasyke w oprawie 2.5D.

A co do mojego przykladu...
Przyklad jest dobry jako, ze ani taki mlody czlowiek majacy na koncie kilka piw ani czlowiek ktory gral w Mortale w latach 90 nie moze powiedziec czegos co by sie pokrywalo z faktem. Poprostu brak wiedzy/ogrania w tym przypadku.

Ja w latach 99-2004 gralem w Tekkena zatrzymujac sie na 4. Po mimo, ze mase czasu i kasy spedzilem grajac to naprawde patrzac pryzmatem dzsiejszych czasow gdzie jest Tekkenzaimbatsu, YT etc to gralem niezle, ale nie znalem gry na tyle dobrze abym dzis mogl mowic ze gra jest "kiczem" czy jest tam chujowa.
W srodowisku Pro Tekkenowcow odpowiedz zapewne by sie duzo nie roznila.

397
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 18, 2011, 16:32:00  »
@Drantzell:

Wiesz oco chodzi? przekaze to najprosciej jak potrafie: na prosty rozum - zeby sie wypowiadac na jaki kolwiek temat to trzeba miec pojecie a czytajac taki komentarz automatycznie sie generuje image mlodego czlowieka ktory wypil drugie piwo w swoim zyciu i mowi wsrod pijakow, ze browary to kiepska opcja.

MK9 pomimo dobrej grafiki i kilku addon'ow to dalej jest prosty, a dlaczego? Go takie bylo zalozenie. Zeby dac fanom stary browar z lekko modyfikowana receptura tak aby kazdy mogl czerpac z niego przyjemnosc w nowej ladnej butelce.

398
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Lipiec 18, 2011, 15:56:47  »
GG 11145206

Postacie: Kabal (main 6/10), Smoke (cos tam ugram) Kitana (Spam 7/10)

399
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 17, 2011, 13:41:37  »
Wombat, naprawde temu czlowiekowi nie ma co tlumaczyc...wyobraznia go ponosi (MK9 zrobil swoje) to dosc czesty syndrom u "Mortalowcow" ery MK2011. Tak, ze ja juz wiecej pisac nie bede i tobie radze to samo :)

400
Mortal Kombat 9 / Odp: Money Match MK - Wombat vs oskar
« dnia: Lipiec 17, 2011, 13:12:44  »
Grubo grubo, nie zostaje nic jak jeszcze zaczac robic zaklady :D


401
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 15, 2011, 23:25:01  »
Gdyby bylo tak jak mowisz to do dzis wszyscy by tluki pozostale czesci Mortala (mowa o 3D) ale tak nie jest i to nie bez powodu.
Ja wiem Kowal jakie ty masz do tego podejscie i zdanie na temat. Nikt i nic Cie do tego nie przekona i zawsze bedziesz mial swoje racje. Fakt jest taki, ze ludzi grali i grac beda dla tego, ze MKII/UMK3 byly dobrymi grami i malo gier z przed 15 lat mia taki popyt i taki poziom gry jak ta seria.

EDIT:
Zobaczymy jak wyjdzie kolekcja na PS3, Nie zdziwie sie jak seria znowu odzyje - o ile bedzie dobry online play.

402
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 15, 2011, 23:11:07  »
No jasne, jasne tylko taka mala korekta: nie ja zaczolem offtop.

403
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat kiedyś i dziś
« dnia: Lipiec 15, 2011, 22:41:35  »
UUh, ja tematu nie zakladalem, ale widze tutaj interwencja DI pozytywwna ;]
Tak, ze tych Mortalowcow co po 3 miesiacach gry w MK 2011 nosi bujna wyobraznia jakie to MIDWAY popierdolki tworzyl zapraszamy do tego tego tematu ;] Aha i jesli mam sie wypowiadac na jakis temat to moj zakres wiedzy i doswiadczenia zamyka sie na MKT.

404
Offtopic / Odp: Achievement Unlocked - Great Pussy
« dnia: Lipiec 15, 2011, 21:16:08  »
LooooooooooooooooooL  "top kolesiami z leaderboard" a od kiedy Co kolesie sa T O P !
Normalnie beka ;]


405
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Lipiec 15, 2011, 20:03:10  »
Dobrze powiedzales - pewne sytuacje :D akceptuje sytuacje gdzie sa ciosy normalne, ale nie enhanced!

Strony: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36