Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19
31
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 19, 2012, 22:24:08  »
Wyrywanie z rzutu.

32
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 19, 2012, 19:42:04  »
Tylko nie plinkuj HK+LP, a double tap to bym sobie darował. Podejrzewam, że aby załapał input musisz mieć minimum jedną klatkę przerwy (uderzyć w f1, puścić w f2 i uderzyć w f3), co samo w sobie obsysa tragicznie, bo jak zaczniesz się zbliżać do dokładnego tajmowania to przestanie Ci wychodzić. Załóżmy, że w f0 musisz zrobić input i umiesz dokładnie bardzo szybko zrobić to co napisałem wczesniej czyli będzie Ci wychodzić jak trafisz pierwszy input w f0 oraz w f-2 (żeby w f-1 mieć przerwę, a w f0 trafić drugie uderzenie). Jak trafisz w f-1, co jest bardziej dokładnym tajmingiem niż f-2, to guzik z tego wyjdzie.

Assist gems psują grę, szczególnie te lepsze (obniżają ponoć koszt autotecha i autobloku).

Na wyrwanie się z przewidzianego rzutu jest teoretycznie 12 klatek - 7 klatek startupu rzutu oraz 5 klatek po "uruchomieniu" go. Nie wiem na ile klatek wciśnięcie LK+LP blokuje możliwość techowania.

33
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 17, 2012, 09:10:02  »
Ale przeca ostatnio SSF4 kosztował chyba właśnie 40$ i były to same postaci (zakładam, że w obecnej sytuacji rebalancing będzie za darmo).

A no i żeby było jasne: niestety nie mam na tyle czasu aby samemu przepisywać frame data do google docsów. Wynalazłem to na forum SRK.

34
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 16, 2012, 21:39:13  »
W takim SF4 nie było ograniczenia i sto kilkadziesiąt Desk chyba wyciągnął.

Dźwięk psuje się przy negocjowaniu i uzgadnianiu stanu gry. W SF4 było tak, że rzeczy działy się u obu graczy synchronicznie, przez co gra musiała dostosowywać opóźnienie wejścia do opóźnienia między konsolami. W SFxT rzeczy dzieją się asynchronicznie (u każdej ze stron niezależnie) i przy każdej komunikacji jest sprawdzane czy stan gry jest spójny, a jeżeli nie jest to któraś wersja jest wycofywana (spekuluję, że jeżeli oba inputy powodujące niespójność zostały wykonane w tym samym momencie to wycofywane są oba). Ten mechanizm właśnie wpływa niekorzystnie na dźwięki.

Legenda do qcfów jest tu http://wiki.shoryuken.com/Street_Fighter_X_Tekken/Controls_and_Terminology/Controls a tu jest wytłumaczone jak czytać frame data http://www.eventhubs.com/guides/2009/feb/17/how-read-frame-data-street-fighter-4/

36
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 15, 2012, 23:19:58  »
Japońska tier lista:
S Ken Ryu Raven
AAA Rufus, Akuma, Rolento, Juri, Guile, Chun Li
AA Poison, Kazuya, Sagat, Law, Claw, Gief, Dictator, Hwoarang, Ogre, Abel, Lilli, Heihachi, Julia, Cammy, Dhalsim, Hugo, Ibuki
B Asuka, Boxer, Bob, Jin, King, Kuma, Marduk, Nina, Xaioyu
C Paul
D Yoshi

źródło: trzeci komentarz http://shoryuken.com/2012/03/15/street-fighter-x-tekken-the-online-warrior-episode-3-–-tier-list-surprise/

37
Rozgrywki online / Odp: Turniej online Street Fighter X Tekken
« dnia: Marzec 15, 2012, 18:03:28  »
2/10? To akurat zawyżona ocena mojego skilla w tej grze i w tym względzie mogę zrozumieć, że nie warto sie turniejowo spinać.

38
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 14, 2012, 11:48:27  »
Eee szostak, pisalem Ci, ze dla mnie dzwiek jest rownie wazny co obraz i ich rozjazd dyskwalifikuje taka gre - dla MNIE.

Dlatego ew. to Ty nie miałeś prawa kupić tej gry bez sprawdzenia.

I OK, moge przymknac oko na pewne niedociagniecia, ale powtarzam - dzwiek to podstawa.

