Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19
256
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 11, 2010, 20:42:56  »
Adon i Sagat to też bokserzy - tajscy d-:
A jeżeli chodzi o matchupy, to wieść wioskowa niesie, że najgorzej ma się właśnie Zangief na Setha.
http://www.eventhubs.com/guides/2008/oct/17/street-fighter-4-tiers-character-rankings/
Tłumaczone z japońskiego, więc to na bank prawda objawiona d-:

257
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 04, 2010, 09:32:24  »
Marvel vs Street Fighter
X-Men vs Street Fighter,    jak dla mnie to są też SFy dlatego tak napisałem
To pewnie Street Fighter 2010 też...

258
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 02, 2010, 16:40:57  »
Co do systemu team battle to chyba też wolałbym A, bo tak to sami możemy przeprowadzić sobie team battle bez żadnych trybów.

Tryb A też można - wystarczy na oko zapamiętać ile paska zostało i na początku się nie bronić. Że niewygodne? No właśnie samodzielne przeprowadzanie trybu B też jest mniej wygodne niż to, co dadzą w Team Battle (mam nadzieję). Nie mówiąc już o tym, że mogliby wreszcie zrobić sensowne wsparcie do organizowania turniejów online gdzie rzeczone Team Battle też mogłoby się wpasować.

259
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 preorder - najlepsza oferta
« dnia: Marzec 01, 2010, 16:21:38  »
Już same odmienne kostiumy, których nie mogę wyłączyć są wystarczająco irytujące. Mam nadzieję, że mają na tyle rozumu w głowach, aby nie robić z tego sieczki a'la SC4 czy wspomniany Tekken.

260
Ranbaty SSFIV / Odp: Ranbat
« dnia: Marzec 01, 2010, 16:14:41  »
True, zawsze obstaje przy tym że jesteśmy dorośli i sami możemy się najlepiej dogadać, aczkolwiek w przypadku takiej sytuacji nie da rady odwzorować idealnie paska supera z 1 starcia. Nie zdarza się to tak często ale jakiekolwiek inne rozwiązanie nie wchodzi w grę... oczywiście poza DQ  ::)
Zawsze można powtórzyć całą grę.

Wyglada o wiele przejrzysciej od pomysłu Di, jedyne do czego mógłbym sie przyczepić to to że 1 miejsce to  w końcu wygrana zatem róznica punktów pomiedzy 1-2-3 a tym bardziej reszt stawki powinna być troszke większa niż 1 punkt
Pewnym rozwiązaniem jest przyznanie dodatkowego punktu jeżeli zwycięzca nie odwiedzi drabinki przegranych - tak naprawdę tylko w tym przypadku można mówić o jakiejś dominacji.

261
Ranbaty SSFIV / Odp: Ranbat
« dnia: Marzec 01, 2010, 15:00:36  »

-W przypadku rozłączenia, rundę rozgrywamy od początku

Co z paskiem supera w przypadku rozłączenia w drugiej rundzie? Może wystarczy zdać się na bezpośrednio zainteresowanych graczy w kwestii rozwiązania tej sytuacji?


-tylko przegrany ma prawo do zmiany postaci

Ja bym wywrócił wszystko do góry nogami i pozwolił każdemu dowolnie mieszać postaciami - nigdy nie podobało mi się to ograniczenie (chociaż sam gram tylko jedną postacią). Nie liczę jednak na to, że taka rewolucja przejdzie d-:

3) Ranking

Bardzo ważna kwestia, w końcu każdy z nas lubi rywalizacje a ranking tylko zachęca do jak najczęstszej gry, nad sposobem punktacji jeszcze poważnie nie myślałem ale powinien być dobrze przemyślany i dawać szansę nowym graczom którzy dołączą później. 
Zawsze można podzielić ranbaty na sezony i startować od zera co kwartał czy tam ile.

Punktacja dla turniejów o różnej liczbie graczy:

0-3 4-7 8-15 16-...
     4    6     8
     3    5     7
     2    4     6
     1    3     5
          1     3
          1     3
                1
                1


Zauważyć należy, że DE pozwala na wyłonienie 2 najlepszych graczy (a i to tylko w przypadku braku sytuacji papier-nożyce-kamień), coś tam niby mówi o miejscach 3 i 4, dwóch miejscach 5 oraz dwóch miejscach 7 - stąd ta sama liczba punktów na odpowiednich pozycjach.

262
Ultra Street Fighter IV / Odp: Trofea
« dnia: Marzec 01, 2010, 13:42:47  »
Oczywiscie ponowne przechodzenie survival i time triali lariatowaniem Zangiefa bądz też tanim FA-> dash forward -> throw -> FA -> dash forward -> throw... brzmi średnio zachęcająco ale co trzeba zrobić to trzeba
Lariat dało się prosto zautomatyzować blokując joya i przyciski, ale mogli poprawić AI, a wtedy to droga przez mękę.

263
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Marzec 01, 2010, 12:48:00  »
- Level 1 ? przytrzymujemy przyciski na 1 sek. Najsłabszy atak.
- Level 2 ? przytrzymujemy przyciski na 2 sek. Ten cios ogłusza przeciwnika.
- Level 3 ? przytrzymujemy przyciski na 2,5 ? 3 sekundy. Atak nieblokowany.

