Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19
226
Inne gry / Odp: Starcraft II
« dnia: Sierpień 09, 2010, 02:06:03  »
To Zerg aż tak imba? d-:

227
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Sierpień 04, 2010, 14:52:26  »
Tier list na podstawie statystyk turniejowych:
http://www.gytnews.com/articles/commentary/official-tier-list.html

Z tego co piszą to podstawą jest runda a nie walka. Trochę dziwne, ponieważ pasek supera przechodzi między rundami, więc nie są one sobie równe.
Mam nadzieję, że podadzą jak jest wyliczany parametr "rating".

228
Czy dobrze zrozumiałem, że ludzie grający turniejowo w T6 nie chcą zagrać jak najlepiej i ubić przeciwnika tylko jak najszybciej mieć z głowy walkę i zająć się czymś przyjemniejszym? I leją na to, że przeciwnik nie pozwala im zmienić postaci wybierając opcję rematch?
Swoją drogą to wybór rematch/change character powinien być dla obu zawodników, inaczej to jakaś kpina.

229
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 30, 2010, 13:45:31  »
Casuale wolą WoWa czy inne FarmVille d-;

Czas spędzony w grze ani trofea nie mają nic do tego, czy ktoś się umie bić i bardzo dobrze, że nie są brane pod uwagę przy dobieraniu przeciwników. Najlepszy dostępny wskaźnik to PP.

230
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 30, 2010, 11:21:50  »
A tak to przykładowo trafiłem dziś na Ibuki, której zdołałem zadać na całą walkę 1 (słownie 1) cios na blok.

A ile czasu spędziłeś z Ibuki w Training Mode?

231
Akuma / Odp: Akuma
« dnia: Lipiec 27, 2010, 19:16:25  »
Ktoś z forum SRK zrobił taką listę
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0Agm-LLyTidGidGd5S05nY2JyYWRCdDk1RWpyRHhTOHc&hl=en&authkey=CLTdyNoE#gid=0
Praktycznie się zgadza, ma tylko dwa dodatkowe "1/2".

232
No przecież napisałem: użyć pisma oraz świadków. Zresztą tak po prawdzie jak brakuje sędziego to i tak wolna amerykanka, więc bez dobrej woli uczestników i tak się nie obejdzie d-:

233
E tam. Wystarczy sędziemu przed walką "na ucho" podać postać, którą się gra i jazda (ew. napisać w ukryciu na kawałku papieru i odsłonić w obecności świadków). W ogóle gdyby nie "Here comes a new challenger!" (and you can do shit about his counterpick) z ciemnych wieków salonów arcade to całą tę zasadę mało kto by stosował.

234
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Lipiec 25, 2010, 10:21:34  »
Jak masz jaja, to późne 3hit HP SRK (korzystasz wtedy z klatek nieśmiertelności początku SRK), jak chcesz być super pewny to wczesne LP SRK, jak naskok z bliska (crossup albo ambiguous crossup), to cHP zamiast SRK.  Warto to potrenować w training mode używając fukcji record/playback oraz restart, choć w przypadku gry online trzeba odpowiednio wcześniej wykonywać dany ruch aby zrekompensować opóźnienie (szczególnie ważne dla późnego HP SRK).

235
Starsze części / Odp: Street Figter 3: 3rd Strike
« dnia: Lipiec 25, 2010, 09:54:51  »
a także parowanie wykonywane przez wciskanie tył lub tył-dół

Just Defense z Garou zawsze wydawało mi się sensowniejsze niż 3S parry, ale bardzo chętnie dowiem się w czym lepsze jest parowanie w przód. O ile nie chodzi jedynie o wierność oryginałowi...

IMO powinni wszystko pozostawić po staremu, 3s jest grą idealną (tylko dla fanów ofc) inaczej lepiej grać na emu/ps2/x1

Myślę, że tak zrobią, a jeżeli chodzi o dopracowanie to raczej chodzi o online oraz różne tryby gry. Choć może to tylko wishful thinking (nie żebym łoił w 3S albo planował, ale zawsze dobrze jest mieć wiele opcji).

236
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa IX [1-3.10.2010, Włocławek]
« dnia: Lipiec 24, 2010, 21:03:22  »
CvS2:
Tylko zbanuj Roll Cancele d-;

237
Ultra Street Fighter IV / Odp: DLC - nowe postacie, stroje, areny itp
« dnia: Lipiec 24, 2010, 17:44:29  »
akurat w tego typu grze ilość postaci nie boli, gorzej w 3d gdzie trzeba nauczyć się właściwości bardzo wielu ciosów etc.
Jednych bolą loli laski innych boli wielki roster. Mnie perspektywa dowalania kolejnych hipków co pół roku mocno zniechęca do ogarniania czegokolwiek. Pod tym względem lepiej już jest grać w coś starego na Supercade czy GGPO.
A że Tekken z bazylionami postaci, ciosów i kombinacji to bryndza to trudno: nie mój problem d-;

238
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 22, 2010, 22:39:16  »
Ogólnie na PC wszystko słabo schodzi. Niektóre z czynników takiego stanu rzeczy to więcej pieprzenia się z graniem na PC oraz brak PC w living roomie.

239
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Lipiec 22, 2010, 20:50:34  »
Ależ oczywiście, że jest arbitralna. Natomiast nie wiem czy komukolwiek zależy na tyle aby opisywać 1156 matchupów choćby jednym zdaniem. Coś na kształt tego o co Ci chodzi możnaby próbować złożyć odwiedzając odpowiednie wątki na SRK i spisując wszystkie MU (choć pewnie nie dla wszystkich postaci są prosto podane). Można nawet wtedy skonfrontować niezgodności pomiędzy forami dla poszczególnych postaci. Teraz tylko wystarczy znaleźć kogoś, komu zależy d-;

240
Ultra Street Fighter IV / Odp: Tier list
« dnia: Lipiec 22, 2010, 20:12:20  »
W załączniku lista list skonstruowana w sposób "oblicz sumę, wyrzuć najgorszych, powtórz". Tak, wiem że pewnie wartość praktyczna tego jest niewielka d-:

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 19