Ja rozumiem, że tak być może. Dla mnie to nie jest dealbreaker, po prostu nie będę używał dźwięku do tajmowania czegokolwiek. Zresztą poleganie na dźwięku może ugryźć w przypadku turniejów, gdzie czasem może się zdarzyć, że dźwięku nie będzie słychać (czy to przez zewnętrzny hałas czy to przez np. podpięcie do monitora bez głośników).

39
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 14, 2012, 11:05:25  »
Capcom nie mial prawa wydac SfxT tydzien temu, bo produkt jest niegrywalny online dla mnie.

I tu się srogo mylisz, bo nie dość, że produkt jest zdecydowanie grywalny online dla wielu innych (fuck sound, really - deal with it), to nawet gdyby nie był, to naprawdę nie jest wina Capcomu, żeś kupił grę w ciemno.

40
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 20:02:51  »
Wiadomo że my nie musimy, ale jeśli dlc zostaną zbanowane przez evo, a my będziemy sobie nimi grać na bursie, to znaczy żeśmy scruby. :F
Nie będziemy sobie nimi grać na Bursie.
Dziwnym nie jest - zorganizowanie tego tak aby na każdej konsoli było to co potrzeba do turnieju i ceregiele z ustawianiem konstelacji klejnotów nie są zachęcające. Pytanie tylko mam takie: czy organizatorzy polskiego Evo banują dodatki do SFxT czy samo SFxT? Chodzi mi o oficjalnie ogłaszane tury, nie o freeplay'e.
Edit: Nie, to nie jest sarkazm.

A tak dupa, narobili sobie czarnego PR, mniej masek kupi grę, DLC będą bojkotowane i banowane i cholera wie co jeszcze...
Nie jestem na bieżąco, więc zapytam: to jest jakiś problem ogólny czy lokalny? W sensie: czy są już jakieś opinie, reakcje organizatorów turniejów na świecie?

41
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 16:47:31  »
Zbanować DLC, postaci i tak jest za dużo.
Zbanować wszystko, czego nie dostanę po kupieniu po prostu podstawowej płytki - dodatkowe gemy, postaci, kostiumy i cokolwiek tam jeszcze. Jak dla mnie dobre rozwiązanie, problem w tym, ze Evo tego nie zrobi raczej, a to chyba wciąż oni nadają ton w tzw. FGC.

42
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 14:51:17  »
Idziesz na film, ale 1/3 scen zostanie dołączona na DVD, albo jeszcze lepiej- zapłać więcej za bilet, dostaniesz kompletny film...
Albo jakbyś kupił oryginalną płytę swojego ulubionego zespołu z kompletem utworów- gdzie za połowę musiałbyś dodatkowo zapłacić, żeby je przesłuchać...
Ale wiesz co to jest np. director's cut oraz masz świadomość singli z różnymi wersjami piosenek, ew. z piosenkami, które z jakiegoś powodu nie znalazły się w albumie?

43
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 13:58:49  »
Hmm... A nie mogliby te hakiery zrobić jakiegoś tutoriala jak spruć płytę z grą, żeby nie płacić za DLC i mieć wszystko? Pewnie piracić by trza konsolę...
Ale wiemy czy to co tam jest jest kompletne? W sensie chociażby frame data czy nawet same ruchy postaci wszystkie?

Jak dla mnie nie ma innej opcji... Trzeba wyjsc na ulice i pokazac capcom ilu nas jest! Juz zakladam wydarzenie na fejsie.
Zawsze można ten tytuł ostentacyjnie zignorować. Moim zdaniem nie warto, bo zapowiada się dobrze. Zresztą wolę płacić Capcomowi "abonament" aniżeli Microsoftowi za XboxLive (co nie znaczy, że nie będę, niestety).

44
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 13:26:08  »
Sytuacja wygląda tak: za X $ teraz masz taką grę. W przyszłości za Y $ będziesz miał grę rozszerzoną. Jaka jest praktyczna różnica w tym czy ta rozszerzona gra już istnieje gdziekolwiek? Jaka jest przewaga rozwiązania, w którym zawartość trzeba ściągnąć nad takim, w którym zawartość jest do odblokowania?

45
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 06, 2012, 11:27:46  »
Serio jest problemem to, że jak się zapłaci za DLC to trzeba będzie mniej ściągać?
Serio robi komukolwiek różnicę czy praca włożona w wykonanie postaci dostępnych kiedyś później jako DLC jest wykonana/skończona przed premierą czy po premierze?

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 19