FA ma się zmienić w SSF4, ale raczej nie w kierunku tego co powyżej.
Stan na dzień dzisiejszy to
L1: od 1 do 17 klatki, czyli do 0,28s; crumple tylko gdy wchodzi jako kontra
L2: od 18 do 50 klatki, czyli do 0,83s; crumple
L3: wychodzi automatycznie w 51 klatce, czyli po 0,83s; nieblokowalny crumple
FA może pozornie wydawać się dłuższy, bo do czasu przytrzymania przycisków niejako intuicyjnie doliczamy jeszcze początkową fazę ciosu. Tak czy inaczej dane powyżej są z SRK wiki - nie testowałem tego samemu (jeszcze).

Knockdown, którego nie można tech-ować zaliczamy przede wszystkim po rzucie, podcince i ultrze. Special daje taki mocny knockdown tylko jeżeli posiada właściwości podcinki, tak jak Dash Sweep u Balroga.
Untechable knockdown jest po prostu atrybutem ciosu (tak jak zresztą zwykły knockdown). Oczywiście można twierdzić, że palm strike z demon flipa Akumy (Hyakki Gousho) posiada właściwości podcinki d-:

Kara Throws
Glitch pozwalajacy uzyć klatek animacji ruchu/ciosu do użycia rzutu.
Od SFIV nie jest już to glitch, umieszczono to w grze celowo.

Kara to nie tylko throws. Chodzi o anulowanie początkowej fazy zwykłego ciosu w rzut, specjal, super czy na co tam jeszcze przyjdzie ochota (chyba nawet w taunt). Każda postać ma taką możliwość, ale nie u każdej ma to sens - m.in. zwykłe ciosy, które w początkowej fazie przesuwają ludzika, ale też np. Zugaihasatsu (overhead chop) Akumy, w którym można "schować" raging demona.

264
Rozgrywki online / Odp: [SF4] Turniej pożegnalny - zapisy
« dnia: Luty 22, 2010, 13:03:21  »
Zachęcony dotychczasowymi sukcesami w turnieju Winter Cup na Consoles.NET ;-) postanowiłem się zapisać i do tego turnieju.

265
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 na wesoło
« dnia: Luty 19, 2010, 22:54:22  »
1. lenient inputs (shortcuts etc)

Mniej tępego trenowania manuala.

2. Easier spacing with dash
4. Much bigger stages

Nie do końca się znosi, ale pasuje do siebie. Poza tym ten spacing nie taki zupełnie easier, bo absorbowanie fireballi dużo zmieniło na korzyść space'owanego.

3. slower pace of battle (less damage from combos, less stuns etc)

Więcej rzeczy da się zrobić na reakcję a z drugiej strony jest więcej okazji na rozpoznanie patternów przeciwnika.

5. Big reversal windows
6. Weaker throw game

Po knockdownie nie mamy już tak totalnie przewalone.

7. "Cartoony", childish art direction

"Kreskówka" lepsza niż dążenie do realizmu. Choć i tak poza ekstremalnymi przypadkami (Rufus) nie ma to większego znaczenia - opatrzy się prędzej czy później. Już bardziej czepiłbym się niekończących się ultrasów.

Gra jest po prostu inna niż poprzednie co wywołuje automatyczną reakcję obronną u starych wyjadaczy, którzy czują się zrobienie w jajo. "Jak to można sobie tak reversalować wszystko łatwo, szybko i przyjemnie? To ja tyle ćwiczyłem techniki pozwalające uzyskać >80% skuteczność przy jednoklatkowym reversalu i to wszystko na marne? Jak to tak, że teraz przy ekstremalnym rushdownie dostaję kontrę znikąd? Że co, miałbym zmieniać styl gry i miksować granie na karę z ofensywą? NIGDY! SyF4, 3s/A2/ST/HF forever."
Tak było, jest i będzie, taka naturalna kolej rzeczy jest.

266
Targowisko / Odp: Zakup gier z PSS
« dnia: Luty 19, 2010, 10:10:08  »
Za http://iplaywinner.com/news/2010/2/18/marvel-vs-capcom-2-on-sale-on-psn-50-off-more-soon.html
50% promocja na MvC2 od zaraz przez tydzień, SSF2THDR 25 lutego, SPF2THDR 4 marca.

267
Street Fighter 4 / Odp: Footsies czyli upgradeujemy swój gameplay.
« dnia: Luty 12, 2010, 17:40:03  »
Część 10 - ruchy nieomal bez sensu
http://sonichurricane.com/?p=1334

268
Targowisko / Odp: Zakup gier z PSS
« dnia: Luty 03, 2010, 16:18:50  »
SSF2THDR chętnie wsycę.

269
Street Fighter 4 / Odp: Footsies czyli upgradeujemy swój gameplay.
« dnia: Styczeń 25, 2010, 10:22:13  »
Część 8 - hopkick
http://sonichurricane.com/?p=1123

270
Gen / Odp: Laboratorium Yeb'a
« dnia: Styczeń 23, 2010, 10:44:20  »

Strony: 1 ... 16 17 [18] 19